Hakutulokset

  1. I

    Lainarahalla/omin varoin

    Hei! Ajattelin tuossa kysyä lähdettekö lomamatkoille lainarahalla vai säästättekö etukäteen reissurahat ja lähdette niillä lomalle. Naapurit lähtivät lomalle lainarahalle 2 aik.+4 lasta kustis oli 4000?, saahan sitä maksaa ensivuonna isäntä totesi. Itse pidän säästötiliä pankissa jonne menee...
  2. I

    NAATALI

    Hei! olemme vuokranneet mökin rymättylästä. lapsille pakollisena vierailupaikkana on ilman muuta muumimaailma. Onko kellään kokemuksia alueen muista loma/viihdepalveluista luontoreiteistä tms joka olisi näkemisenarvoista.
  3. I

    rakkaus kaiken se kestää...

    Naiset, kuinka on Meille syntyi 1,5kk sitten vauva joka ei kärsi koliikista, kuten 1. lapsemme eli meillä jopa nukutaan öisin. Vaimo on ollut täysin etäinen viimeiset 3 kk. Seksiä ei saa. toisia ei pidetä enää hyvästä. Onko tämä normaalia? Kerpele olen kuin vieras omassa talossa. Vaikka käyn...
  4. I

    Kaalilaatikkoa yksivuotiaalle?

    Voinko antaa kaalilaatikkoa yksivuotiaalle, vai onko kaali "liian voimakas ruoka-aine"? Kiitos etukäteen, jos joku tietää jonkin suosituksen.
  5. I

    Pakko oli tulla hehkuttaa...

    kun tuo vaimo täällä pyörii jonkin verran. :) Meille syntyi tänä aamuna pieni tyttö! :) Olimme jo luopuneet toivosta lukuisten keskenmenojen jälkeen, mutta nyt se on sitten täyttynyt! Tytön mitat 43cm ja ja tasan 2kg. Hieman tuli etuajassa, mutta eihän sillä niin suurta merkitystä! :heart...
  6. I

    rahankäyttö

    Olemme tavallinen perhe ja asumme velkaisessa ok-talossa.Tulot eivät ole ruhtinaalliset, mut joten kuten on riittänyt tilipäivään asti. Vaimoni suunnittelee suuria juhlia johon tulisi parhaat tutut ja kaverit.En ollu tarpeeksi innostunut kun en tienny kuka kustantaa loppukädessä. Nyt sitten...
  7. I

    ISIEN VAI ÄITIEN PALSTA?

    Tässä näitä viestejä lukiessani, jouduin tarkistamaan olenko todella isien palstalla. Eikös nuo nais-immeiset osaa todellakaan olla tunkematta joka paikkaan? Asialliset jutut vielä ymmärtäisi, mutta nämä seuranhaku hommat miehen ollessa matkoilla... eivät saa kuin ärsyyntyneeksi. Jos oma vaimoni...
  8. I

    joka petti vaimoaan..

    Niin vain pääsi käymään.Ja nyt en jaksais vatvoo asiaa mut vaimo haluaa setviä asioita,miksi vaimot ei voi ymmärtää että ei ole muuta selitystä. Saankohan koskaan anteeksi?
  9. I

    VARPAJAISET (UUSI)

    Hei! Kirjoitetaan tähän miten on varpajaisia vietetty ja koska; kun tuo toinen ketju on lähinnä yhden ihmisen terrorisoima. Tietääkö joku mistä varpajaiset on saanu alkunsa? Kiinnostais tietää... Meidän poitsu syntyi maanantaina ja kaverit halusi kunnon kemut mulle järjestää, joten päätettiin...
  10. I

    anoppi

    Voisiko joku neuvoa miten toimia tilanteessa jossa olen.... eli anoppi on liian innokas ottamaan osaa lastemme kasvatukseen ja muuhunkin perheemme toimintaan. Yhteentörmäyksiltä ollaan vielä vältytty mutta lähellä on ollut. En haluaisi loukata vaimoani joka kuitenkin pitää äidistään ja on...

Yhteistyössä