Hakutulokset

  1. M

    Onko kaikki muut saaneet korun mieheltä lapsen synnyttyä?

    Sain esikoisen synnyttyä korvakorut, kuopuksen synnyttyä rannekorun. Minusta se oli kaunis ele. Pidän koruista joihin liittyy muisto/joilla on muutakin kuin rahallista arvoa. Muuten en kovin koruja pidäkään, mutta nämä ja huomenlahjaksi saatu kaulakoru kulkee mukana.
  2. M

    Mitä ammattia arvostatte eniten?

    En osaa sanoa tiettyä ammattia. Arvostan alasta riippumatta oman alansa ammattilaisia, jotka tekevät työnsä asiantuntevasti ja asenteella. Arvostan ihmisiä, jotka eivät vieroksu työtä.
  3. M

    Miksi aina jatkan vaan samaa linjaa? -ystävyydestä-

    Minulla voi parhaidenkin ystävien kanssa mennä välillä pari kolme viikkoa ilman että kumpikaan ottaa yhteyttä. Lukioaikaan yhteydenpito oli päivittäistä, mutta nyt vaan menee näin, eikä kukaan ole ottanut puheeksi että asia häiritsisi. Jos näin olisi, toivoisin asiasta mainittavan. Ota siis...
  4. M

    Kumpi teistä miehenne kanssa on tasokkaampi?

    Ulkonäöllisesti mies. Muuten minä.
  5. M

    Mikä avuksi kuiville hiuksille?

    Itselläni ratkaisu löytyi lopulta monivitamiinista, kuivat hiukset kun johtuivatkin paljolti vitamiinin puutoksesta.
  6. M

    ""Työpaikka lähti alta, velkainen talo jäi" Monet joutuvat myymään talonsa tappiolla."

    Me mitoitimme lainan niin, että pärjäämme jomman kumman joutuessa työttömäksi. Missään nimessä en haluaisi asua vuokralla, sillä koen omistusasunnon olevan meille järkevin tai jopa ainoa tapa kartuttaa varallisuutta ja turvata eläkepäiviämme.
  7. M

    Koira vihoittelee vauvalle

    Eihän tällaista ollut kukaan ehdottanut. Vaan että jos ap kokee tilanteen uhkaavaksi eikä tiedä mitä tehdä niin pyytää apua osaavalta ihmiseltä.
  8. M

    Koira vihoittelee vauvalle

    Peesi tälle. Lapsiinkin tottunut koirakin kun voi käyttäytyä arvaamattomasti. Odottelemaan ei kannata jäädä, vaan asiantuntevaa apua on tuossa tilanteessa hankittava jos koiran haluatte pitää. Työkaverini lapsirakkaana pidetty koira puri konttaavaa lasta päähän...
  9. M

    En halua hullun leimaa otsaani, joten kysyn anonyyminä: Millaisia kokemuksia teillä on ETIÄISISTÄ?

    Minulla oli mummiini läheinen suhde. Kun olin 10 vuotias, näin unta, jossa mummolan pihan valkoiset ruusut kuihtuivat hetkessä. Seuraavana päivänä mummi kuoli syöpään. Ennen kuolemaansa hän oli katsellut ikkunasta ja pohtinut ääneen, näkeekö hän enää koskaan valkoisten ruusujen kukkivan. Niitä...
  10. M

    G: Antaisitteko lasten vierailla mummolassa, vaikka

    En. mummo saisi tavata lapsiamme meidän luonamme.
  11. M

    pitäisitkö/piditkö lapsella pk-paikan, kun vauva syntyy ja ikäeroa reilu 2v.?

    Minä pidin tarhapaikan. Esikoinen kävi tarhassa 2 päivänä viikossa, noin 6 tuntia kerrallaan. Koin ratkaisun hyväksi niin itselleni, kuin molemmille lapsista.
  12. M

    Miten synnytyksessäsi toimi "kevyempi" kivunlievitys?

    Hyvin erilaiset kokemukset ensimmäisen ja toisen kohdalla. Ekalla kerralla ei auttanut ei niin mikään, eivät edes kaksi epiduraalia jotka eivät vaikuttaneet oloon millään lailla. Tokan kohdalla taas jo ilokaasu ja kipupiikki tekivät paljon.
  13. M

    Tartteeko vaimolle ostaa äitien päivä lahja?

    Ehkä jos kyseessä on ensimmäinen äitienpäivä. Mutta mä en ainakaan halua mieheltäni mitään materiaa äitienpäivänä. Lapset askartelee tarhassa ja musta ois tyhmää jos mies antaisi mulle jotain, mikä lasten mielestä olisi hienompaa kuin heidän lahjansa. Sen sijaan arvostan sitä, että mies...
  14. M

    Lihavat valehtelevat syömisistään

    Juu, eikä mulla ole tapana tuosta selitelläkään tai muutenkaan painoani selitellä. Lähinnä osallistuin keskusteluun kertoakseni, että lihavakin voi inhota kermavaahtoa :D
  15. M

    Lihavat valehtelevat syömisistään

    Kilpirauhasen vajaatoiminnan johdosta aineenvaihduntani ei pelitä normaalisti. Painonhallinta on siten vaikeampaa ja lihominen helpompaa kuin normaalin aineenvaihdunnan omaavalla. Pystyn kyllä vaikuttamaan painooni, mutta se ei käy yhtä helposti. Geenit syynä siinä mielessä että olen saanut...
  16. M

    Lihavat valehtelevat syömisistään

    Itse olen huomannut, että ihmiset olettavat kaikkien ylipainoisten lihottavan itsensä roskaruualla, makeilla ja muilla herkuilla. Itse olen ylipainoinen ja ihmiset katsovat minua epäuskoisesti jos kerron, etten pidä makeasta. En voi sietää kakkuja ja leivonnaisia, enkä ikinä ole perustanut...
  17. M

    Kuinka monta antibioottikuuria lapsesi on syönyt ja ikä?

    Pian 3 v tyttö ei ole syönyt antibiootteja, on päikyssä 2 päivää viikossa. Pian 1 v poika sai antibioottikuurin tiputuksena heti synnyttyään, sittemmin ei ole ollut kuureja.
  18. M

    Mitä ne virikkeet on? Ne, mitä päiväkoti tarjoaa?

    En mä ainakaan. Katsos kun se ei ole sama asia ilman niitä ikätovereita.
  19. M

    Mitä ne virikkeet on? Ne, mitä päiväkoti tarjoaa?

    No meidän kohdalla lapsi on käynyt virikehoidossa (kahtena päivänä viikossa noin 6 tuntia) ikätovereiden seuraa saadakseen. Päiväkotimme on niin loistava, etten ole halunnut tyttöä sieltä vieraannuttaa vaan olen pitänyt paikasta kiinni - ja paikka löytyi nyt onneksi pojallekin samasta paikasta.
  20. M

    Uuteen haalariin raitoja pesussa

    Jos pesit ohjeiden mukaan niin tottakai marssit liikkeeseen.

Yhteistyössä