Hakutulokset

  1. Vilivet

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Oi, vauvoja syntyy kovaa tahtia :heart: , paljon onnea kaikille tasapuolisesti! Kotiuduttiin vauvan kanssa eilen. Lauantaina olisimme muuten päässeet , mutta sydämmestä kuuluvan sivuäänen vuoksi viivästyi. Eilen oli siis sivuääni hävinnyt. Poitsu syö ja nukkuu, pieniä pätkiä hereillä...
  2. Vilivet

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Iltoja! Pikaisesti ilmoitan puhelimella, että meille syntyi tänään klo 11.45 poikavauva. Mitat 3790g ja 51cm. Aamulla kävin äitipolilla ja juteltiin käynnistyksestä.. Varattiin sali ja kalvot puhkaistiin klo 10.50, ja 55min myöhemmin poju oli ulkona muutaman kipeähkön supistuksen voimin...
  3. Vilivet

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Juu, sanoi että jos viikkoja olisi 37 niin hän vauhdittaisi...Eli kahdesta päivästä kiinni :/ . Ja mulla on kaks ekaa synnytystä ollut sellaisia juuri, että niitä on jouduttu vauhdittamaan, kun omat supistukset eivät ole riittäneet. Kolmas lapsi tulikin sitten vauhdilla maailmaan, ilman mitään...
  4. Vilivet

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Täällä ollut inhottava yö. Klo yhdestä yöllä alkaen selkää alkoi polttelemaan ja säännölliset supistukset alkoivat. Lähdin näytille n. klo 5. Kohdunsuu oli auki 5cm, kohdunkaula hävinnyt ja limatulppaa tuli reippaasti. Pääsimme saliin ja käyrälle piirtyivät supistukset. Tilanne ei edennyt...
  5. Vilivet

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Äitiyspolilta kotiuduttu. Kohdunsuun tilanne pysynyt edelleen suht samana (4cm ja reunat jäljellä, kalvot pullottaa) , vaikka nyt on supistukset paljon lisääntyneet.. Painoarvio oli nyt 3150g. Sain vkolle 38 ajan, sitten mietitään mahdollista käynnistystä. Tosin missään raskaudessa en ole sinne...
  6. Vilivet

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Ainiin..semmosta piti kysellä, että onko teillä muilla sellaista outoa puutumista/kipua että jalka meinaa lähteä alta? Mulla on nyt parin viikon aikana tullut usein semmonen outo kipu ja toinen jalka menee oudoksi, hyvä että pystyssä pysyy.. Lähtee tuolta jostain takapuolesta se kipu. Oisko...
  7. Vilivet

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Huomenta! Joka päivä useaan otteeseen lueskelen täällä, mutta olen tosi laiska kirjoittamaan :ashamed: ... Dinolle paljon voimia :hug: Ja nyt jo vauvautuneille suuret onnittelut :heart: Täällä olen siis edelleen yhtenä kappaleena, tosin kipeitä supistuksia alkanut tulla tosi paljon...
  8. Vilivet

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Huomenta! Mä täällä jo jännitän kohta olevaa äitipoliaikaa :o .. Toissa iltana supisteli jonkun aikaa selästä ottaen illalla myöhään ja eilenkin tuli muutamia napakoita supistuksia levossa. Saas nähdä onkohan nyt jotenkin taas edennyt tilanne.. Mistäs sen sitten tietää koska tulee oikeasti...
  9. Vilivet

    ***ELOKUISET 2010*** HEINÄKUU !!! 14 Vauvaa syntynyt !

    Heissan taas! Pääsin jo viime viikolla sairaalasta kotiin, mutta en ole jaksanut kirjoitella :ashamed: .. Tänään aamusta meniin Tyksiin näytille, kun epäilin lapsivettä tihkuvan. Ei ollut sitä. Vauvan painoarvio oli 2200g. Sisätutkimuksen tekivät, ja tilanne edennyt taas viikossa, nyt oli 4cm...
  10. Vilivet

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Nii, käyrien otto on päivän kohokohta :D . Ne testit on koekäytössä täällä Tyksissä, kahta eri testiä vertaillaan. Ilmeisesti jotan hormoneihin liittyvää, en tarkalleen tiedä. Niiden tuloksia vertaillaan. Mäkin sitä ajattelin että aika huimiin juttuihin nykyään pystytään, mutta varmasti ovat...
  11. Vilivet

