Hakutulokset

  1. E

    lapsen synttäritarjoiluista kysymys ( juu, niitä ei ikinää olekaan olut täällä... )

    puuttuuko jotain tai muita ideoita ( joku pois,mitä tilalle jne ) , jos tarjoomiset olisi : täytykakku, mokkapalamuffinsit, kaksi keksilajia, pullaa,vohveleita. Ja sitten popkornit, sipsit ja karkki naposteltaviksi. kahvi, limu ja mehu juomiksi. ja juhlijat on kaikki ihan "kivenheiton...
  2. E

    Onko tää teidän mielestä ihan ok?

    no tuota.. suurinosa työpaikoista taitaa olla tuontyyppisiä tyyppejä ja ongelmia täynnä. lottovoitto se on, jos duuni on oikeasti mukava ja jouheva paikka .
  3. E

    Miksi mies toimii kapakassa näin?

    oikeesti mitä väliä ? :o on ne sitte menny pokeriin tai kurkusta alas tai lainannu kaverille - so ?
  4. E

    Voiko tällä takilla mennä hiekkalaatikolle?

    miksi ei ? mulle tulee vaan mieleen parkkipirkko tuosta, joten varmaan jos meidän leikkaria lähestyisit tuo ylläsi, juoksisin parkkipaikalle laittamaan mittariin rahaa lisää.ihan vaan varmuuden vuoksi :D
  5. E

    Mitä ajattelet yli 20 vuotta yhdessäolleesta pariskunnasta ja mies ei koskaan ole

    jos toinen salaamalla salaa ja varjelee mainittuja tietoja, niin sitte tulee mieleen, että kai siellä on jotain salailtavaakin. sitä sitten en tiiä mitä.liikaa rahaa, liian vähän, makselee ruokkoja jonnekin tai isoja velkoja .
  6. E

    on se, kun ekaluokkalaiset opettelee tekstausta - ei kaunoa ..

    jaa-a. mun pojalle OPE on Jumala ja OPEN sanomiset on TOTUUS, joten voin kuvitella miten tarkkaa on sit et ne ään pisteet on pystyviivat vaik äiti koittaskis sanoo et ei oo niin tarkkaa :D
  7. E

    Saako raskaana käydä pissalla?

    aatelkaa jos aloittaja ihan oikeesti kysyy ja on huolissaan... te ja teidän kestokatetrit ja kohtuun kolisevat sikiönpää - vastaukset :laugh:
  8. E

    on se, kun ekaluokkalaiset opettelee tekstausta - ei kaunoa ..

    okei. eli mä voin repiä ton viissivusen valituskirjeen opelle aiheesta "Ihmettelen miksi kauno on hylätty,vaadin sitä takaisin" :D ja kakkosluokkaa odotellessa tässä..
  9. E

    Plussa!!!

    onnea odotukseen !
  10. E

    on se, kun ekaluokkalaiset opettelee tekstausta - ei kaunoa ..

    ai ? voisko se olla näin ? mä kun muistelen, että me ihan ekasta alkaen kyllä niitä pienii ja isoi kirjaimii opeteltiin tekee kaunotyyliin. Nyt muksu tekee tekstauskirjaimia vastaavalla tavalla.
  11. E

    on se, kun ekaluokkalaiset opettelee tekstausta - ei kaunoa ..

    en jaksa lakata ihmettelemästä. itselle kun koulusta jäänyt mieleen, että tekstaus oli miltei saatanasta seuraava pahe ja sitä ei missään nimessä saanut kirjoittaa aineissa tai missään! mutta onko kaunokirjoituksesta tosiaan luovuttu kokonaan - sitä mä ihmettelen enempi. :o
  12. E

    Toivotko tosiaan, että sikarokotteista seuraisi jotain pahaa?

    no en toivo todellakaan ! ja tuskin kukaan muukaan - täällä palstalla on vaan niin hemmetin kiva vähän sohia murkkupesää ja ärrrrsyttää .
  13. E

    Jos et välitä jonkun lapsesi kaverin vanhemmasta, miten vaikuttaa lapsiiin?

    silloinhan varmaan pitäis tehdä se kuuluisa LS-ilmoitus, eikä vain eristää sen alkoholistin lasta sinne .alkoholismi on sairaus ja syytön se lapsi siihen on. ja kaveruutta voi vaalia ja ylläpitää monilla muillakin tavoin,kuin leikkimällä siellä juopon kotona.
  14. E

    Jos et välitä jonkun lapsesi kaverin vanhemmasta, miten vaikuttaa lapsiiin?

    mä en alkoholismia näkisi syynä eristää lasta, mutta ihan vaan liian erilaiset kasvatustavat ja säännöt, niin ei kiitos.
  15. E

    Jos et välitä jonkun lapsesi kaverin vanhemmasta, miten vaikuttaa lapsiiin?

    ne syyt miksi en välittäisi vanhemmasta, pitäs olla aika isoja ja merkittäviä, että ohjaisin lasta leikkimään muiden kanssa.
  16. E

    Onko sellaset perinteiset kotisynttärit ilman ohjelmaa jo ihan out 6-7 -v lapsilla ?

    Tuntuu, että pitäs keksii hirveetä elämyshulabaloota ja ilotulitusta vaan. Miehen kanssa kun muisteltiin, että ei sitä omassa lapsuudessa menty HopLoppeihin tai PizzaRaxeihin tai sellasiin synttäreinä. Ihan vaan kaverille leikkimään.
  17. E

    Okei, tällä palstalla ei siis ole tilaa ihan normaalien ekaluokkalaisten

    samanlainen lukija meillä :) ja sitten sanat joitaei osaa kuin alkutavun lukea, niin arvailee lahjakkaasti kyllä :D
  18. E

    Missä ajassa olette saaneet raskauden keskeytysajan?

    oikein hyvin.mulle valinta oli ainakin niin selkiö, että en kokenut mitään henkistä traumaa tms.
  19. E

    Eikö köyhä saa nirsoilla ruuan suhteen?

    lapsiperhe ja reiluksi kolmeksi päiväksi rahaa alle vitonen ruokaan ? :o mitä ihmettä on tapahtunut ?

Yhteistyössä