Hakutulokset

  1. P

    Sekundäärinen lapsettomuu

    Hienoa! Kaikilla näyttää että asiat on menny eteenpäin. Meillä toinen clomikierros, eikä tulosta. Nyt on menkat taas loppu. Pidetäänkin nyt sitten joulutauko ja yritetään välillä harraastaa sänkypuuhia ihan nautinnon vuoksi vain. Ehkä sitten taas tammikuussa clomit ja eteenpäin. Harmittaa...
  2. P

    Sekundäärinen lapsettomuu

    Heip. Joo tuo ahdistus on niin kuvaava sana. Että en saisi edes puhua lapsen saamisen vaikeudesta. Ja eihän se sureminen yhtään merkitse sitä etten olisi onnellinen tuosta ensimmäisestä. Mitä monet sanovat. Ensimmäinen tuli melkein luomuna. Hoitoja oli siis tehty puoli vuotta tuloksetta, kun...
  3. P

    Sekundäärinen lapsettomuu

    Moikka, Kiinnostaisko ketään vaihtaa ajatuksia tästä aiheesta. Meillä oli siis vaikeuksia saada ensimmäinen lapsi, ja näyttää olevan tämä toinenkin vaikeeta. Mulla on pco ja en meinaa ovuloida ollenkaan ilman clomeja. Toista ollaan yritetty nyt vuosi. Alun innostus on muuttunut jälleen kerran...
  4. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset syyskuussa

    ONNEA hurjasti Vadelmaunelmalle ja Unicolle !!!!!! Myös muille onnittelut plussista! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Omasta synnytyksestä piti tulla kertomaan, mutta se oli sen verran vaikea ja inhottava kokemus että jätän kertomatta...
  5. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset elokuussa

    Sori hiljaisuuteni. Poika syntyi 29.7. Kaikki meni ihan ok mutta toipuminen on kestäny ja vasta kotiuduttiin. Kirjottelen myöh enempi, pitää niin kiirettä.... Haleja kaikille :heart:
  6. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    Onnea Tiara :heart: Huoh! Olen vieläkin mahani kanssa. |O Huomenna käynnistykseen, vihdoinkin! Pilvilinna ja möhkis rv 42!!!
  7. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    Hei naiset! Ihania ultrakuulumisia ollut :heart: ONNEA Nuutti !!!!! Ihanaa! :heart: Huoh! Olen edelleen kasassa |O Onhan sitä toitotettu että varsinkin ensimmäinen voi mennä yli lasketun ajan mutta silti.... :'( Musta on tullu jotenki tosi itkuherkkä ja pelkään kaikenlaista ikävää...
  8. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Eilen tosiaan poksui 40, mutta mitään ei kuulu... haluis jo sen nyytin kainaloon. Delfis tsemppiä ultraan :flower: Toivottavasti saat mielenrauhaa sieltä. Rosehip nautihan loppuraskaudesta. Jossain vaiheessa aika kyl tuntuu sitten pysähtyvän (n...
  9. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    Hei mammat! Sori oon nykysin ihan hirveen laiska kirjotteleen mitään. Lueskelen kyllä joka päivä juttuja miten kaikilla menee. Kasassa ollaan ja tuntuu että vielä pitkään. Olis kyllä ihanaa nähdä jo oma nyytti. Edelleenkään ei ole mitään supistuksia... delfikseltä voisin muutaman tänne ottaa...
  10. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    Heippa! Tsemppiä pahoinvoiville, auttaiskohan jäätelö :p Edelleen ollaan yhtenä kappaleena, ei oo juuri mitään merkkejä näköpiirissä. Kivaa päivää kaikille!!! -pilvilinna ja möhkäle 39+2
  11. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset heinäkuussa

    Eipäs mulla vielä mitään tuntemuksia ole, ei oo ollu suppareita koko raskauden aikana, eli en edes vielä tiedä miltä ne tuntuvat. :laugh: Veikkaan että menee yliaikaiseksi, tai no onhan siihen vielä pari viikkoa aikaa... Salome Kampin vero modassa on ihan kivoja äippävaatteita, sekä...
  12. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset kesäkuussa

