Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2018

    Huomenta. En ole ktllä ikinä ennen ollut niin onnellinen järkyttävän kuvottavasta aamupahoinvoinnista kuin tänään :love:Muutaman tunnin päästä pitäisi lähteä autoilemaan lapsen pesisleirille sellainen reilu 700 kilsan matka, onneksi perillä tarvitsee olla vasta huomenna iltapäivällä. Ämpäri...
  2. M

    Maaliskuiset 2018

    @pienimatkassa :cry: Voimia! Täällä lähdettiin tänään vähän samoissa tunnelmissa sairaalaan. Pääsin aamulla viikon tiputtelun jälkeen pienen lämpöilyn vuoksi päivystyslääkärille paikalliseen tk:hon. Pika crp oli ok, mutta sisätutkimuksen jälkeen lääkäri sanoi, että kohdunsuu on raollaan ja...
  3. M

    Maaliskuiset 2018

    Täällä on lomareissusta kotiuduttu kotiin pyykkäämään ennen toista viikon leirireissua. Nyt en vain enää tiedä missä mennään. Maanantaina illalla tuli vessassa käydessä kirkkaan punaista verta pyyhkiessä ja pienen pieni tumma hyytymä, sekä pala limakalvoa. Sen jälkeen on satunnaisesti wc...
  4. M

    Maaliskuiset 2018

    Pikainen tervehdys kaikille ja tervetulotoivotus kaikille uusille (y) Täällä ollaan niin lomalla, että en paljon ole ehtinyt netissä notkua. Pahoinvointi on tullut tutuksi jälleen kerran ja edellisten kolmen kerran kokemuksella sitä kestäneen jokusen kuukauden :confused: Ihaniakin uutisia on -...
  5. M

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Kiitos kaikille onnitteluista :love: Reilu viikko kulunut ja pikkuhiljaa alan itsekin uskoa asian (tosin tein vielä kaksi testiä lisää :whistle:). Kovasti peukkuja pidän kaikille kuumeileville (y)
  6. M

    Maaliskuiset 2018

    En paljon ole ehtinyt lomalla lueskelemaan ja muutenki on ehkä enemmän tullut keskustelua tuolla fb:n maaliskuisissa, mutta nyt sattui rauhallinen hetki ja lueskelin kaikki viestit läpi :) Tervetuloa minunkin puolestani uudet odottajat. Neljännen kohdalla monet asiat tuntuu jo aika tutuilta ja...
  7. M

    Maaliskuiset 2018

    Fb ryhmä löytyy kun pyytää vauva 2018 ryhmässä päästä mukaan maaliskuisiin ;)
  8. M

    Maaliskuiset 2018

    Minäkin tulen mukaan maaliskuisiin. Neljäs tuloillaan, mutta nuorimmainen täyttää loppuvuodesta seitsemän ja olo on kuin ensikertalaisella :LOL: Torstaina tuli eka haalea positiivinen ja tänään jo reilun punainen plussa. La laskurin mukaan 10.3.
  9. M

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Hätähousu en malttanut odottaa, kp 27/28... Haalea positiivinen napsahti testiin hetimmiten, tai ainakin minun vaaleanpunaisten toiveajattelulasien läpi näyttää... :eek:
  10. M

    Neljännen kuumeilijat!!!

    @Beatrice äsken varovasti kahdenkesken pihatöiden lomassa kyselin pojalta, että entä jos. Perimmäinen huolenaihe oli että joutuisi jakamaan huoneensa viisi vuotta nuoremman pikkuveljensä kanssa. En ollut edes tajunnut... Meillä on viisi makkaraa, joten todettiin yhdessä että huolenaihe on turha...
  11. M

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Infinity Onnea :love: Täällä on kyllä ollut superhiljaista, taitaa kaikki olla lomilla :cool: Kp 26/28 mennään ja kovin on "normaali" olo verrattuna edelliseen kiertoon. Viime kuussa olin niin varma että olen raskaana, mutta kuinkas sitten kävikään. No ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä...
  12. M

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Tuli muuten tuosta ketjun alkupäästä mieleen, että meillä on pihassa jo valmiiksi yhdeksänpaikkainen auto, joten ei kuljetusongelmaa. Mutta niistä ympäristön kommenteista en kyllä tiedä. Osaahan se olla, että saadaan osalta vähän ikäviäkin kommentteja, mutta uskoisin että ihan lähipiiri on kyllä...
  13. M

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Toka kierto alkais olla lopuillaan ja kaikki keinot greippimehua ja punaviiniä myöten oli käytössä, mutta nyt on kyllä olon perusteella huti. Viime kierrossa mun kroppa väitti olevansa raskaana liki kaikilla oireilla, mutta nyt on vaan ihan menkkaolo :unsure: Lauantaina hanat auki ja kohti...
  14. M

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Hei, minäkin haluaisin mukaan tähän ketjuun :geek: Ikää 36-vee ja lapset 11/03, 03/08 ja 12/10. Kaksi ensimmäistä poikia ja pienimmäinen prinsessa. Lasten isän kanssa erottu ja nyt kuumeillaan uuden mieheni kanssa (miehellä ennestään -99 ja -09 pojat) :love: Yk 2 menossa (kp 23/28) ja kovasti...
  15. M

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Pikaisesti täältä aurinkoiselta kesälomalta :cool: Ovis oli tänään ja vaikka miehellä oli töitä, niin mun kotonaolo helpotti huomattavasti yhteisten hetkien järjestämistä. Kuun vaihteessa saa sitten jännäillä. Saapa nähdä kun viime kierrossakin onnistuin kehittämään itselleni vaikka mitä oireita...
  16. M

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Infinity tervetuloa joukkoon :) Mites se oli, että toivottavasti ei tuu mekkoja, tai jos tulee niin ei ainakaan tänään kun lähdetään miehen kanssa romanttisen hotelliyön viettoon... Menkat alkoi... :X3::X3::X3: Kierto tasan 28 päivää ja oloista päätellen yritti silloin reilu viikko sitten...
  17. M

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Minun osalta piinailu tältä ekalta yk:lta ohi. En malttanut enää odottaa ja testasin aamulla herkällä aivan putipuhtaan negan. Huomenna terassin kautta (räntäsateessa :LOL:) isännän kanssa hotelliyön viettoon ja loman aloitukseen. Toivon, että menkat alkaa vasta sunnuntaina, niin voidaan viettää...
  18. M

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Hurjan paljon onnea @Maaria1980 :love: Tervetuloa @piiuli_83 Minä koitan lusia näitä päiviä eteenpäin ja malttaa tehdä testin vasta viikonloppuna... Tosin helppo nyt vetkutellakin, kun tilasin raskauskeijulta testejä keskiviikkona ja ainakaan vielä ei ole tulleet. Näin pienellä paikkakunnalla...
  19. M

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @Miri81 mikäs siellä tilanne? Täällä alavatsa arka ja kuvottavan, väsy edelleen hirveä. Repivät kivut vähän hiipuneet tänään. Kaiken kaikkiaan aika toiveikas olo, mutta ensi viikon loppupuolelle jännitän ennenkuin testaan (kp 23/28-29)... @Miljamaaria kuulostaa lupaavalta (y)
  20. M

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Huomenta, ihmettelen täällä hiljaisuutta. Omat kolme lähti eilen isälle viettämään pitkää viikonloppua, mies starttasi aamuyöllä töihin ja minä jäin lainalapsen (miehen poika) kanssa kahdestaan. Pikkukaveri nukkuu vielä, kun ei ollut kavereita herättämässä aamukuudelta ja minä mietin...

Yhteistyössä