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Huomenta! Täällä edelleen sairaalassa :( .Eilen oli toiveita kotiin pääsystä, mutta.. Täällä on kokeilussa pari laitetta, jolla pystytään ns. ennustamaan synnyttääkö kahden viikon sisällä. Mulle tehtiin eilen ne testit (pumpulipuikkonäyte kohdunsuulta) ja mulle tuli molemmat positiiviksi. Eli...
  12. Vilivet

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Täällä takana niin mukava sairaalassa olo juhannusyö kuin voi olla =) . Juttuseuraa riitti klo 5 saakka yöllä. Meitä kärrättiin päiväsaliin kolme vuodelevossa olevaa äitiä sängyillä elokuvaa katsomaan ja juttelemaan :D . Ja hetki sitten sain lääkäriltä osastolla liikkumisluvan :) . Ku välillä...
  13. Vilivet

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Hui, täällä onkin paljon supistelijoita :| .. Mulla oli oli 2.6 äitipolilla 1cm kohdunsuu auki ja pehmennyt, kanavaa 3cm. Ja nyt tasan kolme viikkoa myöhemmin 3cm auki, 1,5cm kanavaa, kalvot pullottaa. Ja kuitenkaan tällä välillä ei juurikaan supistellut tavallista enempää :/ . Nyt joudun...
  14. Vilivet

    ** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

    Heips!Aikoihin en oo taas kirjoitellut..pikakuulumiset:aamuisen sokeriäitipolin jälkeen osastolle lepoon. Kohdunsuun tilanne:pehmeä, 3cm auki,kalvot pullottaa ja kanavaa vajaa 2cm. Ekan kortisonipiikin sain klo 12. Ainoastaan wc-lupa. Lapsia kauhea ikävä.. Puhelimella tätä koitan,jos näkyis...
  15. Vilivet

    minkälaisia riskilukuja teillä?

    Ikää 24v, riskiluku 1: 33000
  16. Vilivet

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Heissan! Eilen oli rakenneultra, jossa kaikki hyvin. Painoarvio 351g ja poikaa edelleen vahvasti lupailtiin. Ultran jälkeen meninkin Lastentarvikkeeseen, jossa oli Emmaljunga Edge Duosta tarjous, Sport- rungolla 749e. Ja yhdet ainokaiset mun havittelemaa väriä, eli Royal Blue, joten kaupat tuli...
  17. Vilivet

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Heissan pitkästä aikaa! En oo jaksanut aikoihin kirjoittaa, vaikka päivittäin luen kaikki jutut... Eilen töiden jälkeen lähdin päivystykseen supistusten vuoksi ja sieltä jouduin synnärin(?) päivystykseen. Eivät onneksi olleet kauheasti vaikuttaneet ja kotiin pääsin kun supistukset laantuivat...
  18. Vilivet

    Turun Moisio asuinalueena?

    Me ollaan asuttu täällä reilu 3 vuotta. Todella rauhallista aluetta, varmaankin jossainpäin Moisiota saattaa olla "vilkastakin". Palveluita ei juurikaan ole, pieni kyläkauppa (josta saa vaikka mitä ) ja huoltoasema. Bussit kulkee ihan hyvin. Ala-aste on täällä ja päiväkoti, joka on todella...
  19. Vilivet

    Elokuiset 2010 tammikuussa !

    Voi jestas...minkä takia sitä pitää tähän aikaan herätä :| ?! Mulla on kans ollut jonkinlaista alakuloisuutta varmaan viikon verran, jotenkin sellainen olo että kaikki "pelottaa" tai mietityttää :( . Mulla on lapset syntyneet aina hieman ajoissa: 1. 36+5 (2810g ja 49cm), 2. 36+5 (3680g ja...
  20. Vilivet

    Elokuiset 2010 tammikuussa !

    Tänään aamulla oli kans nt-ultra. Turvotus 1,0mm, seulonta verikokeen kävin myös antamassa ja taas odotusta... La aikakin muuttui hieman. Ultran mukaan on viikkoja 11+1 eli la aika siirtyi 16.8 =) . Vointi on nyt ollut suht ok :) , välillä tuntuu kunnon vihlaisukipuja alavatsalla mm...

Yhteistyössä