Hakutulokset

  1. Äiti-85

    pitkittynyt mahatauti

    meillä poika 1v7kk sairasti kans noin kuukausi sitten 8 päivää kestävän mahataudin! alkoin ensin korkeella kuumeella sitten samohin aikoihin tuli ripuli ja kuume laski parin päivän jälkeen.. ripulia oli 4 päivää jonka jälkeen alkoi oksentelu.. ja sitä kesti sitten taas 4päivää.. yhtenä päivänä...
  2. Äiti-85

    Syyskuussa 2 vuotiaat?

    heippa kaikille!! meillä on poika syntynyt 19.9.2005 ja hänestä tuli "tuplaisoveli" joulukuun 3päivä! kun meille syntyi kaksoistytöt! esikoinen syntyi rv:lla 40 ja raskaus oli täydellisen ihana ja synntys helppo.. halusimme toisen lapsen melko pian perään ja heti sitten tärppäsikin! mutta...
  3. Äiti-85

    Milloin turvaistuin kasvot menosuuntaan päin?

    meillä ostettiin 1,5vee pojalle britaxin evolva kakkos istuimeksi ja siinä ei voi matkustaa muutakuin kasvot menosuuntaan. ja meidän poika painaa nyt 13,5kg ja hyvin tukevasti tuntuu siinä istuvan ja siinä evolvassa on todella hyvät sivutuet!! ykkös istuimena on brion zento sekin ollaan jo...
  4. Äiti-85

    2,5 vuotiaan kengän koko??

    eli meillä nyt 1½ vuotias poika ja hänellä on 22 numeron talvikengät ja ne jäävät nyt pieneksi :( eli jos ostaisin esim. 24 numeron uudet niin meneeköhän ne vielä ensi talvena? 23 koko olisi siis nyt sopiva mutta se nyt ei ainakan mene enää sitten ensi vuonna.. 24 voisi olla villasukalla nyt...
  5. Äiti-85

    apuva kyselisin

    jaa..a riippuu hiukan kuinka reilua kokoo ne on!? meillä poika nyt 1,5vee ja käytössä remun toppahaalari ja kakkospukuna reimatec.. 86cm kokoo molemmat ja ne just ja just ehkä mahtuu koko talven.. mut riippuu tietenki siitä minkä kokonen lapsesi on... 1,5 vuotiaita kun on niiiin monen kokoisia!!!
  6. Äiti-85

    korvikkeista??

    tuttelia kannatan minä! olen aina suosinut suomalaista!! :) ja sopi meidän pojalle hyvin!! kerran yritin antaa nannia kun lähikauoasta oli tutteli loppu ja niinhän siinä kävi ettei poika sitä huolinut ja isän piti lähteä toiseen kauppaan :)
  7. Äiti-85

    vaippaongelma!

    \ oho tohon nimimerkkiin tuli vahingosa vitosen tilalle seiska! :) nuorensin itseeni vahingossa kaks vuotta :D
  8. Äiti-85

    Mitä kuuluu SYYSÄIDEILLE 2005?

    heippa kaikille!! meillä poika syntyi 29.9.2005 viimesimmät mitat on 13,5kg ja 84cm.. reipas poika on! aloitti lokakuussa perhepäivähoidossa ja hyvin on mennyt ei vierastele tai itke perään yhtään.. kävelemään oppi 11kk:n ikäisenä ja muutama sanoja jo tulee (äiti, pappa, auto, lamppu yms.)...
  9. Äiti-85

    Kannelmäen suunnalta ketään?

    moi! mä oon 21v ja tytöt 2,5v ja 6kk. asutaan malminkartanossa...
  10. Äiti-85

    Pillerit..

    mää jätin pillerit vaan poissa ja heti tärppäsi. laskettuun aikaa on enään vaan kolme viikkoa. poika on ihan onnessaan kun siittä tule iso veli. se täyttää kesällä 4wee =) :flower:
  11. Äiti-85

    kasvukipu

    onko kellään ollu samaa tilannetta!? mulla on 3vuotias poika jolla on kauheat kasvukivut. se rupeaa aina yöllä itekemään jalkoja ja se kestää jopa 1-2tuntia. päivällä se ei itke jalkoja yhtään mutta yölläkin sen eestä. hierominen ei auta yhtään kun oon yrittäny ja jalkoja on yrittäny nostaa ylös...
  12. Äiti-85

    Onko -85 äitejä?? ja minkä ikäisiä lapsia?

    Missäs päin asustelette? mailia saa myöskin laittaa osoite löytyy ylenpää :wave:
  13. Äiti-85

    onko teillä ammattia?

    työpaikka on(olen nyt kyllä vanhempainvapaalla), mutta ei muuta koulutusta kuin pk, mutta sen päätöksen tein paljon ennen kuin edes ajattelimme lapsen hankkimista. olen nyt 19 ja lapseni pian 7kk. Joillekin se työ ja perhe vain sopii paremmin kuin opiskelu :p
  14. Äiti-85

    pitäiskö nyt sitten..

    heipä hei, täällä taas yksi NUORI ÄITI! olin 18kun tyttö syntyi, tai no melkeen 19! Ihanaa kun meitä on näinkin paljon täällä, ja että meillekin on joku sivu, siis ihan vaan meille NUORILLE ÄIDEILLE :p
  15. Äiti-85

    Minkälaisia kommenteja olette saaneet kuulla?

    en kyllä mitään ihan kamalia saanut kuulla(onneksi) mutta siskoni kyllä kysyi että "se taisi olla vähän niinkun vahinko vai?" sanoin suoraan että ei kyllä ollut, vaan ihan suuniteltu juttu! olin 18v kun aloin odottaa tyttöämme. Moni on kyllä ihmetellyt, kun mulla on kaksi isisiskoa, että miten...
  16. Äiti-85

    Minkä ikäsenä tapasitte lapsenne isän?

    minä olin 14 ja mies 18, nyt itse 19 ja mies 23, sekä tyttö 6,5kk!

Yhteistyössä