Hakutulokset

  1. L

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    täältä liityn menoon mukaan. eka lapsi tulossa ja viikkoja 12+5 :)
  2. L

    Mitä tässä tilanteessa voi tehdä????

    niinhän se taitaa olla että toista ei voi muuttaa mut itsensä voi.
  3. L

    mustis äitipuoli

    mun mielestä elarit saa riittää. on toki ok jos etä antaa vaik hieman taskurahaa silloin tällöin mut isommat hankinnat pitäis tehdä elareista. eihän ole etä vanhemman tehtävä maksaa kaikkia kuluja vaan elareiden tarkoitus on kattaa vain hänen osansa, lähivanhempi maksaa tietysti oman osansa. on...
  4. L

    tapaamisjärjestelyt

    heippa, miten teillä hoituu tapaamisjärjestelyt edellisestä suhteesta olevien pienten lasten ja etävanhemman kanssa? meneekö etävanhempi viikonlopuksi exänsä luo hoitamaan lapsia vai tuleeko lapset teille vaikka olisivat vielä vauvaikäisiä tai vanhempia?
  5. L

    Menkkojen siirtäminen ja vauvakuume

    ota yhteyttä perheneuvolaan tai käy lääkäristä kysymässä, saat luultavammin varmempaa tietoa
  6. L

    ikäero

    meillä miehen kanssa ikäeroa on 11 vuotta, hän 32 ja minä 21. meillä homma toimii
  7. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    meillä mies yllätti mut ihan täysin tossa viikolla. meillä on omista lapsista puhuttu mutta ei millon aletaan yrittää. yhtenä iltana mies oli menossa nukkumaan mutta mä en ihan vielä sillä päivän lehti oli päivän kiireessä jäänut lukematta. mies oli jo peiton alla kun hän yht akkiä sanoi että...
  8. L

    Oma kerho äitipuolille.

    ei toimi!
  9. L

    äitipuolen ja äidin eka tapaaminen

    eli miten teillä hoitui tuo eka tapaaminen miehen lapsen äidin kanssa? oliko ongelmia vai sujuiko hyvin? näittekö kahdestaan vai oliko mies mukana?
  10. L

    Oma kerho äitipuolille.

    sama juttu kuin mokulla, ruutuun tulee vain tuo "tämä kerho vaatii salasanan" teksti
  11. L

    Kaukosuhde??

    meillä välimatkaa n.180km eli matka kestää noin 2.5h. ollaan oltu yhdessä vuosi ja hyvin on menny. kun koulussa on ollut työharjoitteluja, olen hakenut paikat kaupungista missä hän asuu ja nyt olen kesän asunut hänen luonaan sillä sain myös kesätöitä siitä kaupungista. "viikonloppu...
  12. L

    äitipuoli?

    tulokset tuli tossa pari viikkoa sitten ja positiivisethan ne oli eli poikaystäväni on nyt isä. ensi reaktio oli kummallakin vähän että "oho" mutta siihen oltiin onneksi jo asennoiduttu joten kauhean iso ylläri ei isyys ollut. huoltajuus on lapsen äidillä joten isä maksaa elarit (150...
  13. L

    elatusmaksu

    poikaystäväni tienaa vähemmän kuin hänen exänsä tienaa äitiyspäivärahalla joten lastenvalvoja asetti elareita maksettavaks 150? kuussa
  14. L

    Ikäero

    meidän suhde alko ihan kaveri pohjalta. meillä on yhteinen kaveri joka meidät esitteli ihan ohi mennen ja eräänä iltana mies sitten soitti minulle, se puhelu kesti puoltoista tuntia :) huomasimme heti että vaikka ikäeroa on, se ei näy juuri missään sillä molemmat ovat lapsenmielisiä ja...
  15. L

    Ikäero

    minulla ja miehelläni on yhdentoistavuoden ikäero. ollaan vuosi oltu yhdessä ja homma toimii hienosti. ikäero ei näy juuri missään mutta tottakai jossain =) isää en ole hänestä hakenut joten siitä ei ole kyse, rakastan häntä ja hän minua
  16. L

    kondomin päiväys

    en tiedä tarkkaan mutta tänävuonna ostetussa paketissa on käytettävä ennen kesäkuuta 2011. eli siihen on vielä 4 vuotta
  17. L

    isyystesteistä

    heippa eikö isyyden tunnustaminen/ selvittäminen tehdä joka tapauksessa jos lapsen vanhemmat eivät ole keskenään naimisissa lapsen synnyttyä? näin olen asian ymmärtänyt ja jostain lukenu. eli jos vanhemmat ovat keskenään naimisissa kun lapsi syntyy, olettamus on että äidin aviomies on...
  18. L

    äitipuoli?

    heips, rekisteröidyin ja tottelen nyt nimeä lemmuAmmu (ennen tämmönen). tällä hetkellä menee taas hyvin. en enää jaksa murehtia ja miettiä asiaa vaan annan ajan näyttää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. mies oli viime viikolla isyystestissä ja nyt odotellaan kuukausi tuloksia. mies on...
  19. L

    G: Perhepäivähoitaja vai päiväkoti

    ite olin perhepäivähoitajalla ja huonoja kokemuksia on. mm. ruoka piti syödä ennenkuin sai juotavaa ja se oli piimää :( siellä oli samaan aikaan mun ikänen tyttö joka oli mua reilusti lyhyempi. päivä unilla, mun nukkumapaja oli liian lyhyt ja sen toisen tytön patja liian pitkä. vaihtaa ei...
  20. L

    vauvakuume mutta ei vielä

    mäkin nyt rekisteröidyin tänne. aikaisemmin vaan lueskellu näitä juttuja. itse olen 21v. ja mieheni 32. vauvakuume on ihan mieletön!! ollu jo pitkään. elämän tilanne ei tällä hetkellä vaan ole hyvä lapsenhankintaan. itsellä vielä vuosi opiskelua jäljellä ja miehellä edellisestä suhteesta...

Yhteistyössä