Hakutulokset

  1. R

    Uusperheen rahat?

    Meillä yhteiset rahat. Laskuja maksetaan molemmat ja ruuat maksetaan sen rahoista joka on automaatilla käynyt. Ainut ero rahoissa se että ostan tytölleni omasta pussista vaatteet ym ja mies omalleen omasta. Yhteiselle pojalle sitten ostetaan yhdessä ja homma toimii =)
  2. R

    ero juomisen takia

    \ Ex joi joka päivä mäyräkoiran tai enemmä. Aina humalassa.
  3. R

    ero juomisen takia

    Mulla oli vähän sama tilanne tilanne kolme vuotta sitten. Paitsi että juomisen lisäksi oli myös väkivaltaa. Minä päätin ihan yks kaks että nyt riittää. Monta tilaisuutta olin antanut ja yrittänyt auttaa juomisen lopettamisessa mutta aina se viina vei voiton. Tunsin hirveää syyllisyyttä kun jätin...
  4. R

    mesekamuja

    mut saa lisätä kans :wave: riksu-ak83@netti.fi olen 23v ja tyttö 3v7kk ja poika 3kk =)
  5. R

    kantsiis ehkä...

    No mun ex mies oli alkoholisti ja pahoinpitelijä! Nyt aivan ihana mies! Ja meillä on uusioperhe. Itsellä tyttö 3v7kk ja miehellä 3v tyttö. Meillä myös yhteinen poika 3kk. Päivääkään en ole katunut uusioperhe elämää.
  6. R

    Mirolle toinen nimi?

    Meidän pojasta tuli Miro Aleksi Jeremias =)
  7. R

    Tyttö ala-arvoinen...

    Ehkä ne miehen silmät tosiaan aukeaa vasta kun näkee itse kun toista suositaan. En ole lasta syyttänyt missään vaiheessa ja tämä miehen tyttö on syntynyt ns seksi suhteesta. Ja alunperin jo selvää ettei yhdessä asumisesta tule mitään. Mies joutui kyllä asian viemään oikeuteen asti että sai...
  8. R

    Tyttö ala-arvoinen...

    Mä olen kovasti suunnitellu tota mitä joku ehdotti .. eli jos tyttöä taas kohdellaan ala-arvoisesti niin lähden sinne lelukauppaan. Katsotaan mitä mies tuumaa ja oppiiko mitään. Vai meneekö sit itse oman tyttärensä kanssa. Saa nähdä kuinka käy. Asiasta olen usein sanonut ja kun sanat ei mene...
  9. R

    Tyttö ala-arvoinen...

    Miten ihmeessä saan miehen päähän taottua että rajoja ja kuriakin pitää olla. Ymmärrän toisaalta että haluaa kaiken antaa mitä tyttö haluaa eikä raaski komentaa kun harvoin näkee... huoh.
  10. R

    Tyttö ala-arvoinen...

    \ Ei meillä ole kilpailua kumpi antaa tytölleenn enemmän. En vain halua että tyttöni joutuu kokemaan olonsa uhatuksi tai ala-arvoiseksi omassa kodissaan. Miehen tytön käytöksestä paistaa mustasukkaisuus ja reviirin valtaus. Mä olen niin väsynyt tilanteeseen, joka toinen viikko alan jo viikon...
  11. R

    Tyttö ala-arvoinen...

    \ Miehen tyttö täytti 3v. Taukoon ei mies suostu,enkä sitä voi vaatiakaan. Tytön äidille on aivan turha puhua... vaikea ihminen. Teen sääntöjä ja komennan molempia tyttöjä samalla lailla. Rangaistuskin sama mutta ei päde kun mies tulee ja antaa tytölleen periksi.. ns palkitsee huonosta...
  12. R

    Tyttö ala-arvoinen...

    \ Tyttö on 3v6kk. Olen puhunut hänelle että hän on yhtä tärkeä. Ja mies saa joka kerta kuulla kunniansa kun tyttöä kohdellaan väärin. Olen suunnitellut että jos tilanne ei muutu en todellakaan aio olla kotona kun miehen tyttö tulee.
  13. R

    Tyttö ala-arvoinen...

    Kaikkein eniten satuttaa se että tyttö on huomannut että häntä kohdellaan eritavalla. :'(
  14. R

    Tyttö ala-arvoinen...

    \ Sama kuri miehen tytöllä kuin omallakin. Ainoa vika vaan ettei mun sanomiset mene perille ja joudun suuttumaan ihan kunnolla että jotain edes menee jakeluun. Mies sit sotkee kaiken kun antaa periksi.
  15. R

    Tyttö ala-arvoinen...

    Meillä siis miehen kanssa yhteinen poika ja molemmilla edellisestä suhteesta tytöt. Minun tyttö asuu meidän kanssa ja toisinaan häntä kohdellaan alempi arvoisesti. Miehen tytön tullessa viikonlopuksi ei miehen tytöllä ole rajoja ollenkaan.. saa ihan vapaasti käydä käsiksi mun tyttöön eikä edes...
  16. R

    Kuinka usein alapesu?

    Kyllä mä pesen joka päivä. Tytöllä jostain syystä tulee pissatulehduksia usein. Itse käyn suihkussa joka päivä niin miks ei lapsikin.
  17. R

    Mihin olet tyytyväinen?

    tasa-arvoinen mies, muistaa päivittäin sanoa rakastan ja on ihana isä lapsille :heart:
  18. R

    ero tulossa .... onko muita?

    Paljon voimia sulle :hug: Itse katsoin aivan samaa melkein 7 vuotta. Kun tyttö syntyi alkoi käydä myös käsiksi. Tyttö oli 6kk kun yritti ex puukottaa kaks päivää ennen joulua. Silloin lähdin lopullisesti. Nyt ihana mies ja pieni poika 7 viikkoa.
  19. R

    Järvenpää

    Järvenpäästä minäkin :wave:
  20. R

    epiduraalista jäi kammo

    Esikoista tehdessä sain epiduraalin, ei sattunut yhtään. Nyt neljä viikkoa sitten synnytin pojan ja sain epiduraali myös.. sattui niin h.elvetisti.. lääkäri väkisin väänti sen silloin kun oli supistus enkä saanut selkää tarpeeksi kaarelle. Huusin sille lääkärille ettei laita vielä että odottaisi...

Yhteistyössä