Hakutulokset

  1. Z

    vajaa 2-v herää huutaen öisin

    Onko muilla tullut esille tälläistä? meidän vajaa 2 v herää monena yönä kurkku suorana huutaen. Mietin, voisiko painajaisia nähdä ja tavallaan jää "päälle" paha olo. Kun ei tunnu sitten mikään auttavan. Ei syli, ei silittely, ei juttelu. Jonkun ajan kuluttua menee ohi, mutta unta ei tahdo saada...
  2. Z

    Kaksosrattaat - leveydellä merkitystä arjessa?

    Hei! Itellä on 78cm leveät sisarusrattaat ja vaan yhessä kaupassa en mahtunu ulos kassan kautta, joten kiersin takas mistä tulinki. Sisääntulo portista väärinpäin. Muuten oon mahtunu joka paikkaan.. Välillä tiukkaa tekee..
  3. Z

    kuopiolaiset!!

    Mikäpäs siinä.. Itellä syksyllä 2004 ja kesällä 2006 syntyneet. Voisin tulla tapaamiseen kunhan vaan hoksaan millon on. Harvoin lapset päästää koneelle. B) Mutta ehdota jotain niin katotaan..
  4. Z

    aso-asunnoista asiaa ja kysyttävää

    No meillä on asunnon arvo noussu lähes 3000?. Ja unohin kirjottaa tohon aikasemmin, että harvoin yksityiseltä vuokratussa asunnossa saa vuokria takaisin. Meillä on nimittäin taas tänä vuonna yks ilmanen asumiskuukausi, koska budjetti on paljon plussalla. Viime kesänä maksettiin kahelta kuulta...
  5. Z

    aso-asunnoista asiaa ja kysyttävää

    Asoasumisesta saa lisätietoa osotteesta www.asokodit.fi Ite ollaan just hakemassa isompaan asoasuntoon ja ollaan oltu tyytyväisiä, tässä asuttu jo 5 vuotta. "Vuokra" paljon halvempi kun tavallisilla vuokramarkkinoilla. Ja rahanhan saa takasin indeksillä korotettuna..
  6. Z

    Milloin naama meno suuntaan?

    Meillä istuimessa on merkintä, että kolmivuotiaaksi tai 18 kiloseksi selkä menosuuntaan. Sen jälkeen toisin voi kääntää toisin päin. Näin lukee siis istuimessa..
  7. Z

    Kaupan pakastemarjat

    Keittämisessä riittää, että marjat on 2 minuuttia 70 asteisessa vedessä. Ei siis tarvi välttämättä kiehua mutta aika hankala mitata millon vesi 70 astetta..
  8. Z

    Spider Swing

    Hei! Onkos kellään kokemuksia näistä rattaista? Happy Baby, Spider Swing. http://www.lastenturva.fi/tuotevalikoima/tuplarattaat/happybaby_tuplat.html
  9. Z

    Hauck Roadster Duo SL - H-Sport red

    Hei! Kiva kuulla, että jollain on.. Millon oot ostanu vaunut? Oisko niitä saaavana vielä sitä kautta? Oisko sulla jotain yhteystietoja? Paljonko muuten maksoit niistä? Onko muuten hyvät? Näppärät työntää? Mietin kans niitä tavarakoreja mutta en löydä muita muilta osin hyviä.. Pakko jostain...
  10. Z

    Hauck Roadster Duo SL - H-Sport red

    Paino rajahan noissa vaunuissa on 30kg. Siis lasten yhteispaino.. Tilasin kans ne yks päivä mutta tulisivat vasta joskus kesällä. Just lähetin taas yhteen liikkeeseen sähköpostin ja kyselin josko niiltä sais niitä vaunuja aikasemmin. Täytyy ootella vastausta..
  11. Z

    Paikkakuntagallup

    \ Heips! Minä taas kotosin Limingasta ja mies Kuopiosta. Tällä hetkellä kotipaikka Kuopio.
  12. Z

    Hauck Roadster Duo SL - H-Sport red

    Hauck Roadster Duo SL - H-Sport red Eli siis onko kellään kokemuksia näistä? Tässä linkki http://www.hauck-group.de/de/detail.asp?PLID=1&BID=1&KID=1&HID=8&UID=224&DID=311&ARTNR=512418 Tai tietääkö joku jotain?
  13. Z

    Happy Baby Orbit twin

    Onko kellään tietoa näistä vaunuista? Esim. mittoja tai muuta.. Oon kattonu Happy Babyn sivuilta mutta sieltä ei löydy mitään tietoo. Tässä niistä kaikki mitä oon löytäny http://www.happybaby.nl/assortiment/index.html Eipä linkki toiminu oikein, mutta siis tolta sivulta Vervoeren ja sitte...
  14. Z

    kuka raaskii

    Jonathania saa tilattua netistä osotteesta www.jesperjunior.fi. Joku kun sitä tuolla aikasemmin kyseli.. Sieltä löytyy myös myymälät ym..
  15. Z

    Vaunut Saksasta?

    Hei! Kirjottelin tohon toiseenki keskusteluun.. (kato keskustelu kaksosten vaunut) En oo tilannu vaunuja mutta kantorinkan ja toimitus ja kaikki sujui hyvin. Nyt oon tilaamassa kaksostenrattaita tässä kohta puoliin.. Oon tilaamassa www.kidsroom.de sivuilta.
  16. Z

    kaksosten vaunut...

    Niin en tiiä onko ne nyt sen kummempia kun Suomessa mutta valikoimaa ainakiin on enemmän. Esim. niitä mitkä aion tilata niin ei saa Suomesta mistään. Perheklubin sivuilla on kerätty linkkejä nettikaupoista, vaunuista ja kaikesta muustakin, Suomesta ja ulkomailta.. Kannattaa käydä kattoon.
  17. Z

    kaksosten vaunut...

    Oon tilaamassa vaunuja Saksasta tässä kohta puoliin.. Ainakin löytyy sellasilta kun www.kidsroom.de, www.mytoys.de.. En muista muita mutta noilta löytyy ne vaunut mitkä aattelin ite tilata. En osaa yhtään saksaa mutta hyvin oon löytäny.. Ja siinähän sitä samalla oppii :) Aikasemmin oon tilannu...
  18. Z

    Marcot vai X-Adventuret

    Oisko jollain kokemusta noista Marcon Twin Go kaksostenrattaista. Niitä ei saa Suomesta ku Pikku Pingviinistä (ei näytä tällä hetkellä olevan niitä yhtään siellä) mutta sieltä niitä myydään kuulemma tosi paljon. Oon kahen vaiheilla kummat ostaisin. Marcoissa ois isompi tavarakori ja vähän...
  19. Z

    Viikkoraha

    \ Siis meillä 2 v 4 kk ikäinen kerää lelunsa leikin jälkeen paikoilleen ja siivouspäivänä auttelee muutenkin äitiä pikkuhommissa! Siivous on vaan tehty lapselle niin helpoksi kuin mahdollista esim leluille ei ole omia laatikoita vaan riittää kun lelut ovat yleensä jossakin laatikossa eikä...
  20. Z

    Kuopiolaiset mammat pinoon!

    Hei Löysin nämä sivut eilen ja ajattelin, että joskos täältä sais vaikka kahvittelu tai kävely seuraa. Meillä poika vähän yli 3kk ja asutaan uudella Haapaniemellä. Ite oon 24v pian 25.

Yhteistyössä