Hakutulokset

  1. KukkaLyyti

    Mistä löytyy täällä ne...

    kerhot? Ei pitäis pitää liika pitkää taukoa palstailussa näköjään... :/
  2. KukkaLyyti

    Näin se on :ME LIHAVAT OLLAAN VAPAATA RIISTAA!!!

    Enää puuttuu vaan se aika jolloin meitä aletaan metsästää.... :headwall:
  3. KukkaLyyti

    Mitä meillä tänään syötäis?

    :headwall: ajatusriihi remontissa, en keksi mitään järkevää :headwall: :headwall: :ashamed:
  4. KukkaLyyti

    testaan kuvaa

    [img]http://www.glitter-graphics.com/images/empty.gif
  5. KukkaLyyti

    Millä täytätte tänään vatsanne?

    Muusilla ja karjalanpaistilla. Jälkkäriksi myöhemmin kahvit kinuskikakun kera
  6. KukkaLyyti

    Hyvää Pataa....

    :D meinaan kissa ja marsut....
  7. KukkaLyyti

    Mitähän pahaa mä olen tehnyt

    Kun mun ilmoitukseni on poistettu tuolta kirpparin myydään osastolta? Ihan asiallinen ilmoitus oli, muttei edes haulla sitä löydy?? :ashamed:
  8. KukkaLyyti

    PIPARITALOT VM. 2007

    Piparitönönen vm. 2007 Muumitalot vm 2007 Eli tässä meidän tripla piparitalot .. :)
  9. KukkaLyyti

    Haluttais

    ...meinaan lähtie Keskiselle käymään :whistle: ...ajomatkaa vain tulee ja kelikään ei oo mitä mainion...pitäis ensin "ryöstää" mies... :laugh:
  10. KukkaLyyti

    Testaan kuvaa

  11. KukkaLyyti

    Veetuttaa niin jotta pipo vinkuu

    |O Saamarin kurakeli! Siivua ny tässä sitten kun toiset lappaa tupahan ja pihalle... :headwall: Pakko olis edes imurin kanssa tehdä raivarikierros...mitä varten tänään kaikki menöö päin pyllyä? :ashamed:
  12. KukkaLyyti

    VAUVANUKKEJA

    Käykää ihmeessä kurkkaamassa, minä menin eilen oiken kunnolla "vipuun" kun sain tämmöisen syliini :D . Aivan aidon painoinen ja näköinen. Iski kova vauvakuume...jota en voi enää tyydyttää oikealla vauvalla. Ajattelen tässä, että teettäisinkö kaksi vauvaa omien lasten vauvakuvista heille...
  13. KukkaLyyti

    FETA-PARSAKAALIPIIRAS

    FETA-PARSAKAALIPIIRAS POHJA: ½ purkkia maitorahkaa 125 g pehmeää voita 2 dl vehnäjauhoja 1 ti suolaa TÄYTE: 1-2 pussia parsakaalia 1 prk fetakuutioita 3 munaa ½ prk maitorahkaa 2 dl kuohukermaa 1 rkl oreganoa 1 ti suolaa Sekoita rahkan joukkoon pehmeä voi ja jauho-leivinjauhoseos. Vuoraa...
  14. KukkaLyyti

    Autistilapsi

    Meillä on neljä vuotias Autistipoika jolla on samalla laaja-alainen kehityksen viivästymä. Puhetta ei ole, muuta ymmärtää kaiken puhutun. Ja on erittäin "nälli" Ei ainakaa vielä ole omaksunut kuvien käyttöä ja viittomista ei välitä senkään vertaa. Vessa-asiat onnistuu nyt pyttyyn, kahden vuoden...
  15. KukkaLyyti

    PÄTKISKAKKU

    PÄTKISKAKKU 5 dl vehnäjauhoja 3 dl sokeria 2 tl vaniljasokeria 1 rkl leivinjauhetta 4 rkl kaakaojauhetta (esim. van houten) 150 g sulatettua voita tai margariinia 2 dl maustamatonta jogurttia 4 patukkaa pätkistä 3 munaa Sekoita kuivat aineet keskenään. Lisää paloitellut pätkikset sulaneen...

Yhteistyössä