Hakutulokset

  1. T

    onko muita joilla ei ole seksielämää?

    täällä 19.vko menossa ja seksitöntä elämää myös.... muutaman kerran on yritetty mut ei oo tuntunu hyvältä kun on paikat niin kuivat ja halutkaan ei oo katossa...miehellä haluja kyllä riittäis. Lisäksi viimeisimmän yrityksen jälkeen oli pari päivää alamaha kipuja ja supistelua joten tuntuu ettei...
  2. T

    Mitäs tautia nyt on liikenteessä?

    Meillä oli silmätulehdusta, kurkunpääntulehdus eli valekuristustauti ja flunssaa kuumeen kera.
  3. T

    irc-galleria-kysymys

    ite mietin just samaa,ku ei oo mullakaan näkyny...ja oon tarkastanu asetukset ja kaikki,et on oikeen ;) :whistle:
  4. T

    kuvakilpailu

    tässä mun maisema kuva :) http://www.feria.fi/kuva/6570
  5. T

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Kouta-Okko ja Kauri ovat kyllä kummallisimmat mitä muistan, näillä pojilla on myös oudon nimisiä sisaruksia, harmi vaan kun en muista niiden nimiä :) Runo oli myös mielestäni aika erikoinen nimi kun ekaa kertaa sen kuulin ja Runolla on myös kaksi kummallisen nimistä veljeä, mut kun ei muista...
  6. T

    Hyviä charlotte-ohjeita?

    Tarkoituksena olisi tehdä lapsen synttäreille täytekakun sijasta charlotte. Tein sekä marja- että kinuskitäytteisen kääretortun. Nyt mietin kummasta saisin paremman makuisen charloten, joka kävisi sekä lasten että aikuisten makuun. Kinuskitäytteinen kääretorttu on tehty suklaapohjalle...
  7. T

    VARASTETTU Teutonia Mistral yhdistelmävaunut!!!

    Vauvan keskustelupalstalla sama ilmoitus ja paikka on pohjois-tapiola, espoo.
  8. T

    tahtoo oman maajussin

    Heh mä en nyt vetoo mihkään telkan maajussi hömppään.Jokainen elää tyylillään olen asunut 10.v maalla ja takaisin haluan lasteni kanssa kaupungi elämä ei oo meijän juttu jotenka takasin tahotaan ehottomasti.Enköhän oman #&%?$!* miehen löydä :laugh:
  9. T

    tahtoo oman maajussin

    Heh mä en nyt vetoo mihkään telkan maajussi hömppään.Jokainen elää tyylillään olen asunut 10.v maalla ja takaisin haluan lasteni kanssa kaupungi elämä ei oo meijän juttu jotenka takasin tahotaan ehottomasti.Enköhän oman #&%?$!* miehen löydä :laugh:
  10. T

    tahtoo oman maajussin

    Löytyykö niitä?ja mistäpäin?
  11. T

    tahtoo oman maajussin

    Löytyykö niitä?ja mistäpäin?
  12. T

    Sydänvikaisten lasten rajoitteet tarhassa/koulussa?

    Esim. läppävikahan myös jäädä huomaamatta jos se ei anna sivuääntä. joskus se löydetään vasta aikuisena. meillä poika aloitti päiväkodin kolme vuotiaana, eikä mielestäni sairastellut enempää kuin muutkaan päiväkodin lapset. meillä ei rajoitteita, leikattu Coa ja nyt aortaläppästenoosi...
  13. T

    anopin käytös?????

    Miilille, pakko kommentoida tähän väliin omista kokemuksista : jep, sitä apua on tosiaan tullut runsaasti omassa tapauksessani anopiltani... Olemme myöskin asuneet pitkään eri paikkakunnalla ja tiedän myös sen, mitä tarkoittaa, ettei ole lastenhoitoapua saatavilla... sekin on aivan hirveää...
  14. T

    Kuinka myöhään voi vitkuttaa tavallista sänkyä?

    Meidän kohta 2 vee nukkuu vielä pinniksessä. Ei ole koskaan yrittänyt kiivetä pois sieltä, joten ei olla vielä saatu aikaiseksi siirtää kerrossängyn alasänkyyn :) eli tuskin asialla on kiirettä, vaan teette niin kuin itsestänne tuntuu! Meilläkin kiirehdittiin esikoisen kanssa asiaa, ja hän...
  15. T

    anopin käytös?????

    Voi jösses :( järkkyä käytöstä anopeilta... yks juttu mikä mulla tuli tähän jatkoks mieleen, on anopin mustasukkaisuus... ...nimittäin tällainenkin tekee ainakin minun anopin käytöksen välillä todella hankalaksi. Nyt sitten meni meidän suunnitelmat uusiksi pohjia myöten... välit meni aika...
  16. T

    koeputkihedelmöityksellä raskaaksi

    haluan lohduttaa ja antaa toivoa kaikille teille lapsettomuudesta kärsiville.olimme mieheni kanssa toivoneet lasta neljä pitkää vuotta...tutkimuksissa käyty ja kokeiltu kaikkea hoitoja.minulla lievää endometrioosia,muita syitä ei löydetty.viimein päästiin koeputkihedelmöitykseen ja tulos 1.stä...
  17. T

    Kokemuksia probiooteista allergioissa?

    meillä lapsella 2kk. iästä asti maito ja muna allergiat ja myöskin atoopikko.nyt lapsi 2,5 vuotias.olemme käyttäneet probiootti maitohappobakteereita ja saaneet huomattavaa helpotusta iho oireisiin.allergiat ovat edelleen,mutta pahimmat oireet hävinneet.suosittelen kokeilemaan B)
  18. T

    stressi/masennusoireista

    kuuluuko masennukseen ja stressaavaan elämäntilanteeseen, että sydämeni alkaa ilman sen kummempaa syytä takoa tuhatta ja sataa? ja sitä kestää jonku tovin..siis se tunne tulee ilman että siihen liittys mitään sen kummempaa..esim.kaupassa.
  19. T

    avorattaat

    Kaikki kolmet (Emmaljunga, Brio, Ora) ovat suht samanlaisia ja samanhintaisia. Meillä oli ensin Brio ponyt ja nyt Emmaljungan softyt. Molemmat hyviä. En osaa laittaa paremmuusjärjestykseen kun samoilla ominaisuuksilla ovat.
  20. T

    meidän poika 2,5v lopettaa nyt päikkärit

    tällä viikolla poika ei nukkunut me-pe ollenkaan päiväunia,nukkui yönsä tosi hyvin.Eilen isi pisti pojan päikyille,nukkui2h,13-15.Viime yönä poika heäsi klo23.30 ja nukahti uudelleen vasta 4.30.Päikyt loppui nyt.Ehkä syksyllä aloitetaan uudelleen jos tuntuu siltä.

Yhteistyössä