Hakutulokset

  1. macy gray

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    U on ainoa naislääkäri, jonka kanssa minulla kemiat natsaa. A V-P sanoi viime käynnillä töykeästi, vihjaisi minun itse aiheuttaneen keskenmenoni. Kyllä siinä jälkikäteen itku pääsi. Aivan varmaa, että palautetta lähtee. E on ainoa, johon luotan täysin, mutta myös U osaa olla hienovarainen ja...
  2. macy gray

    Poppaskonstit, huuhaahoidot

    Kalevalaiset jäsenkorjaajat löytyvät täältä: http://www.kansanlaakintaseura.fi/ Klikkaa valikosta Hoitajat ja sitten valitse maakunta, jolla asut. Saat listauksen alueella toimivista jäsenkorjaajista. :)
  3. macy gray

    Miten saan naudan paistisuikaleista mureita??

    Kannattaisiko sinun hei lukea reseptejä ja tehdä niiden ohjeiden mukaan eikä sählätä omiasi? :whistle: Jotenkin minusta kyllä tuntuu, että trolli tämän on pakko olla. Vai onko jotkut noin yksinkertaisia keittiössä?
  4. macy gray

    Miten saan naudan paistisuikaleista mureita??

    Kenellä on aikaa paistaa esim. 400g jauhelihaa kolmessa erässä? Jos pannu on kuuma ja lihan huoneenlämpöistä, ei pannu jäähdy liikaa siitä 2/3 osaa täyttävästä määrästä. Itse laitan tuon verran tai puolet, riippuen lihan kokonaismäärästä. En minä esimerkiksi ala paistaa kolmea pihviä jokaista...
  5. macy gray

    mikä minussa on vikana

    Mitä verikokeita kilpirauhaseen liittyen sinulta otettiin ja mitkä oli arvot? Vajaatoiminta ei välttämättä näy arvoissa. Itselläni todettiin, vaikka arvot vielä viiterajoissa. Lääkitys on ollut nyt n. 1½ vuotta. Googlaa myös pcos. Ohjeet kilpirauhaskokeisiin kannattaa lukea täältä: Ohjeet...
  6. macy gray

    Miten saan naudan paistisuikaleista mureita??

    Huoneenlämpöiset lihat kuumalle pannulle (riittävän pienissä erissä, max 2/3 osaa pannusta saa peittyä), että pinta ruskistuu kiinni ja nesteet pysyy sisällä. Sitten lisätään nestettä ja haudutellaan miedolla lämmöllä tunnin verran. Taatusti on mureaa. Jos keität lihat ruskistamatta (eli laitat...
  7. macy gray

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    testi näyttää negaa ja vuoto on lopunut, joten nyt odotellaan uuden kierron alkamista. Taukokierto varmaan tulee vielä, joten kiirettä suunnitteluun ei sikäli ole. Haluaisin kuitenkin muista syistä päästä pien keskustelemaan jatkosta, että asiat saisi etenemään. Voikohan aikaa toivoa tietylle...
  8. macy gray

    Mä oon eilen syöny kahden aikana ruuan ja sit yhentoista aikaan illalla oli pakko syödä pari leipää

    Minulla tulee myös mieleen fibromyalgia, mutta myös ärtyvän suolen oireyhtymä. Googlaapa ja katso natsaisiko jompi kumpi. Ärtyvää on hankala hoitaa, mutta apuja siihenkin on saatavana. Eräällä perheemme jäsenellä on tuo ja tekee elämän hankalaksi. Tieto kuitenkin auttaa, sillä on helpompi edes...
  9. macy gray

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Palaan takaisin, joskin alkuun enemmän taustailijana. Viikonloppuna jouduin päivystykseen vuodon takia ja sikiö todettiin kuolleeksi. :'( Onneksi oli tuttu lääkäri, joka hoiti tilanteen hyvin ja itsekin olin jo osannut tuohon tapahtuneeseen varautua. Alkoi kovat kivut ja vuoto lisääntyi. Ainakin...
  10. macy gray

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Minä joudun poistumaan seurastanne. Viikonlopuna täytyi lähteä päivystykseen tarkistukselle, sillä verta holahti vähän reilummin pienen tiputtelun sijaan. Lääkäri totesi sikiö nkuolleeksi jo jokunen aika sitten. Keho vaan luuli raskauden jatkuvan. Lääkkeellistä tyhjennystä ei vielä aloitettu...
  11. macy gray

