Hakutulokset

  1. Caramel

    Viblsp ja muut kaksosten äidit!!

    Heips.. Meillä kaksoset löytyi jo hyvin varhaisessa vaiheessa, viikkoja oli jotain 9-10, olin terv.keskuksessa töissä ja siellä yks lääkäri ultrasi mut ja löysi kaks kaveria masusta! =) Vaan olipahan hyvin aikaa valmistautua tulevaan! Tytöt nyt 1v 5kk! Odotatko kaksosia?
  2. Caramel

    Apua!!! (väsynneen äidin purkaus)

    Kielokki... Voin vaan sanoa että "mitäpä tuohon enää lisäis?" Tuo teksti oli kuin meidän elämästä ja minun suusta!! Meillä tytöt on 1v 4kk, onneksi olleet terveinä! Tämä mamma on nii totaalisen loppu tähän hommaan... Mies tekee vuorotyötä ja olen paljon yksin lasten kans! Tuo vilkkaus...
  3. Caramel

    Reilu 1v ja "uhma"

    Tuo sun teksti oli kuin minun suusta!!! Paitsi että meidän tytöillä ikää 1,3v... Kyllä kait tämä kuuluu ikään ja kestettävä on.. Vaikka hammasta purren ja vielä tuplana kaikki! Meillä tytöt oikein villitsee toisiaan kun toinen huomaa että toinen on pahan teossa niin johan kipittää toinen het...
  4. Caramel

    vittumaisin paikka missä olet käyny?

    Turkki!!!
  5. Caramel

    Kenen lapsilla pienimmät ikäerot?

    No eipä päästy toiseksi!!! No jos sit kolmansia??
  6. Caramel

    Kenen lapsilla pienimmät ikäerot?

    Meillä tytöillä 39 min... Pääsinkö toiseksi?? :)
  7. Caramel

    Löytyisikö Oululaisia tuplaäitejä?

    Täällä yks tuplamami Oulunsalosta (Oulusta 13km etelään), tytöt meillä syntyneet 8/06 eli 11kk ikää, ja minä 26v! Laita vaikka yv:tä jos haluat vaihtaa ajatuksia! :)
  8. Caramel

    Mikä se sivusto oli missä katottiin ketä julkkista muistuttaa?

    Mulle tuli Ashley Olsen... :/ Miten saatte sen julkkiksen kuvan tuohon liitettyä? Siis ylipäätään kopioitua sieltä sivulta??
  9. Caramel

    milloin raskaustuvotus rupeaa olemaan "ei niin normaalia"??

    Joo mulla tuli isot mustelmat lonkkiin pelkästä kyljellään nukkumisesta!!! Niin ja tosiaan tuo painon nousu oli huimaa, ennen raskautta 50kg ja just ennen synnytystä 80,3kg!!! Vaikka odotinkin kaksosia (vauvat yhteensä paino 5,5kg) niin silti järkyttävä paino... Enemmän ku mun mies!!! :laugh...
  10. Caramel

    milloin raskaustuvotus rupeaa olemaan "ei niin normaalia"??

    Mun ainut asento miten sain unen oli jalat seinällä pystyssä, tyynyjä sata jalkojen alla!!! :laugh:
  11. Caramel

    milloin raskaustuvotus rupeaa olemaan "ei niin normaalia"??

    Mulla oli raskausmyrkytys ja TODELLA kovat turvotukset. Turvotuksia oli monta viikkoa lievemmin ja sillon ei muuta oireita myrkytyksestä ollu, mut viimeisen viikon (ennen ku käynnistettiin synnytys) mulla tuli kilo painoo päivässä lisää ja valkuaista pissaan ja verenpaineet nousi! Siis ne...
  12. Caramel

    Mitä kihlajaislahjaksi hieman iäkkäämmäälle pariskunnalle?

    No mutta kokeile tietokoneella, löytyy tosi nättejä fontteja, kaunokirjoitusta yms... Käy jossain askarteluliikkeessä ostaan jotain sievää tulostuksen kestävää paperia, ja sitte vaan kivat kehykset! :) Papereita löytyy tosi nättejä, esim just sellasta "vanhan" näköistä... Ja jos et halua...
  13. Caramel

    Mitä kihlajaislahjaksi hieman iäkkäämmäälle pariskunnalle?

    Kirjoitin käsin vanhan näköiselle paperille mustalla tussilla, ja siihen ostin irtokehykset, puiset! Mutta toki koneellakin saa nykyään aiken näköisiä fontteja... Kivalle paperille, et varmaan tulee kiva niinkin jos ei halua käsin kirjoittaa!
  14. Caramel

    minkä ikäsii te muut ootte ja minkä ikäsii lapsii teillä on ??

    Minä 26, mies 29, kaksostytöt 11kk...
  15. Caramel

    Mitä kihlajaislahjaksi hieman iäkkäämmäälle pariskunnalle?

    Kirjoitin "tauluksi" tämmöisen runon... Tykkäsivät kovasti! Minä sinua rakastan, tiedän sen Se ei ole vain hetken huumaa Se on nuotion hehku hiljainen ja roihua polttavan kuumaa. Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt Se ei kuole, kun maassa on routa. Se kestää arjet ja pehmeät yöt...
  16. Caramel

    kuinka monella

    :wave:
  17. Caramel

    Voiko olla kauniimmin sanotettua kappaletta kun

    Täysin samaa mieltä! :heart: =)
  18. Caramel

    jauhelihan pakastaminen

    Kyllä oon ainaki laittanu... siis jos päiväys ei oo menny vielä!
  19. Caramel

    kauanko yhdessä ennen ekaa lasta?

    1v 5kk yhessä ennen ku tuplat syntyi! :heart: :heart:

Yhteistyössä