Hakutulokset

  1. M

    Eskaritytön virtsankarkailu

    Kiitos vastauksesta! :flower: Kyllä helpottaa oloa, kun tietää että muillakin on ollut ja menee todennäkösesti ohikin. Ens viikolla alkaa työt ja sitä mukaa päiväkotikin, rassaa kans, että mitenköhän ne tuohon jatkuvaan pissalla ramppaukseen sielä päiväkodissa suhtautuu, ja pitäisköhän siitä...
  2. M

    Eskaritytön virtsankarkailu

    Kiinnitin tohon tiheään pissalla hyppäämiseen huomiota, kun meillä on 5v pojalla ihan sama nyt menoillaan, jatkuvasti pitää hypätä vessassa, vaikka pissaa ei sitten tulisikaan joko lainkaan tai sitten ihan vähän. Pissatulehdusta se ei ollut, kun käytiin kokeissa tarkistuttamassa. Miten teillä...
  3. M

    Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

    merkkaan :laugh:
  4. M

    Huutista 28.7!!!

    Tytölle 86-92cm vaatetta mm.Reiman ulkohousut ym. Poikien farkut 116cm, Fisher Price työntökärry, nalleverhot... http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&seller=minttuilona&bidder=&tits=&location=&cat=%25&lcat=X&start=0&num=50
  5. M

    Päivän hyvä työ tehty, Seppälän alennuskuponki..

    vaihtoi omistajaa kassajonossa :whistle: Annoin jonossani takana olevalle teinityttöselle ylimääräisen alennuskuponkini, ja hyvään käyttöön meni sekin :laugh: Kassan tätien ilme oli kyllä aika :kieh:
  6. M

    KESKIVIIKON ILTAHUUTIS!!!

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=minttuilona&status=DN&lcat=X&order=C&start=0&num=50&cat=% Tytölle 86-92cm vaatteita, pojalle 116cm farkut, nalleverhot, Fisher Price työntökärry ym.. :wave:
  7. M

    Keskenmenon jälkitunnelmissa,

    tämän kirjoitin jo monta vuotta sitten.. Tässä :hug: teille muille saman kokeneille. Vauvalle.. Kuulitko, kun kerroin miten paljon äiti ja isä sinua rakastaa. Onnellisina, ylpeinä sinustä teimme yhteisiä suunnitelmia meille kolmelle. Ajatuksissani, unelmissani näin sinun...
  8. M

    Cipralexista

    Siitä on muutaman ensimmäisen viikon tosi p.aska olo, oksettaa ja ahdistaa entistä enemmän. Mutta sitten se menee ohi, ja alkaa auttamaan. Itekin sitä söin aikoinaan paniikkihäiriöön.
  9. M

    Ikävä isää

    Mun isän kuolemasta on jo 20 vuotta, ja joka vuosi näin aikuisena olen yhden viikon, sen marraskuun ensimmäisen todella surullinen. Siihen yhteen viikkoon kasautuu koko vuoden suremiset, kai se on sitä vuosipäivän tuomaa.
  10. M

    ilmoitusluontoinen asia!!!

    Minä kans! :p
  11. M

    Mikä puudutus ponnistusvaiheessa?

    Ekassa synnytyksessä (luomuna) ponnistusvaiheessa toinen häppäri meni poikki ihan totaalisesti, mutta kun se synnyttäminen oli muutenkin niin tuskaa, niin ei sitä erikseen ees huomannut. Ja piru vie, eivät ees ommellu sitä enää entiselleen :/
  12. M

    Kaikki Yh:t

    Mulla nyt 5v5kk ja 3v lapset. Ero oli tullut jo hetkeä ennen kun raskaustesti plussasi :ashamed: eli niissä jälkimainingeissa sitten kakkonen sai alkunsa, ja hyvä niin =) Mun mielestä oli kyllä tosi rankkaa kun ei tukiverkkoa ja yksin oli kahden pienen kanssa kun sairaalasta kotiin tuli. Nyt...
  13. M

    Helpotusta oksennustautiin..

    Kiitos vinkeistä :flower: Otetaan ne käyttöön ja katotaan kellä se tauti on sitten seuraavaksi :snotty:
  14. M

    Helpotusta oksennustautiin..

    Eli olisko jollain vinkkejä miten helpottaa 3-vuotiaan oloa, kun on oksennustauti..? :wave:
  15. M

    ONKO KUKAAN MENETTÄNYT...

    Isä kuoli vajaa 20v sitten, itse olin ekaluokkalainen.
  16. M

    Haaveet pinoon :)

    \ Kiitoksia!! Sen "Valitettavasti,.." -alkuisen kirjeen oon jo saanu, mutta katotaan miten menee tänä kesänä, ettei jäis vähästä kiinni, niinku viimex :ashamed:
  17. M

    Haaveet pinoon :)

    \ Kauppatieteelliseen..
  18. M

    Haaveet pinoon :)

    Siitä että postiluukusta kolahtaa pääsykokeitten jälkeen kirje, joka kertoo valinnastani yliopiston opiskelijaksi :)
  19. M

    klamydia

    Itelle ei ainakaan tullu mitään alakerran oireita klamydiasta, mutta jälkitautina ihan muu tulehdus. Ja nää jälkitaudit tulee 3-4vkoa tartunnasta, lääkärin mukaan.

Yhteistyössä