Hakutulokset

  1. A

    Naisen muuttuva vartalo...

    Noista arvista... Mulle tuli ja PALJON ensimmäiseltä. Eipä ihme, atoppinen iho nääs. Käly huomattavasti kiinteämpi muttei saanut osottaessaan ainoatakaan arpea ja häneltä kilot karisivat heti. Itsellä ei ole niin väliä, vaikka kylläpä ekalta ne kaikki lopulta tippui pois. Ja sanonpa vaan että...
  2. A

    Pitääkö todella odottaa niin kauan?

    Täälläpä tulee faktaa ainakin tuon sijaisvanhemmuuden osalta ja asiasta minulla on enemmän kokemusta kuin monella sosiaalitätillä yhteensä. Minulla on näet lisäkseni 5 sisarusta, meitä siis yhteensä 6. Vanhin meistä adoptoitiin mummon hoivaan jo pienenä, silloin äiti oli siihen suostuvainen...
  3. A

    Amk ja lasten teko..

    Täälläpä mamma joka on pyöräyttänyt 2 lasta AMK opintojen aikana! Molemmat ovat syntyneet kesällä että olen vuoden aina ollut pois sen jälkeen. tai no nyt toisen kohdalla menin hieman aiemmin tekemään harjoittelu rästejä. Valmistun 4v koulutuksesta sillä 2v poissaololla ja minulle sanottiin että...
  4. A

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Meillä on Aaro Markus ja tästä kakkosesta tuloo Arttu Elmeri =) Että Elmeristä puheenollen :heart:
  5. A

    miulle saa kirjotella

    jos joku tahtoo... 23v äippä, pian 2n pojan äiti darkkihoo@hotmail.com niin kirjoitan sinulle ensin! :heart:
  6. A

    meili ystäviä

    Heippati rallaa! Täällä 23v äiskä "vähän alempaa" keski-pohjanmaalta. Mailaile kuulumisia tänne päin :) Mulla poika tulee ksäkuussa 2v ja toisen laskettu on 11.toukokuuta! Anna anna.heinola@netti.fi :flower: :heart:
  7. A

    Parikymppi äiti vailla kirjeitä

    Ellu paahan kirjettä tulemaan vaan!
  8. A

    Parikymppi äiti vailla kirjeitä

    Olen 22w äippä pohjanmaalta vailla kirjeitä muilta äideiltä. poika on 1v 5kk ja LA toukokuussa. Kirjoitelkaa Anna Heinola Huhdantie 41 as 2 67100 Kokkola :hug: :xmas:
  9. A

    Himokirjoittajalle kirjekamuja!!!

    Olen 22wee äippä, 10kk vilkkaan pojan äiti. =) Olen aina tykännyt kirjoitella, toivottavasti sinäkin. Laitahan privaa niin kirjoittelen! Anna

Yhteistyössä