Hakutulokset

  1. S

    Asumistuella asuvat isommassa kämpässä kuin mä.

    No eipä oo reilua mutta ei oo reilua sekään, että kaikille ei ole töitä! Argh!!!
  2. S

    HERMOT MENEE TUON 11 VUOTIAAN KANSSA! Onko teillä muilla tämmöistä?

    Kokeile ottaa lapsi kainaloon. Taitaa kaivata huomiota. Voisi myös keventää tunnelmaa ja vaik ottaa huumoria mukaan niin ehkä tämä esiteini lähtisikin tällaiseen yllätykselliseen toimintaan mukaan ja unohtuisi muut jäkätykset. Kantsii ainakin kokeilla.
  3. S

    Minun elämässäni viikonloppu ei eroa arjesta.

    Ei ole työpaikkaa, eikä harrastusta.
  4. S

    Jelppiä!

    Hyvää yötä, enkelin pusuja, kauniita unia, oman kullan kuvia.
  5. S

    Uusia ystäviä

    Mistä löytäisi ja miten. Vai onko se ihan sattumanvaraista.
  6. S

    Minun elämässäni viikonloppu ei eroa arjesta.

    Sama homma. Mitähän sitä keksisi tähän tylsyyteen. Miettinyt olen missä voisi tutustua uusiin ihmisiin kun ei ole mitään paikkaa missä käydä.
  7. S

    Uusia ystäviä

    M
  8. S

    Mitä olette tehneet/teette tänä lauantaina?

    Kuntosali ja tunnin kävelylenkki, pienet unet elokuvaa katsoessa ja kohtahan se on jo ilta.. taitaa mennä löhöillessä
  9. S

    Apua CV:n tekoon

    En merkitsis cv:hen, ehkä hakemuksessa voisin mainita.
  10. S

    Gallup: Ostatteko lapsille vaatteet uutena vai käytettynä?

    Sekä että mutta enemmän uutena. Helpompi mennä kauppaan tai tilata (palautusoikeus) kuin kiertää kirppareita. Pitäisi kyllä enemmän suosia kierrättämistä. Ostan mistä milloinkin jos on sopivan hintaista.
  11. S

    Kesälomalla tekemistä; mitä muuta kuin Muumilaakso

    Kokemuksia, minne muualle kannattaisi mennä Muumilaakson lisäksi 4 vuotiaan kanssa. Ja junalla olisi tarkoitus matkustaa. Löytyisikö matkakumppania?
  12. S

    Mikä ihme mua vaivaa????

    Kyllä ne arvot saa kun kyselee sieltä missä ne on otettu. Lääkärit on montaa mieltä kilpparituloksista. Yksi sanoi minulle tsh 10 arvolla, että aloitetaan lääkitys ja toinen sanoi, että ei ole tarvista. Mutta tarvista todellakin oli ja vaadin saada tyroksiinin käyttöön ja kylläpä olo on kohentunut.
  13. S

    onko miehesi yllätyksellinen? miten yllättää sinut?

    Mun ex mies oli todellakin. Halusi erota kun lapsi oli puoli vuotias.
  14. S

    vihaan miestäni

    Tämä on niitä asioita mitä ei kannattaisi sietää. Anna miehelle tasan yksi vaihtoehto; perhetyöt jaetaan. Ei ole oikein, että yksi hoidetaan kaikki. Anna sille nuijan isku, että se tajuaa tilanteen ja ottaa sen myös tosissaan. Toinen vaihtoehto on erota. Lapset kyllä kärsivät enemmän tilanteesta...
  15. S

    Mikä ihme mua vaivaa????

    Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta ja yleisesti ottaen olotila oli väsynyt ja saamaton, paleli ja toisinaan sitten hikoilutti kamalasti. Paino noussut ja hiuksia lähtee vieläkin, samoin tuntui kuin muisti pätkisi. Olen nyt ottanut tyroksiinia vuoden ja vihdoin arvot kohdillaan - olotilankin on...
  16. S

    Mitä ihmettä teen?! Tapasin "sielunkumppanini", mutta olen naimisissa ja kahden pienen lapsen äiti. En voi unohtaa

    Oikea rakkaus kyllä odottaa. Anna miehen elää omaa elämäänsä ja elä sinä omaasi. Parempi uhrautua tällä kertaa. Perheen särkyminen on lapsillekin niin kova paikka eikä sitä niin vain korjata. Aina se jättää jäljet. Anna perheellesi mahdollisuus ja etsi kadotettu rakkaus miehestäsi. Huumahan...
  17. S

    mies järjesti hienon yllätyksen.

    Inhottavaa käytöstä. Pullon korkin pitäisi ensimmäisenä pysyä kiinni jos ei humalassa osaa itseään hillitä. Itse en sietäisi moista käytöstä. Toivottavasti tilanteesi paranee.
  18. S

    Minkä ikäisenä teillä on alettu opetella yksin ulkoilua?

    Enpä ole vielä 4 vuotiasta päästänyt yksin kerrostalon pihalle. Tässä kun saattaa pihapiirissäkin auto huristaa kulman takaa "pyörätietä" pitkin. Ja toisaalta halauan olla hänen mukanaan ulkoilemassa.
  19. S

    Esitelkääs itsenne!

    4 vuotiaan tytön nelikymppinen töissä käyvä äiti Oulusta esittäytyy :)
  20. S

    Lapsia ei kannata jättää autoon kauppareissun ajaksi osa 19728464726

    Eipä tulisi mieleenkään jättää lasta autoon yksin minkään takia.

Yhteistyössä