Hakutulokset

  1. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

    Heippa pitkästä aikaa! On ollut niin kiirettä ettei ole ehtinyt pitkään aikaan kirjoittelemaan, eikä oikein lukemaankaan :( Nytkin ehdin vain pikaisesti käväisemään...huomasin että viime viikonloppuna oli ollut onnistunut tapaaminen, kiva juttu! Jos tulevaisuudessa on tapaamisia pk-seudulla...
  2. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Onnea taas hyvistä ultra- ja neuvolakuulumisista ja Noralle uudesta kämpästä! Tervetuloa mansku78 ja Jajepoolle tsemppiä ja jaksamista :hug: Hyvä (tai oikeastaan huono...) kuulla että muillakin on ollut pahoinvointia vielä, en siis ole ainoa. En kovin monta kertaa oksentanut alkuraskauden...
  3. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Maija80, tsemppiä ja jaksamista sulle kovasti! Hyvä että kasvain on nyt poistettu ja ennen kaikkea että pikkuinen voi hyvin. Onnea hyvistä ultra-ja neuvolakuulumisista, ja Mötkylälle rouviintumisesta! Mekin oltiin aamulla neuvolassa ja kaikki oli hyvin. Sydänääniä kuunneltaessa Nisu potki...
  4. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Jopas oli taas tekstiä tullut parissa päivässä, muistankohan kommentoida puoliakaan siitä mitä oli mielessä...Vaunuista ainakin on ollut paljon puhetta, kivan näköisiä menopelejä teillä! Mekin ollaan ajateltu Emmaljungia, mutta muistanko väärin vai sanoiko joku meidän listalla joskus aikoja...
  5. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Heippa kaikille ja Lumienkelille tervetuloa takaisin :wave: Kiitokset Tracy75 ja Riinuska81 (ja joku muukin, sorry kun nimet unohtuu.) juhlavaatevinkeistä, taidankin tänään poiketa shoppailemaan Nuo olivat hyviä vinkkejä, varmasti jostain löydän tunika+hame-yhdistelmän tai esim. mustan...
  6. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Onnittelut kinka, Anni76 ja pinkeiju hyvin menneestä ultrasta! Anni76, meilläkin Nisu yritti ensin piilotella toista kättä, mutta sieltä se löytyi sitten kyljen vierestä :D Voimia sulle tilanteeseesi, toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen siitä pitäisikö häät pitää ja milloin. Kuten...
  7. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Tervetuloa uusille ja onnea ultrassa käyneille, hyviä uutisia kaikilla! Mä muuten tajusin että meille ei rakenneultran yhteydessä annettu mitään painoarviota vauvalle, mutta eiköhän ne ehdi niitä arvioita tehdä vielä useampaan kertaan. Täällä on myös yksi joka on alkanut jo tuskastella...
  8. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Misse81 ja mmiilia, hienoa että ultrassa oli kaikki hyvin! Tervetuloa mammamamma! Shamandalie, Mauahtavaa ja äitiliini75, suuret kiitokset kommenteista hoitopöydän suhteen, ne auttoivat kovasti pähkäilyssä. Luulen että ensisijaisesti yritämme järjestää sen jompaan kumpaan kylppäriin, kun...
  9. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    hapikko, tervetuloa joukkoon, aina mahtuu lisää joulumammoja mukaan :wave: Onnea hyvistä ultrakuulumisista, ainakin Myslivelli oli käynyt, ja tsemppiä niille kenellä se on vielä edessä! Ihania masukuvia teillä! Mä en ole vielä saanut aikaiseksi ottaa sellaista, mitä nyt mies reissussa...
  10. N

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Heippa kaikille taas piiiitkästä aikaa! Me oltiin lomilla sen verran reissun päällä, etten ole ehtinyt koneellakaan pyöriä edes sen vertaa että olisi teidän kuulumisia päässyt lukemaan :( Eli heinäkuun höpinät menivät mun osalta kokonaan ohitse...Mutta toivottavasti kaikilla on mennyt kesä...
  11. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Estu, sulla on sitten todennäköistä että menee ensi vuoden puolelle, jos kerran kaksi aikaisempaakin on olleet selvästi yliaikaisia. Mulla on vähän niillä rajoilla, että malttaisikohan pikkuinen olla mahassa vuoden vaihteen yli...mies on syntynyt ihan tammikuun alussa joten isäntä on koko ajan...
  12. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Tervetuloa Estu ja pinkeiju :wave: pinkeijun kanssa meillä onkin sama laskettu aika eli jouluaatto, Estun kanssa taas sama synnäri, ja sullakin oli aika samoihin aikoihin la eli eihän sitä tiedä vaikka samaan aikaan siellä oltaisiin :) Kiitokset papana03 synttärionnitteluista! Eipä tuo...
  13. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Heippa kaikille :wave: Ihanaa kun monet ovat jo tunteneet potkuja :heart: Mä en ole vielä tuntenut mitään liikkeitä, täällä siis edelleen odottelen että masu kasvaisi enemmän ja niitä liikkeitä tuntisi. Sukupuolesta: Mä haluaisin tietää sukupuolen etukäteen, mutta mies ei, joten se...
  14. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Kiitokset kaikille ultraonnitteluista ja onnea lilleriina, rautarusina ja minimi teillekin ihanista uutisista! Tsemppiä Snoopylle ja muille tuleville ultraajille! Asrai, mäkin olen polkenut työmatkan pyörällä niin usein kun se on mahdollista (jos ei tarvitse päivän aikana reissata muualla)...
  15. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Pikälisäys: Soleil, onnea sullekin hyvistä ultrauutisista! :flower: (mä en vielä nähny sun viestiä kun rupesin omaani raapustelemaan)
  16. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Tervehdys kaikille ja tervetuloa uusille :wave: Onnittelut maikka79 hyvistä ultrakuulumisista ja SnowTiger sydänäänistä! Nyt on ihan sellainen olo että unohdin jonkun, toivottavasti en... Ihanaa, mäkin näin tänään vihdoin viimein oman kullannuppuni :heart: Siellä se vilkutteli meille...
  17. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Tervetuloa mirkkui! Kiva että teillä on tulossa jo kuudes, voit sitten neuvoa täällä meitä noviiseja :D Schätzchen, hienoa että ultra meni hyvin! Mulla ois np-ultra ylihuomenna, sinne asti pitäis jännätä mutta onneksi ei ole enää pitkä aika. Mirsulle ja muillekin tällä viikolla ultraajille...
  18. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    tivoli, sen verran ajattelin vielä lisätä että voihan sitä saada vatsanväänteitä ruuasta vaikkei siinä mitään listeriaa olekaan. Luin jostain että listerian oireita raskaana olevilla ovat mm. korkea kuume ja voimakas oksentelu, joten kyllä sen varmaan erottaa normaaleista vatsanväänteistä, joita...
  19. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Huomenia kaikille ja tervetuloa uusille munkin puolesta :wave: Veeruska-81, mä olen kanssa sieltä suunnalta kotoisin, opintojen ja töiden perässä ajauduin aikanaan tänne pk-seudulle (ja kadottanut mien ja sien :ashamed: )...mutta vesi kielellä luin kun kirjoitit että olit käynyt syömässä...
  20. N

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Voi katherine, tosi surullista, paljon jaksamista sulle :hug: Onnea niille jotka ovat ultrassa pikkuisensa nähneet sekä valmistuneille! Nimiä oli niin paljon etten muista niitä kun kahlasin juuri läpi seitsemän sivullista viestejä... Ensiksi muutama vanhempi kommentti, kun työkiireet ovat...

Yhteistyössä