Hakutulokset

  1. L

    Milloin tuulettumaan taas?

    No kaikki nyt ei varmaan ole noin ehdotonta ja mustavalkoista. Ihmiset tekevät juuri niin kuin parhaaksi näkevät, myös sinä. Se, että haluaa käydä tuulettumassa ei tee kenestäkään sen huonompää äitiä kun vauvansa kanssa ehdottomasti kiinni olevat. Ei kannata kuunnella liikaa muita vaan...
  2. L

    mä en enää jaksa...

    :snotty: ok noh.......
  3. L

    mä en enää jaksa...

    Kerro lisää....... :| muuten on aika vaikea sanoa mitään.
  4. L

    5v tyttö askartelee koko ajan, entä teillä?

    Meillä on ihan sama ja jatkuu vaikka on jo 7v sen lisäksi myös piirtää ja tekee omia lehtiään. Kyllä on hermot välillä kovilla niitten silppujen kanssa.......
  5. L

    Miksi olet tehnyt lapsia ilman tukiverkkoa?

    Paitsi, että mulla on oikeesti iso tukiverkko, eikä sen suhteen todellakaan hätäpäivää, että en ole kyllä se koira jonka päähän kalikka lentää. Ihmisillä on erilaisia tilanteita, joita voi ymmärtää mielummin kun arvostella. Miksi neuvoa ihmistä joka on tehnyt päätöksensä......sitä tulee...
  6. L

    arvatkaa että oliko noloa?

    No on noloa ja nolaamistakin. Kiva temppu kaverilta....ja sitten sulle ois vielä ollut antamassa ja tehnyt susta rikoskumppanin :| Rehellisesti olisin aika veetuuntunut kyl.
  7. L

    Miksi olet tehnyt lapsia ilman tukiverkkoa?

    :headwall: Kuka kysyy tuollaista oikeasti. Elämäntilanteet muuttuu nopeasti, hetkessä. Sitäpaitsi elämä yllättää monella eri tavalla. Miksei lapsia vois tehdä ilman tukiverkkoa........koska vaikka sellainen löytyy ei siitä kuitenkaan välttämättä mitään hyödy.
  8. L

    Miksi aina murhattua/tapettua ihmistä aina kuvaillaan..

    Ois tosi kiva lukee uhrista "ystävän avoin tilitys: hän oli sitten epämiellyttävä ja itsekeskeinen henkilö. Tämä ei tullut yllättäen ja helpotus on suuri kun se tapahtui jo nyt" Kai jokainen osaa suodattaa lukemaansa noista lööpeistä kaunis= kehtaa kävellä kaupungilla ilman paperipussia...
  9. L

    Ihastunu koti-isään...

    Kuuluu, kuuluu. Ehkä juuri tämän miehen erilaisiin ominaisuuksiin oletkin ihastunut kun hän on erilaisempi kun miehesi ja se kiehtoo. Ehkä mieli on luonut tylsiin päiviin jännitystä......noita kuitenkin tulee ja menee pitkissä suhteissa.
  10. L

    raskaudesta kyssäri!

    ei kumpaakaan ole tapahtunut......kummassakaan raskaudessa.
  11. L

    ihan kuin jotain puuttuisi.

    :laugh:
  12. L

    Ihastunu koti-isään...

    Mutta toisaalta eihän sitä koskaan tiedä.......ja toisaalta ihastumiset johtuvat usein vain otollisista tilaisuuksista. Mitä sä itse ajattelet?
  13. L

    Vastatkaa äkkiä!Ovislimasta...

    :laugh: B) joo silloin on jo peli menetetty
  14. L

    miten saada lapsi lopettamaan?

    Kannattaa oikeasti ottaa neuvolassa puheeksi. Ei kuulosta normaalilta. Toki samoja leikkejä voi olla ja toistuviakin, mutta jos ei ole mitään muuta niin..... :/
  15. L

    G: Monenko mies kieltäytyisi?

    :laugh: Luulisi varmaan että mä vitsailen, mutta ei kieltäytyisi kyllä.
  16. L

    KOSKA TULEE LAPSILISÄT?

    Perjantaina, lukee kelan sivuilla.
  17. L

    Aika hullua että iltalehdessä on sen puukottajan kasvot

    Mun mielestä se oli jotenki reppanan oloinen koko poika. Kamalan yksinäinen ja eksynyt. Teko oli kamala, varsinkin kun sitä oli oikein suunitellut.
  18. L

    Mikä on ovilima?

    Varmaanki ovislima...tai, limaaoviksen aikaan....... :D
  19. L

    voi paska meidän piti lähtee kylpylään

    Elämä on, soita sinne kylpylään ja kysäise, sitä ei koskaan tiedä. Sitten samalla kysäiset mitä paketteja niillä on jos kortti ei enää käy. Vaikeuksien kautta voittoon =)
  20. L

    voi paska meidän piti lähtee kylpylään

    Kuulostaa peeltä, mutta olisi ehkä kannattanut tarkistaa aikaisemmin :whistle: Tosin meille ois voinut käydä juuri noin. Kerran myöhästyttiin laivastakin......... Menkää johku muualle vaan ja muksut hoitoon jos se on järkätty.

Yhteistyössä