Hakutulokset

  1. M

    suklaakakku

    tätä pitää kyllä kokeilla :p
  2. M

    suklaakakku

    http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/353/Daim-kakku
  3. M

    Pahinta mitä anoppisi on tehnyt?

    minä oon tullu siihen tulokseen että äideillä on kova paikka luopua pojistaan ja sen takia anopit on NIIN hirveitä koska pitävät miniöitään uhkana. ainaki meillä asia meni näin...tosin nykyisin ei ole kuin EX anoppi ja hyvä niin.
  4. M

    Puheen viivästymä

    Minähän luen täällä omaa elämääni :) meidän poika 4vee ja tulee muutama hullu sana. meneillään on juuri kolmas kuntoutus jakso OYS:in foniatrian osastolla...tänään kertoivat että heillä ei ole niitä apuja mitä poika tarvii joten kuntoutus siirretään Tahkokankaan kuntoutuskeskuksees...
  5. M

    Mesekamuja

    Tääläkin ois yks kirjottelu kaveria kaipaava milla.sanaksenaho@hotmail.com
  6. M

    anoppiviha

    huh huh....olipas aika juttuja! Minäkään en varsinaisesti vihaa anoppia mutta hieman on ristiriitaisia tunteita esim. pari viikkoa sitten kun puhuimme tulevasta vauvasta ja siitä että kuinkahan esikoisemme on mustasukkainen (2,5vee) anoppi siihen tylysti tokaisi että poika varmaan muuttaa...
  7. M

    Kuivaksi opettelu!

    Meillä oli sama ongelma...poika ei suostunu millään istumaan edes potalle. Sitten otettiin kirja mukaan vessaan ja johan alkoi kiinnostaa potalla istuminen, mutta ei sinne kyllä mitään tullut eikä tule vieläkään. Seuraavaksi ajattelin kokeilla wc-pönttöön sitä pienentäjää jos sillain onnistus...
  8. M

    kun pinna vaan palaa!

    Juu samat ongelmat meillä...Minä olen huommannut että kun pinna alkaa palamaan niin jätän lapsen siihen paikkaan (siis kotona) ja käväisen itse pihalla laskemassa muutaman kerran kymmeneen. Se auttaa yleensä, mutta ei aina. Volumea meilläkin löytyy äitistä, mutta myös lapsesta.
  9. M

    Muumi mukeista

    Arabian kotisivuilta löytyy kaikki muumi-mukit jotka ovat myynnissä tällä hetkellä. Niitä taitaa olla jotain 15 kpl.
  10. M

    Elämäntilanteenne?

    Opiskelin kun aloin odottaa esikoista ja koulu piti keskeyttää siksi aikaa, mutta palasin kouluun kun poika oli 8kk ikäinen ( avo oli kotona) nyt kävi sama homma...aloitin toisen koulun syksyllä ja nyt sekin piti keskeyttää kun aloin odottaa toista. Toimeen ollaan tultu joten kuten...välillä...
  11. M

    Piiitkät hiukset

    Mulla on niinkin hassu ongelma kun pojan ( 2,7vee) hiukset. Pojalla on niin paksut hiukset että raukkaa ahdistaa jo itseäkin, mutta leikata ei saa. Olisin tosi kiitollinen jos löytyisi hyviä vinkkejä miten saan leikattua hiukset. Yhden kerran on käyty parturissa...tunti kontattiin pitkin...

Yhteistyössä