Hakutulokset

  1. L

    Lempäälä

    Olen 24wee 10kk pojan äiti. Olemme muuttamassa Tampereelta Lempälään ja olisi kivaa saada lenkkeily, kahvittelu tai/ja shoppailu seuraa. Pistäkää maili ositteita täne niin laitan viestiä teille.
  2. L

    Meili kamuja nuorista äideistä?

    Olen 23 vee 8kk pojan äiti. Minulle saa kirjoitella tai meseenkin saa lisäillä os: Leena.Vuorensola@luukku.com
  3. L

    Hätäkaste nimet

    Pojasta olisi tullut Mikael Johannes ja tytöstä Eveliina Lilja. Ristiäisissä poika sai kuitenkin nimekseen Joonas Eero Johannes
  4. L

    Kotiäiti ja Juhliminen

    Tulee käytyä aikas harvoin ulkona kun ei oikein ole kaveria jonka kanssa mennä ja yksin on tylsää istuskella. Pojan syntymän jälkeen olen käynyt kerran latailemassa akkuja (poika on nyt 7kk). Meidän mummut ja papat asuvat aikas kaukana eikä päästä miehen kanssa kahestaankaan oikein minnekkään.
  5. L

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 24 ja mies 31, kesällä tulee yhteiseloa 4 vuotta ja meillä on yksi 7kk poika
  6. L

    Mese kavereita etsin...

    Moi! Olen 23 vee ja poikani on 7kk asumme Tampereella. Meidät saa lisäillä meseen joka haluaa os: Leena.Vuorensola@luukku.com
  7. L

    Tampereelta tai lähistöltä

    Äiti 23 vee ja poika 7kk Tampereen hyhkystä kaipailevat uusia ystäviä<br><br>
  8. L

    Ketä muuta

    Kenellä muulla on hirveet naimahalut????? :kieh: :kieh: :kieh: Tekis mieli oikein sit kunnolla.. :p :p :p
  9. L

    Montako lasta alle 30v?

    Olen 26vee ja mulla kaks poikaa, 03 ja 05 syntyneet.... Taitaa olla siinä!
  10. L

    Huomenna alkaa

    Täällä yks epätoivonen!!!! Pitäis varmaan alottaa kunnon laihdutuskuuri, mulla kaks poikaa 12/03 ja 08/05 syntyneet. Ekasta lähti ihan hyvin, 2-4kiloa jäi, mutta vanhat vaatteet mahtu päälle.mutta tokasta on jäänyt noin 7kg... Eli 7-10kg pitäis tiputtaa. Liikun paljon 3-5 krt viikossa ja syön...
  11. L

    Oliskos täällä muita nyt kiloja pudottamaan aloittavia ??

    Täällä on taas yks laihduttaja lisää!!!! Epätoivosta touhua =( liikun paljon ja katson mitä syön, mutta mitään ei tapahdu. Ajattelin kokeilla sitä sairaaladiettiä näin alkuun :)

Yhteistyössä