Hakutulokset

  1. KukkaLyyti

    frontierville ja prairie pile

    Kannattaa tehdä yhtä kerralla ja käydä kattomas siitä etusivulta montako tarvii..eli klikkaat sitä vasemmanpuoleista kuvaa siinä reunassa.
  2. KukkaLyyti

    frontierville ja prairie pile

    Osta se kello ja sitä kun kilkuttaa farmilla sen luo tulee kaikki farmilla olijat:) Osta siis se halvempi kello!
  3. KukkaLyyti

    G: Minkä väriset hiukset sulla on ja löytyykö tatuointia?

    Ei ny ihan perskarvoissa mutta tuolla takana molemmillä sivuilla siis yläpäässä :D :D :D :D
  4. KukkaLyyti

    Mistä löytyy täällä ne...

    :wave: kiitos..mä meen ettimään....tuli oikeen salapoliisi fiilis :whistle:
  5. KukkaLyyti

    Mistä löytyy täällä ne...

    Jopas tippuu nopiaa ku entinen akka kaivoon... :o
  6. KukkaLyyti

    Mistä löytyy täällä ne...

    kerhot? Ei pitäis pitää liika pitkää taukoa palstailussa näköjään... :/
  7. KukkaLyyti

    G: Minkä väriset hiukset sulla on ja löytyykö tatuointia?

    B) Mä tykkäään kanssa et ei kaikkien tarvitte olla samasta väripurkista lähtöisin. Sain tosin valehtelematta pari vuotta puhua kampaajaa ympäri et suostui laittamaan lilaa mun tukkaan. Ja onhan mun rillien sangatkin lilaa ja se nyt vaan sattuu olemaan mun lemppariväri :heart:
  8. KukkaLyyti

    G: Minkä väriset hiukset sulla on ja löytyykö tatuointia?

    :xmas: vedänkö "pohjat" tällä värillä? Sitä on kahdessa muussakin paikassa muuten :whistle:
  9. KukkaLyyti

    Tero Pitkämäki on jumalaisen komea!

    Ihan kivan näköönen likka se on kyllä ne on toisihinsa aika lailla pihkas kaikesta päätellen :heart: . Sielä ne on ollu kaffilla kaupan puolella. En mä tapaa kyttäällä toisten ostoksia, mutta ihan tavallista sapuskaa ne syö, usko pois :D
  10. KukkaLyyti

    Tero Pitkämäki on jumalaisen komea!

    :whistle: Pohjojanmaalla on komeeta miehiä, Tero on luonnoskin hyvän näköönen. Oon ollu monta kertaa yhtä aikaa sittaris ku hän on ollu morsmaikkunsa kans soppaalemas. Ei siinoo yhtää ylypiän vikaa, tavallinen komia isoo mies :hug:
  11. KukkaLyyti

    Näin se on :ME LIHAVAT OLLAAN VAPAATA RIISTAA!!!

    :laugh: :laugh: :laugh:
  12. KukkaLyyti

    Näin se on :ME LIHAVAT OLLAAN VAPAATA RIISTAA!!!

    Moon ainaki niin paha suustani jotta sanon suorahan ittestäni jottei mua ainakaa isommakkaa tuulet heiluttele...mutten oo kyllä ikinä kellekkää maininnu jotta voi kauhiaa ku soot laiha!? Syökkö sä yleensä mitää?? Ittestänsä saa teherä pilaa mutta muita pitää kunnioottaa se on mun periaatteeni.
  13. KukkaLyyti

    Näin se on :ME LIHAVAT OLLAAN VAPAATA RIISTAA!!!

    Muuten lihavat on aika kuumia pakkausia lakanoitten välissä :whistle: *kuulemma B) *
  14. KukkaLyyti

    Näin se on :ME LIHAVAT OLLAAN VAPAATA RIISTAA!!!

    Jaa hyvä kysymys, jollakin on kai omista kiloistaa neuroosi, ja sitten se käy niin hermoille että se pitää julistaa täällä siten että me lihavat ollaan aivan totaalisen idiootteja eikä me tajuta olevamme lihavia :laugh: :kieh:
  15. KukkaLyyti

    Näin se on :ME LIHAVAT OLLAAN VAPAATA RIISTAA!!!

    Enää puuttuu vaan se aika jolloin meitä aletaan metsästää.... :headwall:
  16. KukkaLyyti

    Saako teille lasten kaverit tulla omien eväiden kanssa kylään?

    MÄ voin vaan kuvitella esikoosen kaverien ilimeet ku mä kieltääsin niiltä omien evähien syönnin :D :D Etenki ku niitä on täs ny ollu kesän mittahan toinenki meillä yökyläs ja ihan vaan tavallisesti kyläs. Minen oo toisten mukuloosta vastuus se on niiren omien vanhempien asia. Saavat syärä...
  17. KukkaLyyti

    Suututteko kun tuun kylään omine eväineni?

    Meiltä ainaki löytyy "mustaa juotavaa joka poreilee ja sitä ei oo keitetty". Ja kauhistelkaa vaikka sakilla, sitä meillä juo mukulatkin, ja hampaissa reikiä 0! Vaikka mä itte juonkin kaffetta mustana niin vieras saa tulla omis evähis jos haluaa siitei kukaa loukkaannu ainakaa meillä eikä alakaa...
  18. KukkaLyyti

    Yksinäisyys..

    Sitä voi ihminen olla yksinäinen vaikka ympärillä on monta hyvää läheistä ystävää ja on aviomies ja perhe...kuitenkin tuntuu että sydäntä särkee yksinäisyys. Siihen voi olla monta syytä, masennus tai piilevä masennus on yksi syy, toinen voi olla toimimaton parisuhde, kolmas voi olla se ettei...
  19. KukkaLyyti

    sanotaanko jossain päin suomea leipää KYRSÄKSI?

    Pohojanmaalla on nisukyrsä...eli pullapitko :D
  20. KukkaLyyti

    Aurinkokunnalta terveisiä!

    :heart: Ihanaa! Mä tunnen aika monta perhettä joilla on tuo lapsiluku täynnä tai ainakin hyvää vauhtia täyttymässä, joilakin jopa ylittynytkin. Hattua nostan perheen äidille!! Se on melkoinen rumba pyörittää taloutta mutta onneksi isossa perheessä lapset kasvavat sosiaalisiksi ja oppivat...

Yhteistyössä