Hakutulokset

  1. P

    ETSINTÄ!!

    :attn:
  2. P

    Niin paljon kun tuosta kissastani tykkään

    Millä sä peset sen hiekkalaatikon ja ne seinät? Kannattaa laittaa kloriittia, vie hajut tehokkaasti pois.(Pitää myös muistaa huuhtoa hyvin, kun aine syövyttävää). Ja sitten kantsii vaihtaa usein se hiekka. Meillä siirrytty näihin rautakaupan puupelletteihin. Niihin mitä käytetään...
  3. P

    Serbian kappale Suomeksi

    Olipa ihana! On kyllä voittonsa ansainnut, kun on noin kovasti panostanut näihin kisoihin. Muutenkin aivan upea ääni ja ihana se musiikki =)
  4. P

    G:Euroviisuissa lemppari ja inhokki

    Suosikki Ukraina, inhokki Irlanti näistä finalisteista. Mutta islanti oli kyllä ihan ihana semifinaalissa :heart:
  5. P

    Poitsulta lohkes etuhampaasta pala.. :(

    Kannattaa sitä nyt kuitenkin käydä näyttämässä. Jos siinä on terävät reunat, niin hiovat vähän niitä tms.
  6. P

    Poitsulta lohkes etuhampaasta pala.. :(

    Kyllä pitää varata huomenna aika ja käydä näyttämässä. Voi kipeytyä myöhemmin. Siihen laitetaan vain paikka. Minkä ikäinen poika sulla on?
  7. P

    mikä se hannan yllätys muka oli?

    Samaa täällä mietin, ja en kyllä vieläkään hokannut mikä se yllätys oli. Oliko se se tuulikone vai mikä ? Mustakin Hanna olis saanut vähän liikkua siellä lavalla. Aika kolkko vaikutelma jäi kun tiukka ilme kasvoilla möllötti paikoillaan ja lauloi että jättäkää minut yksin...
  8. P

    Minkä maan oisitte halunnu voittavan jos Suomea ei lasketa?

    Ukraina oli mun suosikki. Sen puolesta jännitin koko illan.
  9. P

    Nautitteko raskaana olosta

    nautin sittenkö tää pahoinvointi loppuu..
  10. P

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Yksi ylipainoinen taas kaipailee apua...Pillerit olen lopettanut marraskuussa, 7 vuoden syönnin jälkeen. Vauvatilaus lähti tammikuun loppupuolella. Kierto on ollut 24-27 pv, yksi 30 päivänkin kierto välissä oli (joulu-tammikuu). Nyt tän kierron aikana tuli varsinaisten menkkojen aikaan limaista...
  11. P

    Ihottuma käsissä

    johtunee kai pakkasesta, niin meillä aina käy :wave:
  12. P

    Nyt loppuu voimat ja keinot

    mun tutulta jolla oli 2v poika käskettii jättää päikkärit pois et sais yö unet paremmin hallintaan. ja näin kävi et kaveri oli siitä mielissään et 2h päiväuni rumba jäi pois (ja harmitti kun ei saanut enää noin tunnin rauhaa) yöunet parantu siinä määrin et tunti piti rauhottaa menoa ennen unia...
  13. P

    Onko miehesi yllättänyt/saanut tietää sinun katsoneesi...

    meillä sai kauheet raivarit!
  14. P

    sanokaa mitä teen?

    Ei kannata.... :/ Teet monelle pahanmielen, jos kerrot. Itelleski..ja sit se mies voi alkaa inhota sua.... :\|
  15. P

    SALARAKAS

    Ja oikeestaan vois kysyä tällasen, et minkä ikäisenä aloit miehesi kanssa... Minä olin 16 vee ja mieheni 17... On siis ensimmäinen mies minulle. Ja viime lauantaihin asti oli ainoa mies, jonka kanssa olen rakastellut.. Että ehkä vähän liian nuorena tuli kotileikki aloitettua. :ashamed:
  16. P

    SALARAKAS

    \ :hug: Minkäs ikäinen olet?
  17. P

    SALARAKAS

    Mulla ei Oosku ole oikeen sellasta osotetta, jonka voisin antaa...... :/ :hug: ja kiitos.
  18. P

    SALARAKAS

    salarakas 25 ja mä 29....
  19. P

    SALARAKAS

    Mun salarakas oli ja on vapaa. Myös mulla on suuria tunteita salarakastani kohtaan. Järki vaan sanoo toista kuin tunteet.... Jos kaikki oliski niin helppoa, että eroa ja aloita alusta, mutta ei... :/ Mutta kyllä musta kuitenki tuntuu, että meidän juttu ei oo tässä. Ei voi olla! Aatteleppa miten...
  20. P

    SALARAKAS

    \ ..."joita teidän pitäisi rakastaa..." !!!! :headwall: Kyllä se rakkaus kuuluu olla molemminpuolista, eikä pakkoa.. Ja jos sulla ei ole kokemusta asiasta, niin et voi tietää, miltä tuntuu elää tunnetyhjiössä aviomiehen kanssa.... :'( Se on tuskaa! Ja jos jostain vain hellyyttä ja huomiota...

Yhteistyössä