Hakutulokset

  1. M

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Täällähän on tosi aktiivista porukkaa, paljon lukemista toisten kuulumisista. Ensiksi isot halit ja voimia kaikille keskenmenon saaneille. Tilasin ultran ensi viikoksi, vaikka ensin ajattelin hieman odottaa. Jännittää niin kovasti. Näillä viikoilla viimeksi meni tuli keskenmeno. Vaikka...
  2. M

    Sama nimimerkki 2 eri ihmisellä

    HIHIHH! En tiedä mitä tuossa tapahtu... :laugh:
  3. M

    Sama nimimerkki 2 eri ihmisellä

    KaksplusEtusivu Odotus ja synnytys Vauvasta leikki-ikään Koululainen ja nuori Äidit ja isät Keskustelu Markkinat Tilaa ja asioi Ruoka Viihde Olet kirjautunut sisään tunnuksella: Mörrimöykky | Kirjaudu ulos | Muokkaa tietojasi | Yksityisviestit Hakusana: Keskustelu Hae keskusteluistaHae...
  4. M

    Sama nimimerkki 2 eri ihmisellä

    Mikä mahtaa olla homman nimi, kun pitkästä aikaa kirjauduin sivustolle, ja katsellessani profiiliani, huomasin että siellä on keskusteluja, joita en ole kirjoittanut itse. Ovat aiván selkeästi jonkun toisen kirjoittamia. Voiko jollain toisella olla sama nimimerkki?
  5. M

    *Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

    Varovasti ilmoittaudutaan joukkoon. Viikkoja kasassa 7+5. Keskenmeno puoltoistavuotta sitten jäytää mielessä, silloin viikkoja kertyi 10. Jännittää ihan hirveästi. Mulla on entisen mieheni kanssa 2 lasta, tän vauvan isän kanssa ollaan oltu tekemisissä 2 vuotta, suhdetta ei voi mitenkään...
  6. M

    Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin...?

    Sama vika täällä. En rakastu niinkään renttuihin, vaan narsisteihin, jotka kohtelee niinkuin tiskirättiä. Kai se on oma vika kun suostuu semmoiseen. Mutt missä menee raja kiltin ja tiskirätin välillä? Ja sitten taas vastaavasti missä menee raja puolensa pitävän ja v..mäisen ihmisen välillä...
  7. M

    Ei VITTU seiska-lehti!!!!!!Anteeks

    Mulla sama homma sekä Seiskan että erään toisen lehden kanssa. molemmat oon perunut, aina vaan tulee lehtiä, ja nyt tuli taas laskut uudesta kaudesta. Sit kun taas soittaa ja sanoo että on perunut ne, eikä halua niitä, niin saa vastaukseks selityksen miten ne jo tulleet lehdet täytyy maksaa. Mä...
  8. M

    Montako seksikumppania?

    Ihan vaan uteliaisuudesta, montako seksikumppania on ollut? Itse vasta eronnut, ja miettinyt tässä kun suhteita aloittelee, että montako miestä on tullut muutaman vuoden päästä läpi käytyä? Toistaiseksi on elämän neljäs mies menossa, mutta liekö viimeinen...
  9. M

    minkälaiset miehet ei osaa hoitaa raha-asioitaan!?

    ei kai kukaan sellaista ukkoa itselleen huoli!?
  10. M

    putoaako lapsi sängystä?

    Meillä tyttö siirtyi isoon sänkyyn 1,4v iässä. Meidän sänkyyn ei kuulu edes turvalaitaa, siinä on vain n. 5cm reunat kummallakin sivulla. Pidin jonkin aikaa paksuja peittoja sängyn vieressä, putoamisen pehmentämiseksi. Peitot olivat muutaman viikon lattialla. Tietysti putosi sitten heti, kun...
  11. M

    geishapallot

    Moniko teistä on käyttäny geishapalloja lantionpohjalihaksien voimistamiseen ja toimiiko ne? Kuinka pian synnytyksen jälkee niitä voisi alkaa käyttämään? Itellä toinen lapsi tulossa ja vähän mietityttää näiden mun lihasteni kunto.... :ashamed:
  12. M

    koulu- ja eskarimatkoja??

    kyytihän teidän lapsille kuuluu muutaku kyselemään ja hommaan se.Meillä onneksi koulu alle puolenkm päässä tuolla eskarilaisella niin ihan kävellen pääsee
  13. M

    Lastensängy

    meillä on kerrossänky tilanpuutteen vuoksi poika 6v nukkuu ylhäällä ja tyty 2v3kk nukkuu alhaalla ei ole laitaa alasängyssä sänky on 90cmx200cm ja hyvin ollaan siinä nukuttu =)
  14. M

    Moikka!

    olen 32v perheenäiti pohjois-pohjanmaalta minulla on tyytö 2v ja poika 6v 1. Mitä on mielestäsi kasvatus? ollaan esimerkkinä lapsille 2. Millaisia rajoja asetat lapsellesi? esim. pihasta ei saa poistua(koskee pienempää) ,voit mennä tuohon leikkikentälle kavereiden kanssa mikä näkyy...
  15. M

    pino -74 äideille

    poika -00 ja tyttö -04 ja nivalassa asutaan
  16. M

    2-vuotiaat :)

    meillä tyty täytti toukokuussa 2v ja oli silloin 94cm ja 17kg =)
  17. M

    Eristykseenkö??

    meillä on ollu vähän sama ongelma tuon 6v poitsun kans meillä on käytetty rangaistuksena esim. näitä konsteja pelikielto viikoksi,tv-katselu kielto 2pv ja ettei karkkipv:nä tipu karkkia jne ja on tepsinyt aika hyvin aina jonkun aikaan mutta kun nuo isommat leikkikaverit yllyttää ilkeilemään...
  18. M

    minkä kokoisia eskarilaisia?

    meillä on neuvolassa käynti vasta edessä vaikka poika jo täytti 6v no pituutta on kumminkin n131cm ja painoa n40kg eli rotevaa tekoa
  19. M

    Minkäi ikäinen syö itse

    meillä kumpikin lapsi on oppinut syömään itse vähän yli 1v ja ovat ihan itse halunneet ei ole pakotettu. kyllä tuon ikäisen pitäisi jo olla kiinnostunut syömään itse ettei vain vedä teitä höplästä siis voi olla et osaa syödä itse muttei vaan halua kun se on helpompaa teettää jollain...
  20. M

    Mitä lapsenne tekevät kun siivoat?

    tyty 2v pyyhkii pölyjä,rullaa mattoja ja tampaa mattot .poika 6v häipyy nykyisin ulos omiin leikkeihinsä ennen kyllä siivos kovasti mukana mut ei enään.Lapset kyllä keräävät lelut yhdessä aina ennen muun siivoamisen aloitusta. Ja joskus kun poika oikein on puhtaus intoilu päällä siivoaa itse...

Yhteistyössä