Hakutulokset

  1. K

    Kiinalainen raskauskalenteri, onko tulossa tyttö vai poika?!

    Tuo kiinalaisen juttu testi2 ei toimi. Olisiko jollain uutta osoitetta?
  2. K

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Luin tämän ketjun vuoden jälkeen uudellee. Hmh olihan se ihanaa aikaa tuolloin ku odotti menkoista plussaan. Ihan haikealta tuntuu. Nyt vauva köllöttelee sängyssä isin vieressä jo niin isona poikana :heart:
  3. K

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Lyhyesti: Tänne syntyi poika vauva 26.6 ja painoa oli 3580 ja pitutta 49cm. Kotiuduttu on ja väsymys on iskenyt, joten tule kertomaan lisää myöhemmin. Onnittelut myös muille saaneille ja tsemppiä tuleville!
  4. K

    Montako päivää menee kun siirtää rahaa lehtipankista tavalliseen op:hen?

    Eikös jossain lukenut noista et mistä pankista menee minkäkin aikaa? En itse löytänyt vaikka sillä googlella etsinkin
  5. K

    Montako päivää menee kun siirtää rahaa lehtipankista tavalliseen op:hen?

    Entäs kun maksetaan päivällä, meneekö 1 vai 2 päivää?
  6. K

    Limatulppa irtosi huih

    Pelottaa jo ajatuskin että pitää lähteä synnyttämään. (Haluais vielä odottaa mielessä). Mutta jännää aikaa, kun itse ymmärtäisi vielä :whistle:
  7. K

    Limatulppa irtosi huih

    Kaksi ensimmäistä lasta odottaessa tuli ekana limatulppa ja sitten rupes ihan kunnolla supistelemaan samantien, nyt ei viel supistele. Yöllä kyllä pari napakkaa kertaa, mutta ei sen kummempaa.
  8. K

    Limatulppa irtosi huih

    Eilen käväisin vessassa ja irtosi, säikähdin ihan totaalisesti että joko nyt. Viikkoja on nyt 37+3. No ei vielä supistele, saas nähdä millon alkaa ja tulee lähtö
  9. K

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Voimia huonosti käyneille :hug: Itselläni huomenna 15vk, kaikki on ok. Mahaa vain kutittaa välillä oikein kovastikkin. Liikkeet tuntuu sen verran, että kun masussa kääntää itseään niin näkyy jo mahan lävitsekkin. Ultrassa sanoivat että istukka on takana (kahden muun odotuksessa edessä) että...
  10. K

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    :hug: Kaikille huonosti käyneille. Tänään oli neuvola sekä ultra. Kaikki oli ok. Sydän sykki :heart: Kolme päivää varmaan vielä tuo päivä aikaistuu, kun menen parempiin tutkimuksiin. Olot on olleet ihan hyviä lukuun ottamatta yhdenäkisti väsymystä ja pieniä huimauksia.
  11. K

    Mikä lehtitaikinan hyvä täyte?

    :wave:
  12. K

    Mikä lehtitaikinan hyvä täyte?

    Joskus oli täällä palstalla, mutta olen poistanut sen suosikeista :( näytti todella herkulliselta :p Muistelen vain että siihen laitettiin kermaa...?
  13. K

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Onnittelut kukkaiskeiju :flower: Tulis seuraan, eikös sanontakin ole että ei kahta ilman kolmatta
  14. K

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Onnea Skorppan :flower: Onnittelet myös Kukkaiskeiju :flower: Kyllä tuo on minusta selvä viiva! Tosi kiva kun en jäänyt yksin kuitenkaan täältä, joten tulkaa mukaan tuonne heinäkuun odottajiin
  15. K

    Mä tahdon meille toisen vessan

    Mä tahdon myös
  16. K

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Huomenna teet testin. Tämä on käsky |O .Tulen heti aamulla kun herään katsomaan, että mitä näytti
  17. K

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Hempukka87 varovainen onnittelu myös täältä. Toivottavasti tulet seurakseni! Pahoittelut tippuneille :hug: Muistan miten itsekkin tuntui pahalta kun aina vaan täti tuli. Meinasi usko pettää, että ei se enää onnistu. Mut toivoa on todellakin!
  18. K

    Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

    Kiitos onnitteluista! Muistan sinut hyvinkin. Oltiin jännäilemässä samoihin aikoihin
  19. K

    Heinäkuun helistäjät -lokakuussa

    Löytyihän minullekkin täältä oma. Eilen etsin heinäkuun listaa, mutta en löytänyt. Joten tulisin mukaan. LA olisi 11.6. Nyt olevat lapset on syntynyt -04 KYS ja -06 K-SKS. Tuleva sairaala olisi KYS

Yhteistyössä