Hakutulokset

  1. M

    vinkkejä tuplarattaisiin??

    Kiitos!! Briot tai emmaljungat oli alunperinkin mielessä ja nyt saatiin hyvä tarjous emmaljungista ja päätettiin ostaa =)
  2. M

    vinkkejä tuplarattaisiin??

    Ollaan ostamassa kaksosten rattaita, lapsille tulee ikäeroa 2v2kk. Kaipailisin vinkkejä rattaiden valintaan kun on pää pyörällä kaikista vaihtoehdoista. Onko kolmi- vai nelipyöräiset kannattavammat? Käyttöä tulee olemaan päivittäin. Onko teillä hyviä kokemuksia mistä malleista?
  3. M

    paars materiaali remontoida olohuone vanhasta talosta?

    Haluatko olohuoneesta nykyaikaisen näköisen??? Me revittiin olohuoneesta kohokuviotapetit pois ja laitettiin tilalle lasikuitutapetti, joka maalattiin valkoisella.. Muutti todella vanhan talon ilmeen! Vielä kun vanha tummunu paneelikatto maalattiin valkoisella. Olohuoneesta tuli aivan uuden...
  4. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Sinulle "Muuttolintu", kun kyselit onko tapaamisia ollut. Tapaaminen on ollut, mutta melkoisen pienellä kokoonpanolla. Tuntuu että yksi sun toinen on innostunut tapaamisiin, mutta ei lopulta itse tapaamisiin. Päiviä ja paikkoja saa ehdotella sitä mukaa mikä itselle sopii, ja paikalle tulkoon ne...
  5. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Jep! Tavataan me ainakin, Julia81 =)
  6. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Tosiaan tuo tämän päiväinen tuli liian pienellä varoitusajalla, kun en ehtinyt edes koko viestiä lukemaan. Mutta eikö voisi kokeilla sitä päivää, mikä oli ns alunperin tarkoituksena, eli :attn: ensi tiistaina 14.6. Jumbon Hesburgerissa kello 14 ************************************************...
  7. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Varmaankin olisi hyvä idea jos mesen kautta tutustuttaisiin ja saataisiin sovittua niistä tapaamisista yms yms Eli laittakaahan niitä osoitteita =) Tässä meidän; tiia_82@hotmail.com
  8. M

    Tammistosta

    Heips. Olemme myös Tammistosta, itse olen 23v, poika 10kk ja toisen pikkuisen la lokakuussa. Laita viestiä tulemaan osoitteeseen ma82mi@suomi24.fi
  9. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Eikös niitä tapaamispäiviä voi olla useampiakin?? Ne jotka pystyy niin saapunee paikalle. Kuka milloinkin haluaa voisi heittää ilmoille jonkin ajan ja paikan. Esim. ke 25.5. klo 11.00 Jumbossa, 2.krs siinä keskellä kaikkea, liukoportaiden yläpäässä, jätsikioskien edessä olisi varmasti tilaa...
  10. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Täällä ollaan myös valmiita! :)
  11. M

    joukolla mukaan tekin

    hei, täällä myös vantaalainen!! Ollaan muuttamassa kohta lähelle jumboa, tammistoon siis saa kirjoitella kaikki halukkaat ma82mi@suomi24.fi
  12. M

    Tammisto, Kartanokoski

    Hei, Me ollaan muuttamassa pian Tammistoon, seuraa myös vailla sieltä päin haetaan. Eli itse olen 23v. ja poika 8kk, toisen pikkuisen la lokakuussa. Laitahan viestiä tulemaan ma82mi@suomi24.fi
  13. M

    Elokuussa -04 synnyttäneet miksei muutkin!

    hei olen itse -82 syntynyt, poikani 04.08.04 syntynyt pieni jellona. Saa lähetellä mailia!! =) ma82mi@suomi24.fi
  14. M

    Vantaalta ystäviä!

    Hei Olen -82 syntynyt 6,5kk ikäisen pojan äiti, ja kaipaisin seuraa niin ulkoilemaan kuin kahvittelemaan yms, lähinnä Myyrmäen ympäristöstä. Kirjoitelkaa; ma82mi@suomi24.fi
  15. M

    Kirjeystäviä

    Hei Olen 22v. 6,5kk ikäisen pojan äiti, ja toisen pienokaisen taival on juuri alkanut. Toivoisin saavani pitkäaikaisia kirjeystäviä. Osoitteeni annan sähköpostin kautta: tiia_82@hotmail.com

Yhteistyössä