Hakutulokset

  1. E

    Ja äiti oli taas väärässä (ihan turhis)

    meillä nelivuotias osaa lempikirjansa ulkoa mutta haluaa että mä silti luen sen joka päivä., saan sanoa ekat 2 sanaa ja sit tyttö sanoo sivun tekstit loppuun :)
  2. E

    Rakentavaa kritiikkiä tästä taulusta?

    näyttää taiteilijan tekemältä mutta en esim laittaisi omalle seinälle. varmasti on kyllä monien mielestä hieno. ei näytä ensimmäiseltä teokselta vaan on hienosti tehty. mutta en erityisemmin siis tykkää kumminkaan :)
  3. E

    Voiko toissailtana pumpatun rintamaidon vielä pakastaa?

    eihän se säily kun olikse 12 tuntia jääkaapissa.. vai 24 tuntia.. mut toissailta on aika pitkä aika.eli pois vaan.
  4. E

    Mitä jos mammateetä juo joku muu kuin imettävä äiti?

    mä olin laittanu kerran kahvipöytään imetysteetä itelleni ja muille kahvia, ja miehen isä menikin vahingossa mun paikalle ja joi sen mun teen. vaikka yleensä juo kahvia. en muista miksen sanonut tai se itse ei sanonut mitään mutta naurettiin jälkeenpäin... ei siinä vissiin mitään kovin...
  5. E

    Jauheliha mennyt harmaaksi, sitä ei sit varmaan voi syödä....

    jääkaapin ylin hylly on lämpimin paikka jääkaapissa, kannattaa tehdä lämpömittarilla kokeiluja. meillä on ylin hylly +10, siellä pidetään salaatti, hillot ym viileätuotteet. kylmintä on alimmalla hyllyllä. jauheliha on helposti pilaantuvaa muutenkin ja se pitää säilyttää kylmällä alueella,eli...
  6. E

    limatulpasta kysyttävää

    kuulostaa limatulpalle
  7. E

    koska laitatte jouluverhot? valot ulos?

    kirkkaat valot vois laittaa jo :) no ehkä marraskuun alussa.. mut mieli tekis jo laittaa mut kerrostalossa ei viel kehtaa :laugh: omakotitalossa maalla ne olis jo
  8. E

    Artjärvi ja Ruskovillan tehtaanmyymälä! Kannattaisiko käydä?

    en oo käyny mutta suosittelen ruskovillan ohuita lapasia lapsille, sellaiset ja tumput niin ei palele. on oikeesti hyvät!
  9. E

    onko normaalia, kun vauva(1kk vanha) huuta niin kuin hullu ja muutu siniseksi? Emme tiedä mitä tehdä... :(

    joo mäkin menisin kyllä sairaalan päivystykseen jos on hikinen ja tärisee.. menkää samantien.. soita 112 ja kysy apua
  10. E

    onko normaalia, kun vauva(1kk vanha) huuta niin kuin hullu ja muutu siniseksi? Emme tiedä mitä tehdä... :(

    siniseksi ei saisi muuttua.. käykää lääkärillä. ettei ole sydänperäistä raivoamista..
  11. E

    Mikä miehellä? Parisuhdeasiaa

    en tajua koska mieshän olisi selvästi saanut seksiä mutta sitten ei halunnutkaan vaikka sanoo haluavansa??? en osaa auttaa mutta tosi outoa. mulla ei ehkä olis noin pitkä pinna, mä oisin suuttunut jo :laugh:
  12. E

    Mitä itsetehtyä haluaisit lahjaksi?

    mä haluaisin tehdä jollekin niitä takkasytykkeitä steariinista ja parafiiniöljystä ja kävyistä,en ole kokeillut mutta vaikutti kivalle
  13. E

    2,5-vuotiasta ei saa enää päiväunille

    ei kotihoitolainen enää tarvii, meilläkin loppui aikaisin päikkärit. ja tarvittaessa voi vielä nukkua, nyt 4v nukkuu joskus. joskus väsyy enemmän.. meillä herättiin 08-09 ja nukkumaan illalla 21. ihan riittävät unet. ja sit tarvittaessa päikkärit
  14. E

    Maidottoman ruokavalion aloitus: Mistä saan kauramaitoa?

    kauramaitoa saa tavallisista k ja s ketjun kaupoista. ihan perustuote. oatly on merkki, on varmaan muitakin. ne säilyy huoneenlämmössä ja on tavallisessa hyllyssä usein hyla tuotteiden kanssa www.histamiini.com :: Pvalikko on hyvä allergiasivusto
  15. E

    Jos kokeesta saa pisteet 39/45, paljonko se on numerona 4-10 asteikolla?

    6 pistettä vaille vaan, mun mielestä 9 koska 45ssä on paljon pisteitä..
  16. E

    onko kellään lasta jolla

    onhan se tietysti haitta jos yksi hangoittelee aina vastaan kun aletaan uutta tekemään. onko lapsella asperger piirteitä
  17. E

    Mitähän oikein on punainen syheröihottuma 2 vuotiaan suun ympärillä?

    allergista, mutta ketsuppi voi tehdä tuollaista kanssa olematta allergiaa
  18. E

    Paastoverensokeri

    mä en saanut syödä normi purkkaa rasituksessa koska siitä ei ole tuloksia miten vaikuttaa sen litkun imeytymiseen
  19. E

    Minkä ikäisenä kävelemään?

    ilman tukea tyttö 1v2kk

Yhteistyössä