Hakutulokset

  1. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    meille siis syntyi "pikkumies" sunnuntaina 16.3 (rv40+4) klo 04.30 komeilla mitoilla 4060g, 53cm ja pipo 36cm.. :heart: tässä vähän synnytystarinaa: Elikkäs lauantai-iltana läksin 23 aikaa nukkumaan vähän taas pettyneenä, et ei se vauva sitten vielä tänäänkää syntyny.... vajaan tunnin...
  2. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    meninki eilen kehumaan ukolle, että ihana ku on tyttö nukkunu nyt tooosi monta yötä hyvin ja saanu itekki nukkua, nii viime yönä se valvomine taas alko :kieh: ite venytin omaa nukkumaan menoo puolille öin ja sit ku sänkyyn pääsin ja hyvän asennon löysin, nii alko huutelu neidin huoneesta...
  3. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    skog, kauheesti tsemppiä sulle matkaan.. ei ne voi enää laittaa sua takasi sairaalasta... hirveeltä ees kuulostaa tuo et ne jatkuvasti laittaa kotia... itellä kun toi 60km sairaalalle matkaa ja en viittis montaa kertaa "turhaa" sitä ajella.. Jyväskylään siis myös tulossa synnyttää, kun tää...
  4. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Onnea Muumille ja muillekkin vauvautuneille!!! :flower: ja mitä tuolla irc-galleriassa kävin vaklaamassa, Rheaa siellä myös onniteltiin, eli sinne kans onnittelut pojasta :flower: täällä ite vielä yhessä kasassa... tyttö oli taas vaihteeks koko vklp mummulassa, mutta eihän tämä meijän...
  5. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    :flower: :heart: :heart: täällä taas yks aika normi päivä takana.. supistuksia tulee sillee tasasesti parin tunnin välein, ei tosin kovinkaa kipeitä :/ vaikka niitä kuinka toivois.. päivällä imuroin oikei rivakasti, sit kävin illalla lenkillä ja saunassa, mut ei mitään.. tai nyt...
  6. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    :flower: Mama-L: oottele muaki, ennenku synnärille lähet.. puhkutaan sitten viereisissä huoneissa ;) ku ei meillä kuitenkaa oo ku toi päivä lasketuissa ajoissa eroo :D mäki nukuin viime yönä tosi huonosti.. jotenki ei taas mikään asento ollu hyvä, kuuma ja kylmä oli yhtä aikaa ja...
  7. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    johan oli lukeminen noissa vklp jutuissa.. ahkeroita ootte kirjottelemaan ;) nyt siis kirjanmerkki tähän, et luettu on... ensiks ONNEA KAIKILLE, JOTKA VAUVAN OLETTE JO SAANEET :flower: :heart: ja siihen ne mun kommentoinnit sitte unohtu... oon niin dementoitunu nykyää, että oikee...
  8. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Mahanympäryksestä: esikoisen aikaan oli melki viimesillään aika tasan 100cm, nyt ehkä joku viikko sitten mittasin 119 :laugh: vähän isompi :whistle: kätilö/lääkärigalluppiin... kyl mä päästäsin varmaa yhen harjottelijan kattoo synnytystä, jos esim harjottelija kulkis lääkärin kanssa...
  9. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    jos oon oikein osannu henkilöt yhistää täällä ja toisella nettisivulla, nii iinux85 on saanu eilen pojan :heart: :heart:
  10. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    kyllä täällä hereillä ollaan yleensä jo aina ennen kasia, mut nää on näitä ihania aamuja, kun ei tarvii mihinkää kellolleen lähtee, nii yövaatteilla edelleen =) tyttö tuossa kattelee junioria ja äiskä surffailee netissä :D 10.30 olis neuvola, tuskin siellä mitään ihmeitä.. ihan kiva silti...
  11. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    aivan ihania synnytystarinoita teillä :heart: jotenki tosi ihana lukee niitä, toiveessa on hyvä elää jospa sitä itekkin saisi hyvän synnytyksen kokea :whistle: esikoisen synnytys kun meni nopeasti ja kaikin puolin hyvin, nii sitä miettii, et ei voi toista myönteistä kokemusta tälle mammalle...
  12. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    niin ja härkäneidolle myös onnittelut vauvautumisesta :heart: :flower:
  13. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Hexodukselle ja perheelle onnea pienen miehen syntymästä :heart: :flower: tuleehan niitä poikiakin vähän tasottamaan tätä prinsessavoittosta pinoa ;) jopas täällä nyt tuntuu tapahtuvan =) vauvoja syntyy vaikka vielä viikko eletään helmikuuta ;) kiire on pienillä maailmaan :heart: ite...
  14. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    moips täällä oltu kans jo ennen kasia hereillä mut ei oo vaan saanu oikein aikaseks mitään.. toisaalta on ihan mukavia välillä nää "vapaapäivät" siis kun ei tarvii lähtee mihinkää kellonaikaan esim tyttöö viemään kerhoon vaan voidaan vaa oleskella kotona... =) vaikkakin olin nukkuvinaan...
  15. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    onpas täällä vilkastunut keskustelut, kun maaliskuu lähenee =) monta päivää on menny ihan vaan lukiessa ja sit onki selkä ollu nii kipee, et on pakko lähtee koneelta ja kommentointi on jääny... tervetuloa munkin puolesta uusille :wave: ainahan uusia mukaan mahtuu.. eilen kävin...
  16. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Ninni, Onnea poikavauvan tätille :flower: :heart: kyllä odottava aika on sitten pitkä, mut onneks kaikki silti hyvin vaikkakin sektioon joutuivat päätymään.. Ja onnea Ipulle kotiutumisesta.. toivottavasti pieni neiti kasvaa pian, että pääsette kotia elämään vauvan tuoksuista arkea...
  17. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    voi helkutti.. kauheen litanian kirjotin tekstiä ja nyt se hukku johonki :o prkl :kieh: en jaksa nyt alusta taas alottaa, mut tärkein asia mitä olin sanomassa: IPULLE JA KOKO PERHEELLE OIKEIN ISOT ONNITTELUHALIT :hug: :flower: :heart: jatketaan taas huomenna... äiskä äiskä ja...
  18. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    täällä taas menossa äitin "oma kolmetuntinen".. tytön vein äsken kerhoon =) ja täällähä mä ekana koneella istun :D viime yö oli taas ihan pyllystä... 23 aikaan (ihme kyllä) menin jo nukkumaan, siitä sit parin tunnin välein vessakäyntejä .. 4 aikaa heräs esikoinen ja sen kun kävin uuestaan...
  19. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    .. tulin neuvolakuulumiset kirjottaa.. eli siis neuvolassa kaikki ok. Ei juuri mitään erikoista.. tänää siis rv 35+1. painoo oli tullu +339g/vko yht nyt noin 16kg hb 125 (viimeks 127) sf 32cm RR 104/70 leukkareita oli vähä mut johtunee mun runsaasta valkovuodosta sydänäänet +...
  20. äiskä äiskä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Jahvetti sulla pienokaisella ei sitten näköjään oo mikään kiire sieltä masun lämmöstä :heart: :laugh:

Yhteistyössä