Hakutulokset

  1. J

    Länsi-Trelaiset(miksei muukkin;)

    Mekin voitaisiin tulla minä30++ja neiti 3.v. :flower:
  2. J

    Mitä tekisitte..

    Jaksuja sinulle :hug: ja Lähde pois ei sinun ja lapsien tarvitsee sitä tollaista,Voimia :flower:
  3. J

    tympeetä

    :'( Jepulis neidin kummitäti joka asuu samassa kaupungissa niin ei ole käynyt joulun jälkeen ,Laittanut pari viestiä ja kysynyt miksi ei pidä yhteyksiä niin tulee vastaus että tarviisi varmaan tehdä jotain :/ No tässä sitä huomaa kuinka "arvostaa"meidän pitkää ystävyyttä :ashamed: Aina mun...
  4. J

    löytyiskö seuraa tampereelta

    No jos en liian vanha äippä niin ossu :angelhagen02@suomi24.fi :flower: ja oon jo 33 :x
  5. J

    Ystävyys

    Juuh olen huomannut että nykyään tosi Vaikeaa löytää ystäviä,Meillä neiti tarhassa ja mä kotona ,Voisi ottaa lapsen välillä aikasemmin kotiin ja kutsua ystävän kylään,Ja toinen mua pännii aina tuntunut että yhteydenpitp mun varassa ja jos en tee mitään niin siihen se sitten jää. Itse olen...
  6. J

    Ystäviä hakusessa!

    Minä 32v ja neiti 3v. Tampereelta ja Kaivataan myöskin ystäviä :attn:
  7. J

    TAMPERE JA LÄHIALUEET

    Juuh minä 33v. ja pikkuneiti 3.v. ja Uusia Ystäviä olisi mukava saada angelhagen02@suomi24.fi :headwall:
  8. J

    Tampereen seutu

    Moikka! -Ja tervetuloa Manseen asumaan ,olen33vuotias äippä ja neiti 3.v Asumme Länsi Treella :flower:
  9. J

    Eläinkaupan ruuat -hinnat nousee salakavalasti??

    No mustakin kandee maksaa vaikka hiukan enemmän jos löytää Hyvän ruoan B) Meillä tosin pieni koira että ei syö paljoa mutta kyllä tuo säkki maksaa :p
  10. J

    posiviivista

    No olen ollut yh.kanssa alusta asti ja vaikka välillä raskasta onkin,Päiväkään en vaihtaisi pois!Olen onnellinen äiti :heart:
  11. J

    Tampereen äidit+lapset

    Juuh meidän maili:angelhagen02@suomi24.fi -Olisi mukava saada Täältä Länsi-Tampereelta ystäviä :hug:
  12. J

    Tampereen äidit+lapset

    Mekin Länsi-Tampere :attn:
  13. J

    Tampereen pino!!

    Me Tesomalta onko muita,minä30+ja neiti 3v. :heart: :attn: :flower:
  14. J

    osaako kukaan neuvvoa?

    Ystävän miehellä Astma ja heillä ollut Vehnäterrieri ja ei saanut oireita ,Oli ihan sisäkoirana
  15. J

    Annetaan koti koiranpennulle

    Minusta on ihan hyvä maksaa vähän sekarotuisesta pennusta ,Maksoin ekasta koirasta 100eur ja :heart: :heart: Hinnan väärti tosi terve yksilö
  16. J

    tampereenseudun pikkujoulut

    Mekin voitaisiin tai siis Onko ne niin että äidit tulee vaan???
  17. J

    Hervannan ja Lähialueen Äippät !!

    Olen 30+ äippä ja pikkuneiti 3.v. Olemme uusia täällä ja olisi mukava löytää lisää uusia ystäivä jogger@suomi24.fi

Yhteistyössä