Hakutulokset

  1. A

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Hassuliini Kyllä taidettiin olla huonekaverit. Kyllä maailma on pieni =)
  2. A

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Päivittäjälle: Rv 40+4, tyttö, paino 3490g ja pituus 49 cm, (KOKS)
  3. A

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Meidän pieni prinsessa näki torstaina päivänvalon :heart: Synnytys oli todella nopea, 50 min siintä kun tultiin sairaalaan ja tyttö oli maailmassa. olo on aivan mahtava, yhtään ei tunnu siltä että olisi ollut synnyttämässä. =)
  4. A

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onnittelut vaavin saaneille :flower: Täällä sitä edelleen kärvistellään :kieh: Onko kenelläkään uudelleen synnyttäjällä tietoa, synnytyksen käynnistämisestä jos paikan ovat jo 3 cm auki?? Meillä alkoi lauantaina kovat supistukset ja 13 tunnin supistelut tuottivat 3 cm avaantumisen ja...
  5. A

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onnea kaikille jo vauvan saanneille :flower: Täällä kärvistellään kipeiden supistuksien kanssa. Tätä on kylläkin jatkunut jo 3 päivää, mutta siltikin supistukset loppuvat aina välillä kuin seinään. :kieh: Voimia kaikille kanssa kärvistelijöille:hug: Ansu + Taateli 39+2
  6. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Mä kävin alkuviikosta hesessä hakemassa sapuskat meidän poppoolle. Ja kun kävelin tiskille niin siinä yhdessä pöydässä istuivat äiti ja joku 5 vuotias tyttö ja luultavasti niiden mamma. Ai että ärsytti, kun se mamma huomasi mut ensin, se kävi osottelemaan sormella mua ja sanoi jotain tytön...
  7. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    vilma 80: Taitaa olla sairaala kohtaista tuo liivinsuojuksien käyttö. Mulle eilen neuvola täti sanoi että voi ottaa mukaan vain yhdet, kotimatkaa varten. Koks:sta saa jonkun verkkotopin jota kuuluisi käyttää?? en tiedä kuinka tuo sitten toimii ja millainen se on.
  8. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Laalle paljon onnea tyttövauvan johdosta! :flower:
  9. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Apilanlehti: Otan osaa menetykseesi, voimia! :hug: Onnea kovasti jo vaavinsa saanneille syysmasuille. Ihana lueskella kuinka syysmasut alkavat poksahdella yksi toisensa perään. Täällä selkä ja vatsakivut jatkuvat ja supistukset katosivat jonnekkin. :kieh: Olemme joutuneet koko...
  10. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Janita[b] vastasin sulle
  11. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Onnea vaan minunkin puolesta Pippurimammalle ja hänen perheelleen :flower: Saa nähdä kuka meistä on seuraava??
  12. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    janita: laitoin viestin sulle. Tervetuloa mukaan kaikille uusille. Isyyslomasta: Meillä mies meinasi pitää pari viikkoa kun vaavi syntyy ja loput sitten mun vanhempainvapaan lopussa. Mutta katotaan sitten kuinka kaikki järjestyy. Kun tässäkin asiassa tuo raha ratkaisee aika paljon...
  13. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Janita: laitoin sulle Yv:tä[b]
  14. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Janita: Laitoin Yv:tä sulle Kyllä tämä loppuaika on todella piinallista. Selkäkivut ovat todella hurjat, alavatsa todella kipeä. supistelee jatkuvasti, mutta ei tarpeeksi kuitenkaan että synnyttämään pääsisi. Onneksi ei ole enään kuin 3 viikkoa jotakuinkin laskettuun aikaan. Mä...
  15. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    [/b] Janita Me asutaan sitten aika lähellä toisiamme. Mä sain laitettua sulle Yv:tä äsken kuitenkin. Me asutaan Siwan luona olevalla uudis talo alueella.
  16. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Janita: Missäpäin Uutta-Summaa sä asustelet? Yritin laittaa sulle yv:tä, mutta ei onnistunu. Katselin että meillä on suht samaan aikaa laskettuaika.
  17. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Pippurimamma: minäkin ilmottauduin sinne vauvojen puolelle. Onnea paljon pienestä prinssistä :flower:
  18. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Mä olen kanssa huomannu, että jos et ole sairaanhoito alalla niin sun huomioita ei oteta todesta. Mullekkin sanottiin kun kysyin tuota painoarviota että jos se on yli 5 kilonen niin sitten käydään vasta harkitsemaan leikkausta että alle 5 kilosen pystyn synnyttämään vaikka unissani ! :kieh...
  19. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Tsemppiä vaan kaikille joilla lähtö edessä! tup [b] Mä olen itse 158 cm ja mulla oli viikolla 34+4 tuo sf mitta 36 cm. Ja painoa tullu 23 kg. että voit kuvitella minkälainen pulla mä olen. Mulla on kanssa ollu koko tän viikon aika jännät oltavat. Vaikkakin on kolmas lapsi niin tuntuu...
  20. A

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Tulipahan laitettua lihavoituna tekstinä kaikki muut paitsi se teksti joka piti olla lihavoituna...!

Yhteistyössä