Hakutulokset

  1. T

    Onko hullua kuumeilla jo neljännestä?

    Hei! pikaisesti tässä vastailen. Hirmu paljon samanlaisia ajatuksia on sinullakin, mitä minun päässäni liikkuu. Tai oikeastaan liikkui. Odotan nyt neljättä lastamme. :heart: Itse olen pitänyt hyvin matalaa profiilia odotuksen suhteen. Koko ajan on sellainen tunne ettei tästä onnesta viitsi...
  2. T

    synnytyksen jälkeen tehtävä sterilisaatio - vaikuttaako imetykseen?

    Eli tarkoitus ois tehdä sterilisaatio samalla reissulla, kun vauva syntyy. Käsittääkseni se tehdään yleensä seuraavana päivänä joko nukutuksessa tai puudutuksessa. Nyt mua on alkanu kuitenkin mietityttämään toimenpiteen seuraukset imetykseen. Eli lähinnä siihen, miten nukutusaineet ym...
  3. T

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    miita1969: ONNEA! :flower: Ja kiitos myös onnitteluista :) Mullakin on lähes koko ajan outo paineen tunne alavatsalla. Varsinaisesti ei ole kipeä, mut silti mietin, onko kaikki ok. Aiemmissa raskauksissa tällaista tunnetta ei oo ollu vatsassa. Kokemusta on vain tyttöjen odottamisesta - nyt...
  4. T

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    miita1969: Minä en kyllä malttais sun pöksyissä oottaa millään maanantaihin! Ei muuta ku huomenna uutta testiä tekeen! :) hcg hormoonin määrähän tuplaantuu noin 2-3 vrk välein, eli huomenna voisi käsittääkseni jo hyvinkin testata uudelleen. Toivotaan et plussa tärähtää :)
  5. T

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    tänään se sitten tapahtui. plussa tuli! pää on vähä pyörällä mut onnellinen :) Ukolle en oo vielä tosin kertonu :whistle: Leikatkoon eka ton nurmikon :D Jos illan päälle jysäyttäis ;)
  6. T

    Kuvia plussatesteistä

    =) positiivista näyttää! Tänään tein tosiaan uuden testin. Ostin "vanhan hyvän luottotestin" eli pregcheckin liuskatestin. Oli kyl jännä et toi herkän testin (one step) viiva jäi noin vaaleeksi ja sit vähemmän herkkä testi näytti heti kunnon tumman viivan :confused: (voin laittaa kuvan jos...
  7. T

    Kuvia plussatesteistä

    Hei Laitanpa tänne kuvan tänä iltana tehdystä One Step raskaustestistä. Aika selvä haamulaisen siinä näen. Kuukautiskierto heittelee taas niin paljon ettei oo mitään haisua, onko oltu just oviksen aikaan. Mitään raskausoireita ei ole. Takana kuitenkin kolme raskautta ja niistä mm. rinnat...
  8. T

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    täällä alko menkat 3 päivää sitte :( Kierto oli nyt 42 päivää... Eli aika hankala laskea milloin ovis mahdollisesti on. Pitää ostaa ovis-testejä, jos niillä sais selvitettyä milloin vois tärpätä. Onkos se niin että niitä aletaan tikuttaa vähä ennen ku ovis mahdollisesti tapahtuu?
  9. T

    Oulaskankaalla synnyttäneet, etenkin Oulun lähikunnista sinne matkanneet!

    Hei Minä olen synnyttänyt 2006 OAS heinäkuussa. Ja kaksi muutakin synnytystä on ollu OAS:ssa. En oo koskaan kuullutkaan että ois heinäkuun kiinni. OAS on erittäin ihana paikka! En voi kun lämmöllä muistella ja suositella paikkaa. Kätilöt ovat olleet ainakin minun kohdallani erittäin...
  10. T

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    huoh, täällä ei menkkoja kuulu. Testejä oon tehny useamman. Pregcheck antoi selvän haamun, mutta tänään sit tein apteekin oman raskaustestin johon ei tullu mitään :( Taitaa taas olla mun kierto sekasi. Aiemmin oli noin 31 päivää, mut nyt siis menossa jo 36 päivä viime kuukautisista. Kaksi ekaa...
  11. T

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Pakko käydä aina välillä lukemassa muiden kuulumisia. Täällä ootellaan et alkaako menkat vai ei. Kierto vaihtelee mulla niin paljo mutta nyt ollu useamman kerran 31 päivää. Ja nyt menossa 34 päivä... Raskausoireita oon kuvitellu (?), rinnat turvoksissa ja pari viikkoa sitte oli järkky kylmä pari...
  12. T

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Hei vaan kaikille! Täällä yks neljännestä haaveileva hyppää ketjuun mukaan jos mahtuu. Olen 32 vuotias äiti ja meillä on kolme suloista tyttöä ja nyt haavaillaan neljännestä. Siis lapsesta, poikakin ois oikein tervetullut joukkkoon :) Lapset on syntyneet 12/04, 7/06 ja 3/09. Toivottavasti...
  13. T

    Herranen aika, mikä vauvakutsukakku! :0 :D (sis kuvan)

    onneksi ei ollu yhtään lähempää toi kuva B)
  14. T

    Herranen aika, mikä vauvakutsukakku! :0 :D (sis kuvan)

    [img http://2.bp.blogspot.com/_NO7TK_RVTaM/SnrhBRhg8TI/AAAAAAAAAWk/nygKcZc0MPY/s1600-h/Baby+Shower+Cake.jpg[/img] Mä hullu nauran täällä vedet silmissä! :laugh:
  15. T

    FB: voiko animoidun kuvan liittää profiiliin?

    eikö kukaan osais auttaa? :attn:
  16. T

    MILLAISET TOSSUT VAUVALLE ULKOILUUN/PÄIVÄUNILLE NÄIN PAKKASILLA?

    ok. kiitos vastauksista! Taidan tästä lähtä huutamaan noi lampaanvillaiset tossut ;)
  17. T

    MILLAISET TOSSUT VAUVALLE ULKOILUUN/PÄIVÄUNILLE NÄIN PAKKASILLA?

    Olivat siis ilmeisesti lämpimät? :)
  18. T

    MILLAISET TOSSUT VAUVALLE ULKOILUUN/PÄIVÄUNILLE NÄIN PAKKASILLA?

    Vauvamme ei osaa nukkua sisällä, joten joudun nukuttamaan häntä kovemmillakin pakkasilla ulkona. Millaisia töppösiä eli tossuja teidän pikkuiset pitävät nukkuessaan ulkona päiväunia? Nyt pärjätty tuplavillasukilla, mutta olen miettinyt jos ostais joko lampaanvillaiset tossut (vuori siis...
  19. T

    G: Mitä viinoja jouluksi ?

    joulu on eri juhla kuin juhannus.... Ei mitään viinoja!
  20. T

    Kuvia lapsista,tänne vaan:)

    tässä meidän nuorin neiti 7 kk :heart:

Yhteistyössä