Hakutulokset

  1. Piituli1974

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Heippa pitkästä aikaa. Täällä sitä vaan mennään tukka putkella. Tytöt ovat kovia touhuamaan ja sotkemaan |O . Puhetta tulee Emmalla jonkun verran (matkii perässä), ja Essi puhuu omaa mongerrustaan toki on oikeita sanojakin joukossa. Esim. minun=mein, syliin =akkuun, mehua=ahua, mutta kaipa...
  2. Piituli1974

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    dogtor. Nyt soitat neuvolaan ja kysyt onko teillä siellä perhetyöntekijää joka auttaa näissä tilanteissa. Tai sitten kunnan sosiaalityöntekijälle ja kysyt kunnan perhetyöntekijää..... Ja tiedän että on raskasta jos joutuu sairaalaan makaamaan...minä makasin 3 viikkoa erossa lapsista silloin...
  3. Piituli1974

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Onnea Hipkukalle ja perheelle. :heart: :heart:
  4. Piituli1974

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    Täytyy minunkin vissiin ilmoittautua välillä että hengissä ollaan, mutta kiirusta pitää.....Juho on lomalla koulusta ja likat pitää mamman kiireisenä kun tappelevat kaikena aikaa keskenään tai kiipeävät Ellan perässä milloin minnekkin..... Ja koruja olen taas tehnyt urakalla FB:ssä niistä on...
  5. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 taaperot, huhtikuussa

    hei milla-maria meillä ei sopinut Emmalle soija pienenä, kun meillähän oli kaksosillakin jonkin sortin maitoallergia. Se puklasi kaaressa aina kaikki pihalle....JA nukkui huonosti. Kun lopetin soija tuotteiden antamisen se puklaus loppui ja kitinä...... Soijallekkin voi siis jonkun ajan...
  6. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 taaperot, huhtikuussa

    milla-maria oliko teillä sen maidon kanssa ongelmia?? nimittäin meillä Ellalla oli se maitoproteiini allergia ja oli siis sitten allerginen myös naudanlihalle sillä se sisältää maitoproteiinia, onhan se kuitenkin lehmän lihaa. Ja osa laktoosi-intolerantikoistakin saa oireita juuri naudanlihasta.
  7. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 taaperot, huhtikuussa

    Tallinnan kyselijöille.... Eipä siellä enää kauhena halpaa ole..... :| muuta kuin se viina. Niin ja siis kannattaa käydä Superalkossa, se on ihan siinä Tallinkin sataman lähellä, sinne on kyllä hyvät opasteet :laugh: (sieltä saa ainakin sitä Safari Lonkeroa ja se on kyllä hyvää.....semmoinen...
  8. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Eli siis minusta kannattaa varata tuolta Ei ryhmäpuolelta koska hinta olisi 28,75 ilman mitään kuljetuksia. Ja tuossa 57,50 hinnassakaan ei ole kuljetuksia mukana....
  9. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    dogtor joo oli siellä kuollu just kaksi ihmistä, ja me mentiin sinne isännän kanssa heti seuraavana päivänä...ja elossa ollaan. Eiköhän nuokin olleet humalassa enemmän ja vähemmän, jos on tolkku mukana niin ei tapahdu mitään kauhean vakavaa......(tai siis näin mä ainakin luulen että siellä on...
  10. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Tuossa vaan kyselin niin tuolle risteilylle ei ole enää kuin A luokan paikkoja ja ne maksaa 78 euroa että silleen......Mutta....kysyin hintoja 23.-24.5 lähdölle ja hinta olisi jos 9 lähtijää (yksittäispuolella) B 4 28,75/hlö ja A 4 38,75/hlö. Ja jos 10 lähtijää (ryhmäpuolella) hinnat 57,50 hlö...
  11. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Katselin tuossa hintoja Tallinkin omilta sivuilta, ja hinta per hlö olisi 4 hlön B hytissä 28,75 euroa. Mutta jokaisen matkakulut tulisi siihin päälle...Siis tuolloin 21.5.09. Sorry katsoin tuon hinnan väärin se on siis yksin varattuna 33,80 ja ryhmänä jos on yli 10 ryhmässä 30,75/hlö. Tuolloin...
  12. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Tässä tänä aamuna tehty Ellan mekko, tosin kaavat leikkasin jo eilen illalla..... Tästäkin puuttuu napit ja nepit, kun niitä ei ollutkaan kotona.
  13. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Tuo matkanhintahan riippuu siitä ottaako jokainen omansa vaiko varataanko joku ryhmämatka.....Mutta luulen että halvinta on jokaisen kauempaa tulevan ottaa kuljetuksella matka ja treffattaisiin sitten terminaalissa taikka laivassa.Mutta yleensä se kait on jotakin 29-50euron luokkaa Täältä...
  14. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Se Vicki Rosti esiintyy Baltic Princesillä 21.5.09. Ja kyllä mä ainakin olisin lähdössä jos vaan porukka saataisiin kasaan......jos tuo päivä ei sovi voitaisiin katsoa joku muu sopiva ajankohta, mutta mielellään huhti tai toukokuulle koska silloin on vielä halvat hinnat. Hinnat nousee aina...
  15. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Tuo oli hyvä ja helppo ohje jonka Tuutilta kopsasin (tai siis se teki mulle kaavat), ja neuvoi mitä pitää tehdä..... :D Joten kiitos Tuutille :hug: Siinä sivussa tein naapurille pellillisen rahkapiirakkaakin, mutta jaksaahan tuota kun on 10 kg karkkia tuotu laivalta. :laugh:
  16. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    rontti, minä lisäsin sinut kaveriksi naamakirjaan :wave:
  17. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    tulipas sekava sepustus..... :o
  18. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    milla-mariakos kyseli laukkujen ja vaatteiden hinnoista???? (huono muisti) Onhan siellä ehkä hieman halvempaa mutta laadusta en mene takuuseen....ja siellä on niitä ns. muotilaukkuja kuten Dolce&Gabbana(eli mikä lie ) yms....Meinasin ostaa D&G:n laukun mutta kun ei ollut kuin oranssina...
  19. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Tässä Tuutin ohjeilla tehdyt mekot ja ihan itse. Vain nepparit ja napit puuttuu......
  20. Piituli1974

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

    Tämä mamma kävi isännän kanssa pyörähtämässä Tallinnassa :D Lauantaina lähdettiin ja eilen tultiin. Kaikki lapset olivat olleet kiltisti pienimmät siskoni kanssa kotona ja isommat mummulla ja vaarilla. Oli kyllä ihana olla vaan ja syödä rauhassa ja illalla kuunnella Jean S bändiä....oli...

Yhteistyössä