Hakutulokset

  1. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    (Ja ettette luule minun olevan joku aktiivinen alatieluomusynnytyksen puolestapuhuja, niin kerrottakoon, että ekassa synnytyksessä sain epiduraalin, oli vauvan sydänäänten laskua, imukuppia, istukan käsinirrotusta... Kokonaiskesto reilu 5 tuntia.Toinen synnytys alkoi verenvuodolla, puudutuksena...
  2. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Babez74, halusit pidemmän version synnytyksestä :) Aloitetaanpa ihan alusta. Elikkäs, makoilin illalla kaikessa rauhassa sängyllä ja taisin kännykällä lukea facebookia yms. Oli rv 40+1. Supistuksia, ei edes kivuliaita, tuli kuten useina aiempinakin iltoina säännöllisen epäsäännöllisesti 7- 15...
  3. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voi ei Pözzi :cry: Ps. Ilmestyikö minun tilannepäivitys jonnekin...?
  4. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei kaikki! En loppuraskaudessa jaksanut täällä kirjoitella, kävin kyllä välillä lukemassa kuulumisianne... Minun Lokakuisestani tulikin Marraskuun mussukka eli vauva syntyi rv 40+1, marraskuun 1. päivä. Tyttö, 3740g ja 50cm. Synnytys meni hyvin, joskin nopeasti Sairaalassa ehdimme olla 45min...
  5. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    No itsehän olen vasta menossa ensi viikolla sokerirasitukseen... Kun on nyt 3 kertaa ollut sokeria pissanäytteessä :/ Ekassa rasituksessa rv 26 kaikki arvot jäi hyvinkin viitearvojen sisäpuolelle. Luottavaisin mielin menen, en kyllä usko, että nytkään mikään arvo narahtaa...
  6. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pirunpelto: minulla on niin kevyt ja siisti sisätyö, että en ole kokenut tarpeelliseksi jäädä sairaslomalle. Kotona varmaan eksyisin raskaampiin töihin, niinkuin siivoamaan... Kalabaliikki: Voi ei :cry: Mitä järkevää tässä nyt osaa sanoa. Tsemppiä. Jaksamista. Omaa napaa: voi pöh ja pah...
  7. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka kaikille! Täällä mennään rv 33+3. Kaikenlaista juilimista, supistelua, kipuilua yms. on ollut, mutta kaikki neuvolan mukaan OK. Tai no, hiiva oli plussalla ja bakteeriviljelmän tulos ei ollut vielä valmistunut... Toisina öinä saa nukuttua ihan hyvin, toisina sitten ei. Vauva melskaa...
  8. E

    40+ so what wol.13

    Jelli75: mulla oli Terolutit, enkä huomannut mitään sivuvaikutuksia. Sitten mulla oli myöskin Clomifen... Niin, no, jommastakumamsta tuli kyllä tissit kipeeks :D Kovasti tsemppiä kaikille! T. Elotar rv 31+0
  9. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    KolmasKerta3: En ole Kuopiosta, mutta KYS on mun synnytyssairaalani, ja siellä olen käynyt np-ultrassa ja rakenneultrassa. NIPT ei kuulunut ainakaan mulle. Lapsivesipunktion olisi saanut, mutta siihen en uskaltautunut. Elotar rv 31+0
  10. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Peukut Nupulle! (y) Tsemppiä! Riskilukuja joku kyseli, mulla näkyy neuvolakortissa: nt 1,5, tris.21 1:1300, tris.18 1:100000, PAPP-A (korjattu 1,62 MoM. Tänään poksahti taas uusi viikko :) Elotar rv 30+0
  11. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Peukut Pirtsille, ihana kuulla, että kaikki on mennyt hyvin (y) Mekin ollaan ostettu vaatteita kirpparilta, facebookin kirppariryhmistä ja pari ihan uuttakin. Pinnis, hoitopöytä ja vaunut ostettiin käytettyinä. Turvakaukalon olen ajatellut ostaa uutena. Onko muuten kellään kokemusta Brio Happy...
  12. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Helmi1234: neuvolasta ois saanu Retaferia, mutta siitä tulee mulla maha kipeeksi, niin ostin itse apteekista Obsidania...
  13. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Eepos, ollaan about saman ikäisiäkin, täytin justiinsa 42 :) Minkä ikäinen teillä on edellinen tyttö? Minkälaisia vaunuja ootte hankkineet/hankkimassa? Uusia, käytettyjä? Merkkiä, mallia? Mitä mieltä noista Emmaljungista, joita mulle tarjottiin, ovat kai vuodelta 2008?
  14. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Niin joo, noita hankintojahan minun piti vielä kommentoida. Mää hommasin käytettynä pinnasängyn, jonka eilen just jo kasasin, että näkee minkälainen se oikein on. Ja hoitopöydänkin olen jo varannut facen kirppikseltä, tarttee vaan hakea se tässä lähipäivinä. Pientä vaatetta on ainakin omiksi...
  15. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hellou! Onpas täällä taas niin ikäviä kuin hyviäkin uutisia luettavana. Täällä mennään jo rv 27+1. Painoa on tullut lähtöpainoon +7kg. Ihan seurailee samoja polkuja tuo paino kuin aiemmissa raskauksissa. Rautalisä piti aloittaa kuukausi sitten, kun hemppa oli 108. Viikko sitten uusi mittaus ja...
  16. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heipä hei kaikille! Piiitkästä aikaa täällä. Kesällä on niin paljon kaikkee muuta :cool: Rakenneultra oli parisen viikkoa sitten ja siellä oli kaikki OK. Mitat vastasivat viikkoja päivälleen eikä mitään muutakaan huolen aihetta näkynyt. Ja meille olisi sitten tulossa pikku-rinsessa :love: Maha...
  17. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moii! Täällä roikun lueskelemassa, ei vaan oo tullu itse kirjoiteltua vähään aikaan mitään :) Menossa on rv 17+2, neuvolan laskeman mukaan. Itsehän olen laskeskellut, että LA olisi pari päivää aiemmin ja nyt olisi rv 17+4. Rakenneultra on kesäkuun puolivälissä. Vielä pitäisi muutama viikko siis...
  18. E

    vieläkö iltatähti

    Heh, on vanhoja ja "vanhoja" iltatähden kaipaajia ;) ... Minä sain ekan lapsen, kun olin 31v., ja toisen 33 veenä, täytin samana vuonna 34... Ja nyt ootan kolmatta ja apua - oon 42, kun vauva syntyy :)
  19. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pitkästä aikaa täällä. Nyt menossa rv 13+2 (itse olen kyllä edelleen rv 13+4 kannalla... mihin np-ultrassa otetut mitatkin viittasivat, mutta laskettua aikaa ei muutettu. Mutta pari päivää sinnetänne - ihan sama.) Onko täällä ketään about samoilla viikoilla olevaa? Joko on np-ultra takana? Me...
  20. E

    40+ so what wol.13

    Truuly: Onko tuo sitä mitä luulen? Plussa? Maaliskuulle plussa! Kuulkaas kanaset tätä! Onnittelut :)

Yhteistyössä