    ~~Toukomurut 2014~~

    Vaateongelmia on myös minulla vaikka omistan muutamia pulleankin masun hämäävästi peittäviä vaatteita. Housut kyllä puristaa, jos äitiysvaatteita ei lasketa. Mammamalliston housuissa on taas se vika, että ne ei yhtään tue vatsaa, eli pömppö oikein korostuu. Kun on tuota ylimääriäistä ja...
  12. macy gray

    ~~Toukomurut 2014~~

    Ai niin, 9+0 POKS. Olen kyllä ihan varma, että on hieman enemmän. Ultrassahan se sitten selviää. :)
  13. macy gray

    ~~Toukomurut 2014~~

    Doppler tuli kuin tulikin tänään. Kokeilinkin jo lapsen mentyä nukkumaan ja taisin ehkä saada kuuluviinkin jotain. Lukema hävisi välillä ja hirveästi rutisi siinä etsiskellessä. En saanut kuulokkeita toimimaan, joten oli vähän hankalaa. Nyt on ihan hyvä mieli. Annan nyt akun latautua ja...
  14. macy gray

    Poppaskonstit, huuhaahoidot

    Kalevalainen jäsenkorjaus. Käsiteltiin jalkojen pituusero pois, jolloin lantio asettui suoraan. Melkien neljän vuoden yrityksen ja 2½ vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen luomuplussa hoidon jälkeisestä ovulaatiosta. En tiedä oliko se ainakaan ratkaiseva asia, mutta haittaa siitä ei ainakaan...
  15. macy gray

    ~~Toukomurut 2014~~

    Tulisipa se doppler tänään. Ällötys on taas tulossa. Tänään olisi tarkoitus tavata päivällä lauma sukulaisia ja koitan miettiä pääni puhki kuinka peitän niin oloni kuin turvonneen mahanikin. Jotain lämmintä pitäisi saada päälle, sillä täällä on kylmä. Alan olla entistä enemmän sillä...
  16. macy gray

    ~~Toukomurut 2014~~

    Se aamuällötys ei tunnu menevän pois. Pitää ilmeisesti alkaa napostelemaan koko ajan, että ällötystä ei tuntuisi. Sillä kai ne illat on niin helposti menneet. Minulla selkeästi aaltoilee oireilu. Välillä on juilinnatkin lähes poissa ja palaa sitten, samoin muu oireilu helpottaa välillä. Rinnat...
  17. macy gray

    ~~Toukomurut 2014~~

    Kondomin käyttö saattaa olla suositeltavaa tulehduksen päällä ollessa, ettei tartu toiseen. Loppuraskaudessahan sperma tekee jopa hyvää, sillä se auttaa kohdunsuuta kypsymään ja synnytystä käynnistymään. Esikoista odottaessa oli kyllä mukavuuskysymys minulle, sillä limakalvot kiittivät...
  18. macy gray

    ~~Toukomurut 2014~~

    Nyt on sitten näytteet annettu ja odotellaan tuloksia viikonlopun yli. Selkeitä tulehduksen oireita ei ole, joten tihkuttelu on todennäköisesti viatonta limakalvovuotoa. Hiiva saattaa olla, mutta sekin selviää tulosten tultua. Sydänääniä ei yritetty kuunnella. Kanta on tiukka, ei ennen 12...
  19. macy gray

    ~~Toukomurut 2014~~

    Raskauden skippaaminen ei tästä kaikesta huolesta huolimatta olisi minulle yhtään mieleistä. Haluan kokea tämän alusta loppuun ja synnytystäkin odotan innolla. Pitkähän tämä odotus on ollut jo tähän mennessä, mutta sen verran haluan olla maltillinen, että katson kaiken normaalinopeudella...
  20. macy gray

    ~~Toukomurut 2014~~

    Minullahan meni muutama päivä sitten ruokahaluttomuuden puolelle, mutta vähän väliä pitäisi olla jotain pientä syömässä. Ruisleipähimon allekirjoitan! Yleensä se ei oikein sovi vatsalleni ja sitä siksi välttelen, mutta nyt se on ihan parasta. Jospa se olikin leivän päällä ollut kurkku, joka...

Yhteistyössä