Hakutulokset

  1. Revontulien tyvär

    Kenellä lapset syntyneet -04 ja -06?

    Poika 04/04 ja tyttö 09/06 :heart:
  2. Revontulien tyvär

    Nuori isä?

    On, mies on minua vuoden vanhempi, eli oli 17 kun saimme esikoisen. Itse alkoi kuumeilemaan toista, joka syntyi 7kk sitten, ja maaliskuussa talutti minut henkikirjoittajan eteen ja solmimme avioliiton. :) Ja ihan ilman mutinoita, oli itse ensimmäisenä sanomassa että lapsi pidetään. :heart...
  3. Revontulien tyvär

    Mesekavereita?

    Anteeksi kaikille, mun mese on heitelly mua jo jonkin aikaa pihalle, joten en ole siellä ollut. :( Mutta heittäkääs mailia pieni_nallekarhu@luukku.com, niin päästään jutun juuresta kiinni. :)
  4. Revontulien tyvär

    **ELOVAUVAT 2006**

    :o :o :o Siis mikä syömälakko ( :laugh: ) Ei täällä ole tietoakaan syömälakosta, päinvastoin meidän neiti on pohjaton kaivo! :D Ja silti se vaan on tuommonen ruipelo, pitkä ja hoikka ja hemmetin kovaääninen. :D :heart: Emmi on kova laulamaan ja tanssimaan, kiljahtelee musiikin tahdissa...
  5. Revontulien tyvär

    kauhea vauvakuume

    \ Moi! Itse olen kahden lapsen äiti vm 87. Juu, ihan tietoinen "ura"valinta, mutta en sentään ajatellut loppuikääni kotona lasten kanssa istua. Jotkut äidit palaa äityslomalta töihin, minä kouluun, onkohan siinä nyt sitten kovin iso ero? Ihmettelen vain, miksi siitä ammatinhankkimisesta ennen...
  6. Revontulien tyvär

    **ELOVAUVAT 2006**

    Oi kiitoksia kaikille. :) Kiva kuulla vähän kommentteja tuosta blogista ja kätten jäljistä, saa samalla vähän tuulta purjeisiin sitä koulua ajatellen. :) Ja ei tuo leipominen niin vaikeaa ole, kun on oikeat välineet, mutta mun kohdalla mahdottoman rentouttavaa. Ihana illalla ruveta tekeen...
  7. Revontulien tyvär

    **ELOVAUVAT 2006**

    Moi! Pitkä aika onkin vierähtänyt kun olen täällä viimeksi käynyt. Nyt tulin kertomaan kuulumisia. Ensinnäkin, olen rouvautunut. Sanoimme mieheni kanssa tahdon 1.3.07 maistraatissa. Olen myös laittanut koulupaperit eteenpäin, toivottavasti valmistun joku päivä Leipuri-Kondiittoriksi. Olen myös...
  8. Revontulien tyvär

    kotia vai koulun penkille ?

    Olen ollut kohta kolme vuotta kotona, esikoinen syntyi -04. Olisin voinut aikaisemmin lähteä kouluun, mutta hankittiin yksi lapsi vielä, nyt 6kk vanha. Hain kouluun syksyksi. :D
  9. Revontulien tyvär

    TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

    vm 87 ja kaksi lasta, poika kohta 3 v. ja neiti 5kk. :D
  10. Revontulien tyvär

    pyyntö

    Hienoa tekstiä, puhut täyttä asiaa. :D :flower: Niinhän se on, että jos on vaikka 17v äiti, ja 23v äiti, ja molemmat valittavat väsymystään, niin hyvin usein se 17vuotias haukutaan lyttyyn et mitäs menit hankkiin lapsia kun oot ittekki vielä kakra, ja sitten tää 23v saa kaiket sympatiat ja...
  11. Revontulien tyvär

    Perustin kerhon NUORILLE ÄIDEILLE

    Minä kans, yytä tulemaan. :D
  12. Revontulien tyvär

    Ei kantsi tulla tänne, jos ei kestä alle 20v juttuja

    Saa täällä mun mielestä piipahtaa vaikkei kestäiskään. Se on sitten täysin eri asia, antaako sitä palautetta hyvän maun rajoissa, ja sama pätee mielipiteensä ilmaisemiseen tästä suurensuuresta ikäkysymyksestä.
  13. Revontulien tyvär

    Onko teillä nuorilla

    Ja miksi kaiken pitäisi olla uutta? Mun mielestä vanhakin voi olla laadukas/kaunis/hieno. Ei mulla omassa kotonakaan kokoaikaa kaikkea uutena hankittu, vaikka äidillä ja isäpuolella hyvät tulot on aina ollutkin. Anteeksi ap, mutta mun mielestä olet köyhä itse, jos kuvittelet että sellainen...
  14. Revontulien tyvär

    Mesekavereita?

    Julian mami lisätty! :D
  15. Revontulien tyvär

    Mesekavereita?

    auts lisätty! :D
  16. Revontulien tyvär

    **ELOVAUVAT 2006**

    Ricalle hirmuisesti onnea *tippa linssissä* :flower: Anteeksi nyt kun tällälailla liikutun. Salaa haaveilen että meillekkin vielä kolmas ja neljäs ja ja ja....siis sitten joskus, en just nyt ihan heti halua tietenkään, kun edellinen raskaus vaati veronsa. Vaan kovasti on ukko sitä mieltä että...
  17. Revontulien tyvär

    Mesekavereita?

    ElinaJohanna lisätty! :)
  18. Revontulien tyvär

    ongelmista välillä pinoa!!!

    No taloushan on tottakai tiukilla, eiköhän aika monella muullakin. Raskaimmat ajat koimme poikamme syntymän jälkeen, kun mieheni sairastui. Tein kaiken yksin, tai siis kaiken minkä jaksoin tehdä. Valtavaa painostusta tuli jokapaikasta, ja kaikki vaan hoki että kyllä sä jaksat, sä olet vahva. Ei...
  19. Revontulien tyvär

    Mesekavereita?

    Jessy on lisätty! :D
  20. Revontulien tyvär

    Mesekavereita?

    heitän yynä sitten meseosoitetta :D

Yhteistyössä