Hakutulokset

  1. T

    En jaksa lapsiani

    Hei! Kukaan ei ole kone. Suosittelisin todella koko perheen kannalta, että pitäisit muutaman päivän loman. Vaikka tuntuu, ettei millään voi /ilkeä/ viitsi jättää pienokaisia muiden hoitoon ja onhan se rahallisesti kallista yms, mutta nyt kannattaa tehdä se. Lapset ovat ihaninta elämässä, mutta...
  2. T

    Banaanikärpäset

    onneks ne ei levitä mitään tauteja, ne kuulema häviää kun tulee ensimmäiset pakkaset, ne on joka syksyinen riesa eikä niistä pääsae tosiaa millään myrkyillä eroon.
  3. T

    Työnteko hoitovapaalla

    tein myös työpäiviä ollessani kodinhoitotuella,miehelläni oli vapaa päiviä hän hoiti lapset kun minä olin vuorostani töissä,vaikka ei niitä työ päiviä kuukaudessa tullut kuin alle kymmen. mutta ihan kivasti siitä rahaa sai. ja ehdottomasti kannattaa tiputtaa se lisä osa pois,ei tarvitse kelalle...
  4. T

    Mikä mussa on vikana?

    mistä toi sivuhistoria löytyy.tai miten.
  5. T

    Miehet kertokaa mikä vikana?

    hei, miten toi sivuhistoria löytyy.
  6. T

    raskaus ja itsetyydytys

    kyllä on halut ollut aivan usmattomat, omaa kättä on tullut käytettyä aika monta kertaa, häviääkö teiltä miehiltä seksihalut,meillä ainakin selitys että pelkää satuttavansa jotenkin tota mahaa.
  7. T

    Herbalife-laihis alkoi nyt !!

    Hei Hillahillo, Kiva kuulla miten sinulla menee. Itse kävin messuilla ja odotan nyt että sieltä soitetaan ja kerrotaan enemmän. Tiedä sitten lähdenkö minäkin kokeilemaan. Nyt olen painonvartijoiden pisteitä laskennut. Eka viikko meni hyvin, mutta tämä viikko on ollut napostelua koko ajan...
  8. T

    ulkoilu

    lapset 2v ja 8kk, aamupäivällä n. 1h ja iltapäivällä/illalla myös 1h
  9. T

    Pino: 14v

    \ Sulla näyttää kanssa olevan tosi tärkeä tehtävä, ja elämäntyö, vastailla kaikkiin mun viesteihin!!!??? :laugh:
  10. T

    pino: 15v

    onko ihan pakko tulla tänne aukomaan kun ei ole mitään asiaa??
  11. T

    pino: 17v.

    \ Mikäs nyt noin ärsyttää??? :kieh:
  12. T

    pino: 17v.

    Äidit ja raskaana olevat!! :wave:
  13. T

    pino: 16v

    Äidit ja raskaana olijat, itse kuulun tähän pinoon....:)
  14. T

    pino: 15v

    Äidit ja raskaana olevat!! :wave:
  15. T

    oulu, kempele, lähiseutu!

    Olisi kiva tutustua oulun seudulla asuviin , ehkäpä alle vuoden ikäisiä lapsia omaaviin! Olen 26 vee äippä kempeleestä, ja mulla on reilu 7 kk ikäinen poitsu.
  16. T

    Minkä nimisiä lapsia?

    Jenna Pia Emilia :heart:
  17. T

    kotiruokaa vai eineksiä

    Molempia, toki kotiruokaa enemmän. Aina ei jaksa eikä ehdi ruokaa tehdä. Varsinkin silloin kun oli töisssä. Nyt kun kotona, niin on enemmän aikaa satsata ruokaan. Piltti ruoka menee, mut vain ketsupin kanssa, taitaa olla tytöstä (2v4kk) mautonta =) Pizza, ranskalaiset ja hampurilaiset kyllä...
  18. T

    EIKÖ TÄÄLLÄ OLE KETÄÄN VM.76?

    :wave: tammikuu ja -76
  19. T

    loma-ajan palkka

    Meillä ainakin maksetaan lomarahat lomaa edeltävässä tilissä. Lomaltapaluuraha tulee sitten kun palaa töihin. Kannattaa ainakin soittaa palkanlaskijalle ja kysyä. Ja oikein mukavaa lomaa B)
  20. T

    Löytyykö 2+ n:o 9 v:lta 1990?

    kannaatt kysyä kaks plussan toimituksesta kun ne joitakin vanhoja lehtiä oon saanu sitä kautta.

Yhteistyössä