Hakutulokset

  1. M

    **ELOVAUVAT 2006**

    Moi :wave: Meillä ollaan unikouluiltu nyt reilu viikko ja alkaa tulosta syntyä!! Tyttö nukkuu nyt ainakin 04 asti heräämättä, ja silloinkin jatkaa itsekseen uniaan kun hokaa, ettei maitobaarissa palvelu pelaa :laugh: :laugh: . Yhden kerran olen vielä syöttänyt joskus 06-07 aikouhin, sitten...
  2. M

    Tästä hyvä harrastus itsellesi tai miksei ihan työ ;-)

    Hei! Joku juttu sopii yhdelle, toinen toiselle!! Jälleenmyynti/konsulentintyö ei todellakaan ole ihan sormien napsuttelua, mutta mikäpä työ olisi!!? Nämä työt ovat kyllä ihan hyviä lisätienestihommia jos ei aika tai muuten mahdollisuudet riitä kokopäivätyöhön ja saa itse päättää työaikansa...
  3. M

    kuinka tulla toimeen...

    Heippa! Yks vinkki tiukkaan rahatilanteeseen on työ. Kotiäitille sopivia lisätienestihommia on paljon erilaisia, itse valitsin rehdin ja reilun tupperi-homman. Sillä saan satkun pari kuussa ihan muutamalla esittelynpidolla ja ihan ite saan päättää työajat, millon meidän perheelle sopii. Eikä...
  4. M

    kesävauvauintia helsingissä??

    Ainakin Kultakaloilla on, mutta ilmoittautuminen kesäkuun uintiin taitaa olla jo ohi...
  5. M

    maisa, vieläkö olet täällä?

    en tiedä tarkoitatko mua-mut yksi maisa tässä...mitä tahtoo hän?
  6. M

    apuva, passiasiaa!

    mulla olisi nyt viikonloppuna tallinnanreissu edessä, mutta mun passissa on vielä vanha sukunimi, kun oon siis mennyt naimisiin.. pääsenköhän ollenkaan reissuun? olisi kiva jos joku osaisi auttaa..
  7. M

    Vauvan tarvikkeet

    Nämä taisi olla jo listattu, mutta laitampa vielä, eli kaikkien vauva tarvikkeiden ohella TOSI tärkeiksi itse koin omat SÄRKYLÄÄKKEET ja HERKUT ja VALMIIT RUOAT pakkasessa. Eipä tarvinnut ensimmäisinä viikkoina keskittyä muuhun kuin oleelliseen, eli tytön ihasteluun :heart:
  8. M

    Mitkä ovat hauskoja lastenlevyjä ?

    meillä soi päivittäin "Vauvan vaaka" niminen levy. On tosi reippaita ja mukavia lauluja, äitikin tykää! Monissa muskareissa yms. soitetaan paljon tämän levyn lauluja.
  9. M

    **ELOVAUVAT 2006**

    Moikka :wave: Kommentoinpa heti kun vielä muistan mihin piti vastailla, Santa Maria kysyit kotiruoasta, meillä harjoitellaan syömään samaa kuin muut. Vaihtelevalla menestyksellä uppoaa, tähän asti syönyt pääasiassa tölkkiruokia. Pikkuhiljaa... Wilhelmiina, toivottavasti paranee pikkuinen...
  10. M

    miksi et käytä/käytät kestovaippoja?

    \ Näin myös meillä, paitsi että kestoillaan nykyään myös öisin.
  11. M

    Vauvan 3-4 vk rytmi?

    Ei noin pienellä vauvalla ole vielä mittän rytmiä, hän vasta opettelee kohdun ulkopuoliseen elämään. koita jaksaa, tilanne helpottaa pikkuhiljaa. meillä löytyi selkeä rytmi päiviin n.4kk iässä, yöheräilyt jatkuvat yhä(tyttö 9½kk). Nuku silloin kun vauvakin nukkuu, jos pystyt. Tee rutiineja...
  12. M

    Muita lahkeessa roikkuvia 10-11kk?

    Täällä 9½kk tyttö ja samat on oireet! Onneksi tää on näköjään melko yleinen vaihe :whistle:
  13. M

    Miten koivuallergia oireilee?

    täällä kaksi lasta joilla koivunsiitepölyallergia ja voin sanoa ettei mahaoireita ole..silmät turpoaa, nielua kutittaa, jne.oisko mahdollista että lapsesi syö ulkona jotain?ruohoa tms?tai onko pihanne pöllyävää hiekkaa jolloin hiekka kulkeutuu hengitysteihin ja siitä vatsaan?
  14. M

    häälahjalista stockmannilla..(kysymys)

    \ kiitos =) sillä vähän kysyinkin, että itse haluisin ostaa lahjan sieltä halvemmasta päästä, kun tolla listalla myös paljon kalliita lahjoja, joihin ei meidän perheellä oo varaa :ashamed: että jos on muita jotka myös tahtovat ostaa samaa kun mitä oon ajatellu =)
  15. M

    häälahjalista stockmannilla..(kysymys)

    joo, mä olen vähän pöljä :ashamed: kaverilla siis häälahjalista stockmannilla, ja mua askarruttaa miten se toimii... eli siis poistuuko siitä listalta ne tavarat, jotka joku on jo ostanut? mietin vaan, että mitä jos moni valitsee listalta saman lahjan :snotty:
  16. M

    PATAPUM - vyölaukku (ja kantoreppu)..

    meiltä löytyy sekä kantoreppu, että tuo vyölaukku. Voi sitä kantaa vyöhön kiinnitettynä ilman reppua. ja ompa vielä ihan kivan näköinenkin =)
  17. M

    meidän neiti

    Kyllä!! Todellakin ärsyttää! Olenkin miettinyt, että olenko ainoa tyttö lapsen äiti joka ei puhu "meidän neitistä" :laugh:
  18. M

    **ELOVAUVAT 2006**

    Heissan :wave: Nonna, kiva että teillä voidaan paremmin. Kivan yllärin oli koira järjestänyt! Toivottavasti tulee illalla kotiin. Me ollaan ulkoiltu koko päivä kun on niin mahtava ilma ollut. Ja empäs älynnytkään laittaa noita aurinkolaseja sillon kun se aurinko tosiaan häikäisee. Kyllä tyttö...
  19. M

    Kun lapsi ei syö

    \ Meillä tyttö nyt 9kk, on ollut aina pikkunen, 8kk mitat 6800g ja 67cm. Söi 8kk iässä suurin piirtein samoja määriä kuin sun lapsi. Pilttipurkista puolet, puuroa max ½dl. Syötän aina sen, mitä tyttö mieluusti ottaa, yritän välttää tuputtamasta. Pikkuhiljaa on ruokamäärät kasvaneet, nyt syö...
  20. M

    Haluan nukkua jo yöt...

    Eipä se aina mene noin helposti... Meillä on sama tilanne kuin sulla, ap. Tyttö 9kk, nykyään kyllä nukahtaa itsekseen musiikkia kuunnellen klo 20.30, mutta heräilee yön mittaan useamman kerran. Ja tosiaan rauhoittuu vain kun otan viekkuun ja tissille. Yhden kerran yritettiin unikoulua, mutta...

Yhteistyössä