Hakutulokset

  1. ÖpöNaana

    Lainkuuliainen kansalainen-SUOSITTELEN

    Hemmetin hyvä elokuva
  2. ÖpöNaana

    Kotkan Meripäivät-The Baseballs

    Odottaa kovasti hän B)
  3. ÖpöNaana

    Lapsilisän korotuksesta kysymys

    niin ja ei siitä mitään tietoa exälle mene,ainakaan kelalta.totta ylempi kommentti että kyllähän hän sen hoksaa jos vähänkään tietää asioista
  4. ÖpöNaana

    Jos pitäisi valita ottaisitko tatuoinnin..

    tällä hetkellä ottasin IHAN MIHIN VAAN :whistle: mut mun suunnitelmiin kylki sopisi paremmin :p
  5. ÖpöNaana

    Lapsilisän korotuksesta kysymys

    Mä en saanut takautuvasti vaan seuraavan kuun lapsilisään...eli päätös tuli esim 2.9 niin korotettu lapsilisä tuli vasta lokakuun 26
  6. ÖpöNaana

    Uusi leffatrivia. Nyt sarjatkin mukaan.

    onx tää se jossa jessica alba?
  7. ÖpöNaana

    Uusi leffatrivia. Nyt sarjatkin mukaan.

    Labyrinth
  8. ÖpöNaana

    Neuvoja eron jälkeen ja lapsen "kasvatus"

    Oisko antaa vinkkejä?
  9. ÖpöNaana

    Vuokra-galluppi :)

    57,5neliötä,vuokra 480e rivitalon päätykämppä oma piha ja sauna keskustaan 2km sähkö n 35/kk vesi n 25/kk
  10. ÖpöNaana

    Neuvoja eron jälkeen ja lapsen "kasvatus"

    eli muutin 1.9 omaan kämppään ja poika marraskuussa 5v on vuoroviikoin isällä/minulla. Isällään on reipasta poikaa,onhan se kyllä se koti missä asuimme yhdessä ja säännöt selvät. Minulle kun tulee niin hammasten kiristystä,rajojen koettelua jne... Oisko antaa vinkkejä miten parasta lapselle...
  11. ÖpöNaana

    Kaupan alalla työskentelevät

    n.1100-1400?/kk käteen tunnit 120-150h/kk eli joko 30h/vko tai 35h riippuen onko lomat päällä tms,
  12. ÖpöNaana

    Lukekaa varauksella Harper´s Island ketjua!

    joo jollakin halvat huvit...
  13. ÖpöNaana

    Mitäs ootte mieltä mun tatuoinnista? *kuva*

    Oma mieheni mun....
  14. ÖpöNaana

    Mulla on pitkä tukka=) *kuvia*

    iteasiassa ostin pantenen hoitosuihkeen joka jätetään tukkaan...ihan eri meininki=)
  15. ÖpöNaana

    Mulla on pitkä tukka=) *kuvia*

    nooh baari-illan jälkeen onkos ihme...=)
  16. ÖpöNaana

    No kaikkitietävät,kertokaas tai avatkaa se tiimarinvihko ja sanokaa mitä se sanoo palstalaisista?

    eihän se nyt riitä et tukkaani esittelin,haluan tietää mitä musta muistetaan!Pyh...=)

Yhteistyössä