Hakutulokset

  1. Afu-82

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Hei! Meille syntyi Roosalle pikkuveli 22.4 rv40+0 =) . Pikku herran mitat olivat 4060g, 53cm ja pipo 37cm. Synnytys käynnistettiin tälläkin kertaa mm. mun raskausajan dm takia ja koska esikoinen oli iso + vaikea synnytys. Kalvojen puhkaisun jälkeen synnytys oli lopulta melko helppo ja nopea...
  2. Afu-82

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Joulua vietetään ihan kotosalla. Mun vanhemmat tulevat meille aattona. Muutama seuraava päivä meneekin mulla töissä ja sitten 27. tai 28. mennään miehen vanhemmille jonne tulee silloin myös muuta miehen perhettä. Lahjoja tyttö saa meiltä ehkä 5-6, isovanhemmilta sitten loput. Aikuiset saavat...
  3. Afu-82

    Antibiottikuuri ja sikaflunssarokote

    Meidän työterveyden seinällä oli ainakin tänään lappu, etteivät rokota antibioottikuurin aikana.
  4. Afu-82

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Päiväunista meillä vielä pääsääntöisesti nukutaan, voi helposti nukkua sen kolmekin tuntia. Tänään jäi välistä ja äsken meni just nukkumaan (oli herännyt aamulla klo 8.30). Itse toivon, että jatkais vielä ainakin hetken unia (mieluiten vaikka vuoden verran, tai ainakin edes ensi kesään..)...
  5. Afu-82

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Onnittelut jenniS, Kide ja Shakki pienokaisista :flower: Meillä on tällä viikolla keksitty potan tarkoitus. Neiti on usein aamuisin ja iltaisin ilman vaippaa ja housuja, ja välillä on pisu tullut lattialle. Oisko maanantaina sanonut khh-ovella että "pisu". No haki sieltä potan ja istui...
  6. Afu-82

    Saako panadolin ja litalginin ottaa yhtäaikaa?

    Saa. Eri vaikuttava lääkeaine.
  7. Afu-82

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    tyttöselle onnittelut tätäkin kautta :heart: . Saatiinhan teillekin se toivomasi prinsessa =)
  8. Afu-82

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Pikaisesti meidän 1½v mitat: eli 10,750kg ja 87cm. Pitkä ja hoikka siis on, en tiedä kenen geenit perinyt :whistle: Lääkäri ei kuullut sydämen sivuääntä tällä kertaa. Toivottavasti on mennyt pois.
  9. Afu-82

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    maximilian täällähän minä B) Heinä- ja elokuu mennyt meillä kyllä niin vauhdilla, kun itse ollut enempi ensin töissä ja sitten koko perheen voimin lomailtu. Oltiin tuossa käymässä ulkomaillakin koko perheen kera, ja voin kyllä lämpimästi suositella kaikille lasten kanssa matkailua. Kaikki...
  10. Afu-82

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Eilisen aamupäivän jälkeen ei ole tullut vuotoja/tuhrua, rasittavaa tälläinen odotus :kieh: Pienen pieni mahdollisuus on että vuoto oliskin johtunut kuivista limakalvoista.. No, eiköhän sekin selviä sitten reissussa. Kova viime hetken pakkaaminen vielä, illemmalla auton nokka kohti Helsinkiä...
  11. Afu-82

    Onko karmeen näköstä jos on 10kg ylipainoa?

    Mä olisin tosi tyytyväinen siinä tapauksessa ulkonäkööni ja olisin kyllä ihan hyvännäköinenkin koska lihasta löytyy..
  12. Afu-82

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Todennäköisesti kp 1/28-32 ja yk 1 saa nyt virallisesti alkaa :( Se niistä lupaavista oireista :headwall:
  13. Afu-82

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Testi melko tyylipuhdas nega, menkkoja ei silti näy. Jäädään odottelemaan.. rasittavaa jos/kun menkat alkavat reissussa niin jää uimiset vähemmälle :( . Joka tapauksessa taidan pakata mukaan tuon toisen raskaustestin, jos vuoto ei tässä nyt ala tänään tai huomenna. Tälle päivää kauheesti vielä...
  14. Afu-82

    Abortoisitko jos tietäisit että tulossa Down vauva?

    Tällä hetkellä en ole täysin varma mitä tekisin. Toinen lapsi on meille erittäin tervetullut, mutta se jaksaisinko vammaisen lapsen kanssa... todennäköisesti en :ashamed: Onneksi ei ole vielä tullut tuollaista tilannetta vastaan että pitäis päätös tehdä.
  15. Afu-82

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Guess mulla tuli tytön odotuksessa tuhruvuotoa noin 4 päivää ennen kuin tajusin tehdä testin. Ja alkuun tosiaan oli toooosi haalea haamu. Vahvistui reilun viikon sisään kunnon pöussaksi. Pieni tuhruvuoto toistui noin 4 viikkoa myöhemmin eli silloin kun kuukautisten olis pitänyt olla. Eli...
  16. Afu-82

    Yrittävätkö muut 1,5-vuotiaat komentaa ja käskyttää vanhempiaan?

    Kyllä meilläkin pieni tyranni täällä talossa taitaa olla. Vielä ei paljon sanoilla käske muuta kuin "pois" tai "istuu". Välillä myös työntää meitä sinne päin minne itse haluaa :kieh:
  17. Afu-82

    Uskaltaahan noita vielä käyttää?

    Parasta keittää ne imetysliivit kiehuvassa vedessä jos vähääkään epäilyttää B)
  18. Afu-82

    voiko raskaana ollessa syödä tuorejuustoa?

    Vain PASTÖROIMATTOMAT tuorejuustot kuuluvat siihen listalle :headwall:
  19. Afu-82

    voiko raskaana ollessa syödä tuorejuustoa?

    Itse kyllä söin raskausaikana tuorejuustoja, joissa luki pastöroitu. Miksi niitä ei uskaltaisi syödä??? Melkein sama jos ei uskalla tavallisia juustoja, jogurttia tai margariiniakaan syödä raskausaikana...
  20. Afu-82

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Anoppilasta palattu :wave: Täällähän on taas tapajtunut kaikkea. Guess pahoittelut menokoista. Olisko tuo ollut sitten varhainen km kun kuitenkin näytti hyvin plussaa? :hug: Kaikille uusille tervetuloa munkin puolesta mukaan :wave: Kiva että väkeä tulee lisää kun toisia poistuu...

Yhteistyössä