    Heippa kaikki! Anteeks oon ollu tooooosi laiska kirjotteleen. Kuumuus vie voimat :ashamed: Onnea nanna plussasta. Tervetuloa uudelleen :D Liitoskivuista ne on ilmeisesti kovin yksilöllisiä, mutta itselläni meni näin. Hieman ennen puoliväliä rv16-18 ?? ne alkoivat, häpyluu kipuuntui...
  13. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset kesäkuussa

    Vadelmaunelma Hirveesti tsemppiä kaikkeen ja mukavaa kesää :heart: Ada Oli varmasti ihanaa kuulla sydänäänet, ihanaa että ne päästi sut kuuntelemaan. Salomen ultrakuulumiset kuulostaa ihanilta. Se sätkiminen oli niin ihana suloista kyllä :heart: Kyllä ne delfis varmasti ovat...
  14. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset kesäkuussa

    Oi ihanaa Salmis!!!! Onnea valtavasti :flower: :heart: :heart: :heart: Kuulostaa niiiiin ihanalta! Melkein päivittäin on tullu käytyä kattomassa että millon saadaan uutisia. Muuten ei oo jaksanu kirjotella, on niin kauheesti puuhaa ja väsyttää. Olen vihdoin lomalla ja nyt vaan...
  15. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset toukokuussa

    Salmis Oih! Sulla on h-hetki jo noin lähellä :heart: Hikoilu on kyllä hyvin tuttua myös täällä :wave: Ja kuuma on koko ajan, voisipa kulkea alasti ulkona :laugh: Morjen vaan! Pilvilinna ja möhkö 31+
  16. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset toukokuussa

    La Mer Onnea hyvistä ultrakuulumisista. Se np-ultra on kyl ollu kaikista ihanin kokemus :heart: Seuraavassa ultrassa on jo vaikeampi saada kokonaiskuvaa tyypistä. Sokerirasituksesta Mä kävin siinä, n. viikolla 24. 12H piti tosiaan olla syömättä ja juomatta, aamulla sai ottaa desin vettä...
  17. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset huhtikuussa

    Ada No worries! Noin se menee, meni mullakin kauan tajuta et hei, me saadaan vauva. Se pikkuhiljaa konkretisoituu, eikä se täysin tuu todeks varmaan kun vasta sitten kun se tuhisee tuossa vieressä. Pitkään se oli vaan jokin epämääräinen möykky mahassa, josta todisteena katselin raskaustestiä...
  18. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset huhtikuussa

    Ada Ihanaa että kaikki oli hyvin :heart: Onnea! Salmikselle myös onnea urakan päättymisestä :flower: Nyt voit keskittyä sitten olennaiseen, eli äippäilyyn! Meki haetaan ens viikonloppuna pinnasänky vanhempien varastosta, ei malta odottaa. Se varmaankin konkretisoi taas vähän lisää tätä...
  19. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset huhtikuussa

    Nuutti Juh, kyllä ne liikkeet yleensä myös tuntuu, eilen huomasin vaan sohvalla maatessani hillitöntä möyrimistä, maha nousi ja kääntyili, mutta se ei tuntu miltään. Tuleekohan tyypistä hienovarainen hipsijä :laugh: Eilen mies kuunteli sydänääniä mahan läpi :heart: Kuului kuulema ihan hyvin...
  20. P

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset huhtikuussa

    Delfis Niin, mulla on neuvola siis vasta perjantaina, sit näkee mennäänkö viel monsterikäyrillä. Kokoa arvioidaan jokatapauksessa toukokuun alussa ultralla. Tervetuloa Nuutti79 :flower: Empäs ollut minäkään huomannut uutta tulokasta :ashamed: La Mer tsemppiä ultraan :flower...

Yhteistyössä