Hakutulokset

  1. A

    Mitä meidän tulisi tehdä? Mitä voimme tehdä?

    Kyse on siis asuntoasiasta... Miten meidän kannattaisi asua, miten pystymme asua? Tilanne on tämä, mies valmistuu tämän vuoden lopulla, kun pääsee kunnon töihin tienää n. 2000e, minä kotona kahden pienen lapsen kanssa, tulot ovat aika minimit, alle 1000e jää käteen. Aloitan opiskelun ensi...
  2. A

    röntgen ja raskaus??!!

    Apua! Jouduin käymään keuhkoröntgenissä ja kerroi kyllä että raskaana ollaan, mutta käytävä oli... Tiedän että lääkäri on arvioinut, että haittaa on vähemmän kun röntgen kuvat otetaan ja tauti tiedetään, mutta mietin silti miten vaikuttaa vauvaan. Olen rv12 ja lueskelin tuolta joltain sivulta...
  3. A

    raskaana solariumiin?

    Voiko raskaana ollessaan käydä solariumissa vai voiko siitä olla vaaraa sikiölle? En vielä edes tiedä olenko raskaana, mutta tuli vaan mieleen, että mikäli olisi tärpännyt, niin uskallanko enää mennä? Juuri tuli ostettua 5 kerran kortti ja kerran vasta päässyt käymään...
  4. A

    haiseva jälkivuoto

    niin mulla on alkanu jälkivuoto haista aika pahalle. onko se merkki jostain? minusta aiemmin se ei oo haissu milleen. nyt mulla on viikko synnytyksestä..
  5. A

    PPH:t mitä tahtoisitte lahjaksi ?

    Mitä kivaa keksisin ihanalle pphoitajallemme joululahjaksi ? Lapsen askartelut, kukat ja alkoholin voi unohtaa..onko ideoita. Budjetti ei yh-äidillä ole suuren suuri mutta muistaa toki tahdon sitä maailman parasta hoitajaa =)
  6. A

    Uusi koti vs "vanha"

    Olenkos nyt aivan tollo...Mutta mua ihmetyttää kun täällä pikkukaupungissa 2000-luvun alussa rakennetut talot maksaa 250-330 000. Sillä rahallahan rakentaa UPOUUDEN ja täysin mieluisen. Mitä järkeä on ostaa noin kallis "vanha" koti :/ ?? Mulla suunnitteilla noin 2-3 vuoden kuluttua...
  7. A

    Voiko reseptin punaviinin korjata?

    Herkullisen tuntuisen lihapadan reseptissä oli käytetty runsaasti punaviiniä. Ajatuskin punkusta puistattaa, joten voiko sen korvata jollain muulla nesteellä ? Haihtuuko punaviinin maku pois , onko se välttämätön ? Raskaana en ole, mutta viinejä inhoan. Onko vaihtoehtoa ... Kysyy kiitollinen...
  8. A

    uhmaikä

    onko uhmaikäisten äitejä
  9. A

    Ahdas lantio

    Onko kokemuksia, että onko ahdas lantio periytyvä? Eli kun äidilläni on, niin voiko minullakin olla? En ole muistanut neuvolassa ottaa puheeksi.
  10. A

    Autismista

    Te, joidenka lapsilla on jonkinasteinen autismi, minkä ikäisenä lapsenne saivat diagnoosin? Huomaistteko erityisyyden aikaisin? Millä tavalla?
  11. A

    PPH: nylityökorvaus ja muutakin ???

    Olen pikkuisen pojan yh. Lapseni on sillä maailman parhaalla pph:lla. Normaalisti haen lapsen viimeistään klo 16. Toimenkuvani on muuttunut siten, että minun pitäisi olla työssä silloin tällöin noin puolisen tuntia pidempään ( epäsäännöllistä ! ). Jos hoitajamme suostuu lapsen kanssa jatkamaan...
  12. A

    NUTRJAAJIA MUKAAN?

    Moi! Olen 28 v. puolivuotiaan tytön äiti. Painoa on kertynyt imetyksen lopun jälkeen liikaa ja sitä oli jo lähdöksikin liikaa. Olin juuri enen raskautta tiputtanut paikkareissa n. 20 kg, mutta takasin tuli ja liää päälle himojeni myötä. Nyt olen painonvartijoissa ja ajattelin ottaa ainakin...
  13. A

    painonvartijoista!

    jos on raskaana montako pistettä saa syödä enemmän?

Yhteistyössä