Hakutulokset

  1. E

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Onnittelut vauvoista Satsuma13 ja Falisa Keskiviikkoiltana syntyi poika käynnistelyn tuloksena 4155 g/52,5 cm vointi kummallakin hyvä :) Essi-
  2. E

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Täällä vaan odotellaan :D Essi- 40+5
  3. E

    Mitä pitää olla synttärikutsussa...?

    Kellonaika, allergiat ? Mä en kyllä tykkäis jos muksu tulis litimärkänä juhlavaatteissa kotiin...
  4. E

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Aegis , mä oon keränny samanverran painoa... mutta ilman turvotusta :D esikostakin tuli silloin melkein 30 kg, nyt pysyny sentään vähän maltillisempana, ja kyllähän ne neuvolassa sano että pitäs vähän kattoo mitä syö. Ihan sama. mähän ne kannan.. ei jaksa stressata. kamala huomata että miten...
  5. E

    Mikä näistä olisi mielestäsi paras hoitoaika lapsille?

    Kyl mä valkkaisin noista sen yövuoron, jäis eniten yhteistä aikaa lasten kanssa.
  6. E

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Nyt jo 41 täyttänyt, uusioperhettä vääntämässä.. Esikoinen 8 v ja miehen 4 v kuuluu pakettiin Raskaus sujunut kaiken kaikkiaan tosi hyvin.. Ei valittamista. Tänään just neuvolalääkärissä käyty, kaikki ok, ei vielä mitään suurempaa pehmenetymistä ja kohdunkaulakaan ei oo ees lyhentynyt...
  7. E

    Mitä sit, kun kassalla ei muistakaan luottokortin tunnuslukua?

    Varmaan totta, siis kyllähän se oikeesti joka paikassa onnistuu, mutta saattaa olla liikkeen omien sääntöjen mukaan kiellettyä. (näin ainakin meillä )
  8. E

    Nyt äkkiä apuja vappu ruokailuun

    Tarkennukset ois kivoja, minkälainen aika mukaan tulevilla ruoilla ois tarve pärjätä ? (pe-su, vai pelkkä yks päivä ?kuinka hankalaa on käydä lähimmällä kaupalla/kioskilla )
  9. E

    Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

    Viiikkoja tiistaina 33+0 jolloin oli neuvola sf 29 hb 116 joka oli kuulemma ihan ok, ei mitään lisärautamainintaa.. kuis paljon sulla lumi-84 on ollu toi normaalisti ? mulla kun on aina "alhanen" eli kun mennään yli 125 ni se on mulle jo tosi hyvä :D pää alaspäin täälläkin ollaan.. Kesälomaa...
  10. E

    Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

    Kaikki sujuu ihan hyvin, ei mitään raportoitavaa :D sokerirasituksesta selvitty puhtain paperein, talvilomailtu viime viikko , oli ihanaa päästä taas liikkuun kun ei aikasemmin talvella oo tullu kuljettua (esikoisen koulun ja oman vuorotyön vapaat ei oikein osu, ja otettiin asuntoauto pois...
  11. E

    Candy Crush Saga taso 109

    Kyllä se menee :D tasolla 1350 eikä yhtään maksullisia apuja käyttäny kertaakaan :)
  12. E

    Kesäkuun kullanmurut 2016 tammi-helmikuussa

    Hankintoja on silleen tehtynä et kaveri tyhjenteli omaa varastoonsa ja nyt meiän varastossa oottaa sitteri, kaukalo, vaunut , kassillinen vaatteita ja leluja :D Rakenneultra reilun viikon päästä väsymys vaivaa, viimeks neuvolalääkärissä ei tota hb ees tarkastettu .. mikä sinänsä vähän outoo kun...
  13. E

    Kesäkuun kullanmurut 2016 tammi-helmikuussa

    Mullahan oli vielä kovin vajavaiset tiedot listalla, voi siis täydentää ikä 40 toinen lapsi ja khks paikkana... eilen oli neuvolalääkäri sydänäänet taas kuultu, RU tammikuun lopulla, muuten ei mitään kummosta tänne..Verokorttia en ees muistanu miettiä kun vaan kannoin sen töihin :D Niin ja...
  14. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Mulle kans kerrottiin siellä ultrassa jo noi tulokset, enkä mä oo sit ees tutkinut mitä mikäkin luku oli :D kun sanottiin ettei mitään hälyttävää ole.
  15. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tyydeli , nyt kun mä oikeesti kävin kalenterin kans laskeen niin mä oon kuullu jotain ihan omiani sen noista viikoista puhuttua :D eli siis 21 viikollehan toi menee. Joten oma ajatus katko..onneks.. Muuten täällä menee ihan hyvin, ei mitään kummosia tuntemuksia, maha alkaa erottuun.. vielä ei...
  16. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    millä viikoilla te ootte rakenneultrassa käyneet ? mä vähän jäin miettiin kun sitä tossa varasin ja sanottiin et viikolla 25.. miten musta tuntuu kauheen myöhäseltä ? :D
  17. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Uusi odottaja joukkoon, nt- ultran jälkeen joka oli toissapäivänä, la7.6 utran yhteydessä lääkäri ultras valtimoita istukan verenkiertoon, ja heikentymää on , joten joku lääkitys viikolle 36 astinyt sit syyään. SuloinenSalaisuus , ei pelkkä ikäriski hälytä, mulle ainakin sanottiin niin, (ja...
  18. E

    Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

    Vielä mukaan mahtuuko ? Lueskellu tässä jo pidempään teidän keskustelua, mutta eillisen nt- ultran jälkeen uskaltaa jo liittyäkin.. LA ois 7.6 (ultrassa aikastu viikolla ) painon noususta, täälläkin herkut maistuu (tai siis ihan kaikki ) alun etova olo meni ohi vaan napostelulla joten onhan tota...
  19. E

    Muutan ensi viikolla pois

    No meillä ainakin kun erottiin niin maistraatista soitettiin lapsen isälle.. ja kysyttiin että onko lupa. siis kun tein muutoksen itse netissä.
  20. E

    Muutan ensi viikolla pois

    Ratkaisuna hieno, lähteä. mutta... jos mies tahtoo ruveta hankalaksi niin voipi olla että sä et lapsen osotetta saakaan muutettua... siis ilman miehen lupaa.

Yhteistyössä