Hakutulokset

  1. Ä

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Heippa kaikille. Minulla alkoi menkat, tulin ilmoittamaan että pidämme jonkin aikaa taukoa tästä yrityksestä. Keskitymme nyt perheeseen ja esikoiseen ja jatketaan kun voimavarat taas riittää. Onnea kaikille plussasta!
  2. Ä

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Hei, en ole päässyt koneella oikein käymään...minulle voisi päivittää kp10/28-30. yritys jatkuu..................................OnneA vaan kaikille keitä on onnistanut!
  3. Ä

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    moi, minulle voisi päivittää kp 2. Myöhässä olivat muutaman päivän,mitä ei ole pitkään aikaan tapahtunut. Mutta paljon on lähiaikoina tapahtunut joten voi olla stressin tms. syytä. Noh, ei auta kuin odotella menkkojen loppumista. Esikoisessa meni puoli vuotta niin ei pidä vaipua synkkyyteen..
  4. Ä

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    elikkäs toista lasta yritämme. 3. kierto menossa ja kp 29/28-30.
  5. Ä

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    heipä hei.. Löysin tämän ketjun äsken olisi kiva tulla mukaan. Tänään pitäisi menkkojen alkaa, aina on alkanut aamusta, mutta vielä ei ole näkynyt :whistle: millonkahan uskallan testata? toista lasta miehen kanssa toivotaan :)
  6. Ä

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Hei, Minulla alkoi menkat tänään, joten kp 1/30. Ensimmäinen yrityskierto nyt takana, jota ei kovinkaanpaljoa keretty hyödyntämään ;) Mutta toivotaan... Onnea kaikille plussanneille!
  7. Ä

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Voisinpa liittyä mukaan =) Meillä on 2v. tyttö ja nyt toivotaan neidille sisarusta :heart: Mulla taitaa kp olla 21 ja yleensä kierto on n.30päivää. saas nähdä mitenkä pitkään kestää vai tulenko helpomminkun esikoisesta.Esikoista "teimme" puoli vuotta.
  8. Ä

    Kesän jälkeen alottavia???

    Täälläpä olisi mukaanne uusi tulokas :) Ensi kuussa on tarkoitus aloittaa toista pienokaista yrittämään. Meillä ennestään on ihana tytön tyllerö kohta 2v. Menkat on ollu hyvin säännölliset, enkä pillereitä ole syöny 2004 jälkeen. Olen tyttäreni kanssa kotona vielä ,töihin olen syksyllä...
  9. Ä

    Yritys alkaa vasta syksyllä?

    Kiva kun löysin tällaisen ketjun:) Meillä myös elokuussa häät, niihin aikoihin olisi tarkoitus jättää ehkäisy pois. Pillerit lopetin jo 2004, kondomia vaan käytetty. Meillä on yksi lapsi, heinäkuussa täyttää neiti 2v. Joten pikku kakkosta toivotaan tytölle kaveriksi :heart: Saas nähdä...
  10. Ä

    Onko kuopiolaisia/petoselaisia paikalla?

    ketä epäilet, laita yytä.?
  11. Ä

    Onko kuopiolaisia/petoselaisia paikalla?

    siis kuka se oli? jos joku tietää kerro mullekin! kyllä tollanen saa tulla julki ja pitääkin.
  12. Ä

    pikku tytön huoneeseen!

    tietäisikö kukaan ihanaa pöytäryhmää, sis. pöytä ja kaksi tuolia,mistä löytäisin? ikean ei iske, iskussa eikä askossakaan ei oikein oo... kiitos jos joku viitsii vastata. :flower:
  13. Ä

    selkä menosuuntaan

    Satu86: Mitä sillä on väliä mitä muut tekee? silläkö perusteella voi tehdä mitä vaan koska kun muutkin tekee.................. |O
  14. Ä

    Millä viikolla olitte synn. ja minkä kokoisia vauvoja?

    meidän tyttö 38+0 3070g ja 47cm :heart:
  15. Ä

    selkä menosuuntaan

    oli kyllä rumasti sanottu, mutta karu totuus on se,että lapsen ja varsinkin noin pienen vielä olisi ehdottomasti parempi istua selkä menosuuntaan! naurettavaa on heittäytyä marttyyriksi "minkäs teet", "oon varmaan huono äiti", et varmaan huono,mutta edesvastuuton! eikä noin pieneltä kysytä miten...
  16. Ä

    Vauvalla 7kk näppyjä jaloissa

    myös on ollut jaloissa, mahassa ja vähän käsissä sellasia pieniä punasia läikkiä, joiden keskellä on valkea piste?!! mitähän ne on? voisiko olla kissoista johtuvaa, pari kertaa pn käyty kylässä missä on kissoja..kotona ei ole!!!! ne on välillä tullu ja sit taas lähteny pois, vai olisiko se...
  17. Ä

    onko kenenkään lapsella hts:n

    ketään kuka voisi kokemuksiaan kirjoitella :)
  18. Ä

    onko kenenkään lapsella hts:n

    besafe comfort istuinta? miltä se on käytössä tuntunut?
  19. Ä

    LastenRunoja kovasti kaipailen!!

    oon monta tuntia yrittäny googletella ym.mitään ei tunnu löytyvän! onko kenelläkään mielessä kivaa runoa, se tulisi 1v.kutsuille/kutsukorttiin!! en omista yhtään runokirjaakaan :/
  20. Ä

    vauvakuume mutta ei vielä

    moi, vieläkö mahtuu mukaan kuumeilemaan ?Meillä on ennestään 11kk ikäinen ihana tytöntyllerö, kovasti haluaisin alkaa toista lasta yrittämään!! olemme lyöneet lukkoon hääpäivän ensikesäksi,joten pakko olisi vuodenverran odotella :( en aio pillereitä aloittaa ollenkaan,ettei se sekoita...

Yhteistyössä