Hakutulokset

  1. rotja81

    Uusperhefaktaa - valottakaa kokeneemmat!

    Hetkonen... siis sun ja teidän lapset on sisarus puolia ja hänen ja teidän on myös.Sinun ja hänen tenavat taasen eivät ole virallisesti mitään sukua keskenään :) Yleinen käytäntö lienee että ovessa on vakituisesti asuvien sukunimet, lasten sukunimiähän ei ole pakko laittaa oveen.
  2. rotja81

    Sukututkimus

    Ei se vaikeaa ole tai tavallaan on :laugh: Netistäkin löytyy todella paljon tietoa asiasta ja niillä pääsee jo pitkälle. Suurin osa suomen vanhoista kirkonkirjoista on kuvattu ja niitä voi selailla jopa netissä. Mikäli neuvoja yms haluaa sukututkimus asioissa niin...
  3. rotja81

    WOW

    En WoWiin mutta hyvin saman tyyppiseen peliin : Runes Of magic =) Suurin osa RoM:in pelaajista on entisiä WoWittajia..
  4. rotja81

    kuinka iso näyttö teidän pöytäkoneissa?

    19'' asus ja 26'' fujitsu siemens molempi parempi =)
  5. rotja81

    Sukututkimus

    SUkututkimus on todella mielenkiintoista (ja aikaa vievää) puuhaa =) Hiski ja Kathika haku ohjelmat on hyviä paikkoja aloittaa mutta niissä on tulkinta virheitä siellä täällä joten jos tutkimus alkaa enemmänkin kiinnostamaan niin kannattaa varmistaa tiedot suoraan kirkonkirjoista...
  6. rotja81

    Uusperheiden äideistä ajatuksen vaihtajaa?

    Täällä kanssa yksi uusioyksikön äiti =) Perheeseen kuuluu vakituisesti meidän yhteinen poika 2v ja miehen lapsista 9v poika asuu meillä ja 4 muuta vierailee viikonloppuisin..eli vilinää riittää pakkaa sekoittamassa pyörii vielä muutama karvatassu :whistle: mese osoitteen saa...
  7. rotja81

    JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

    Koitas etsiä Sven Nybergin yhteys tiedot ( mulla ne on kadoksissa) on pitänyt löytöeläimin tarhaa jyväskylässä parikymmentä vuotta ja monet koiran löytäjän ottavat edelleen yhteyttä sveniin löytökoira asioissa. Onnea esintään
  8. rotja81

    -81 syntyneet äidit!!!

    :wave: täällä kans yks läheltä jyväskylää =) perheeseen kuuluu minä,mies -76 meidän poika 07 ja viikonloppuisin miehen lapset 98,99.01,03 ja 05 =) Porukan jatkona pyörii 2 kissaa ja ens keväänä koiran pentu :heart:
  9. rotja81

    Äidit, vuosikertaa -81

    Rotj81/keski-suomi/poika 07
  10. rotja81

    Ärsyttääkö puolison ex-elämä????

    Itseasiassa ei tippaakaa häritse miehen ex-elämä...
  11. rotja81

    Millaisia uusperheitä "täällä"?

    1.minä 26v,mies 31v meidän yht.poika 4viikkoa,miehen lapset 2,4,6,7,8v viikonloppuisin+karva lapset.Kihloissa reilu vuosi ja naimisiin mennään tän vuoden puolella 2.Ei mitään isompia ongelmia ole ollut ehkä suurimmat oli mulla sopeutua lapsiperhe elämään ennen tuota yhteistä lasta...
  12. rotja81

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    tulin vaan vauvapuolelta tsempittää kaikkia viel kasassa olevia :wave: eiköhän ne sieltä joskus synny =) Rotja & pieni mies 3viikkoa ja 6 pvää
  13. rotja81

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Huomenna pitäs ottaa poika ja ukko ja mennä isyydentunnustus paperit allekirjoittaa.Alkuviikosta sinne soittelin niin käski varata aikaa 2 tuntia :/ Mies sitten sinne soitti ja ilmoitti että ei tässä mitään "tenttiä" tarvii sen verran on selvä tapaus..täti lastenvalvoja päätti sitten puhelun...
  14. rotja81

    Paniikkihäiriöt odotusaikana

    Mulla on taasen taustalla paniikkihäiriö ja sos.tilanteidenpelko.Ja alkuraskaudesta oireet nousi hetkellisesti taasen pintaan ja sain loppuraskaudenajaksi saikkua.Kummallista kyllä jo ennen raskauden puoliväliä hävisi paniikkihäiriö sekä sos.tilanteiden pelko kuin tuhka tuuleen =) eikä takaisin...
  15. rotja81

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Siis tätä koko vauvapuolen keskustelua :ashamed: kun tänään vasta...Kuitenkin mulle vois yhden tähden laittaa tuonne nimen perään. Meillä poitsu nyt 3 viikkoa ja kiltti kun mikä ainoa päänvaiva on vaan se että mulla kertakaikkiaan lopetti tissit toimimisen viikko sit :( muutaman tipan saa...
  16. rotja81

    Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

    39+5 tuo taisi olla :)
  17. rotja81

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Pieni Prinssi tuli =) 4.9 klo 19.08 3370g ja 48cm..myöhemmin lisää kuulumisia nyt unille
  18. rotja81

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Ei oo oloja mitään mihinkään suuntaan ja se TYMPII :kieh: eli yhtenä kappaleena ollaan varmaan ikuisesti..Onnea vauvautuneille :flower: Nyt takas töllön ääreen... rotja 39+1
  19. rotja81

    Vertaistukea uusperhe-elämään!

    täällä yksi melkein samassa tilanteessa oleva.Miehellä ennestään lapsia ja itse odotan ensimmäistä =) meilaile rotja-81@hotmail.com
  20. rotja81

    Muistutus palstalaisille! (kesäkissoista)

    Tässä aihe jota ei sovi unohtaa!!!

Yhteistyössä