Hakutulokset

  1. H

    mielitekoja?

    kaikki suolainen, salmiakki, sipsit ja suolapähkinät... :p pitää vaan hiukan yrittää rajoittaa, ettei aivan muodottomaksi paisu.. :ashamed: vkonloppuisin ainoastaan annan mieliteoille vallan.
  2. H

    Rv 30 lapsen paino

    mulla 32+0 viikolla poika paino 2300g ja syntyissään oli 3750g
  3. H

    Painonnousu raskauden aikana

    \ mulla niin, että puoleen väliin mennessä tulee se 2-3kg ja loppupuolella n.6kg. nyt 17+2 ja ehkäpä tuo 2kg tullu. se painonnousun kovin pyrähdys on just tuossa 25-30vkolla, ainaski mulla. näin oli ed.raskaudessakin, jossaki välissä tuli 900g/vko mutta lopulta vain reilu 8kg tuli yht. Ei...
  4. H

    Taaksep. kallistunut kohtu ja masun kasvu

    \ Näin myös mulla, mutta nyt alkanu se maha pikkuhiljaa meneen pötkyläksi. viikoja reilu 17. Aamulla vielä ihan littana, ruokailuitten ja päivän mittaan alkaa iltaa kohti kovettumaan. Edelleenkään mitään selkeää mahaa ei ole, eikä kukaan ulkop.esim.erittäin tarkkaavainen naapurinikaan ole...
  5. H

    Se sekasotku ja erikoinen ruoka mitä vedät himolla?!

    mullei mitään tollasta sekasotkua ole, mutta yhteenväliin himoitsin raakaa spagettia...ja sitä menikin viikossa usiampi pussi..miestä ärsytti se rouskutusääni.. :D :x
  6. H

    Haaveet pinoon :)

    no tuonne mettän reunalle vanha hirsinen pihasauna ja siihen läheisyyteen kylpytynnyri! B) piha ja puutarha kauniiksi, varsinkin piha ja luonto on mulle tärkeitä ja haluaisin kauniin pihan jota sais laittaa. talo kun saatais joskus valmiiksi ja lisää lapsia,niin täälläpä mettän keskellä sitten...
  7. H

    mikä sinua ja puolisoasi yhdistää?

    samanlaiset elämän arvot ja asenteet, maailmankatsomus, rakkaus, luja luottamus toisiimme ja avioliittoomme, samallainen huumori, unelmoidaan samoista asioista, yhteiset päämäärät, lapset. Kumpikin melkolailla nautinnonhaluisia, eli osataan ottaa rennosti ja hemmotella itseämme/toisiamme. myös...
  8. H

    Ultran mukainen laskettu?

    mulla siirty la. melkein 3viikkoa np ultrassa! :o menkkojen muk.ois ollu 11.10 ja ultran muk.31.10. Tiesin kylläki, että tulee siirtymään, mutta en ois uskonu et 3vkoa. Tunsin ovulaation ihan selvästi ja laskin siittä, että la ois tarkalleen 24.-26.10(eikö se munasolu voi hedelmöittyä 2päivän...
  9. H

    milloin ä-vaatteet käyttöön

    Vielä menee omat samat vaatteet, kun ennen raskauttakin. muttei viikkojakaan ole ku 17 kasassa. en varmaankaan tässäkään raskaudessa osta "oikeita äitiysvaatteita" vaan esim.pidemmän mallista paitaa ja matalavyötäröisiä farkkuja...
  10. H

    Miten usein lapselle jäätelöä?

    jos on helteitä, kerran tai jopa parikrt/päivässä.
  11. H

    kävely

    loppuun asti pystyi sellasia 1-1.15min lenkkejä tekeen, mut toi oli ihan maksimi. ennen lenkkiä vessassa ed.tunin ajan vähän väliä, eikä hirveesti voinu juoda esim.kahvia.
  12. H

    KODINHOITOAPUA

    kunnan kotipalvelusta voi kysyä kodinhoitajaa.....mutta ainakin meidän kunnassa kotipalvelun perhepuoli on ensisijaisesti tukiperheille..eli ei tavallinen lapsiperhe sieltä saa apua. Itse jos nyt kysyisin, niin 4H:sta tms..kyselisin.
  13. H

    Mitä mieltä päivän ruokavaliosta

    hirveen hyvältä sun ruokavalio kuulostaa. Jos vielä liikut aktiivisesti tuo on erinomainen ruokavalio. Ja etenki hiilareita tarvitaan liikkumiseen,energiaksi, jos liikkuu, kyllä kuluttaa kaiken energian! ja kun ap laittoi, että makaroonit..ym..on tummaa pastaa, niin on ihan hyviä hiilareita, ei...
  14. H

    istukka vuotaa?

    mulla ed.raskaudessa vuoti istukka 10-20 vkolle saakka. ei toki kokoaikaa, mut aina välillä. kun istukka vuotaa niin verta tulee runsaasti ja jokakerralla tosissaan säikähdin.. :o Ultratessa näkyi istukan reunassa hematooma, eli reunasta vuoti. ja mullekin sanottiin, ettei mitään hätää...
  15. H

    Miten olette liikuskelleet

    Vielä mennään ihan norm.liikkumisten suhteen. kävelen melkeinpä jokapvä, kuntosalia n.2krt/vko(kuntos.pystyy vielä tekeen kaikkee, paitsi kyykkyä ei suositella raskausaikana) sitten yleensä kerran viikossa pitenpilenkki, josta aluksi juoksen n.3kilsaa, et lämpiää hyvin.. ;) ja loppumatka...
  16. H

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    neuvolassa aamulla käyty, tässäpä kuulumisia: viikkoja 14+1 painoa tullut 1,5kg, elikkä oli nyt 59,5kg rr 112/60 hb118 rautakuurille pikkuhiljaa pitäis alkaa, kun mulla tuo rauta niin hitaasti imeytyy..muutoin kaikki ok. vaavin sydänäänet kuuluhyvin ja vauva-lehden näytenumeronkin sain mukkaan...
  17. H

    kertokaa hyviä kotijumppa/lihaskunto ohjeita!!

    varmaan kans kirjastosta saa lehtiä/kirjoja, misä hyviä ohjeita. ite en kotona tykkää jumpata, mut jolle se passaa niin varmasti hyötyä on ja tulosta tulee, varsinki jos painot vastuksena on!!!
  18. H

    G: Osaako MIEHESI käyttäytyä kaupassa??

    ei se kyllä mielellään kaupassa käy, ellei ihan pakko...mut joskus ruokaostokset tekee. jos taas vaatekaupassa käyään kahestaan, yleensä sanoo mulle et hyss..phuu hiljenpaa kaikki kuulee... :D sitä hävettää mun iso ääneni... B)
  19. H

    paljon teillä on paino noussut?

    oisko tullu n.2kg ja viikkoja n.14 painosta en ole aivan varma ku ei pitkäänaikaan oo nlaa ollu ja puntaria en omista...mut tuota luokkaa.
  20. H

    Kuinka pian näkynyt?

    mää testasin 2+6!!! :o oikeesti luulin testaavani 3+6, elikkä päivää ennenmmin ku menkat ois pitäny alkaa, mutta ultrassa siirtivät la:ta , joten viikkoja olisi ollut vain 2+6...enpä tiiä uskookko ultraa... kävin vielä niin aikasten ku 9+ viikoilla...joten voiko sillon tarkkaa la:ta...

Yhteistyössä