Hakutulokset

  1. P

    Kissan pentukarvasta....

    täytyy harjailla
  2. P

    Kissan pentukarvasta....

    :wave:
  3. P

    Kissan pentukarvasta....

    Minkä ikäisenä kissanpennulta lähtee pentukarva? Meillä vajaa 6kk ikäinen brittikissa, joka on sisäkissä täysin. Nyt muutamana päivänä lähtenyt karvaa rutkasti ja ajattelin et oisko jo pentukarva lähdössä? Harjaan päivittäin, toinen kun tykkää siitä =) , mutta silti nyt lähtee karvaa enemmän...
  4. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    :laugh: :laugh: saiskohan iteltäkin irtoamaan hampaita....kai näin iso saa jo ainaskin 200 euroa/hammas?
  5. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    meil sammui valot :o ...mies tuumas et nukkumaan meno aika :kieh: ...no kai sitä on sit mentävä....yötä :wave: :hug: :heart: :wave:
  6. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    auts :/ no kyl se siitä kohta irtoaa jonkun sukan mukana
  7. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    ei maistunut...ja kynsi meni liian alhaalta nyt järsityksi ja koko sormi on kipee :/ sairasta :/
  8. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    haluutko meiltä muutaman kukkujan :kieh: ...meil vanhin on päättänyt ettei saa unta kotona :kieh: ....alko 3 viikkoa sitten kun oli kaverinsa kans pyöräilemässä ja sit oli salaa ostanut energia juoman ja valvoi sit sen seurauksena seuraavana yönä klo.3 :kieh: .....ja siitä lähtien on nukkunut...
  9. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    ihanaa purin sitten taas kynsiä :x kiva ajatella et mitä on tänään töissäkin tehnyt ja sit ne kaikki ihanat kynnet suuhun vaan :x :x
  10. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    pissatauon ymmärtää...mut et suihkutauko :o ...no :wave: :wave: ....ettei vain olis ukon kans se suihkutauko :laugh:
  11. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    EI!!!!!!! :x
  12. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    :o kauheeta....mul on baywatchista 2 tuotantokautta dvd:llä :D
  13. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    hmm...löytyiskö lihaksikasta, ja komiaa ja söpöä ja miehistä lapsenvahtia :saint:
  14. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    ihku hasseli :heart:
  15. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    koitappas :kieh: :kieh:
  16. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    en kai mä hullu oo :kieh: .....mut ne leffat tulee mieleen kun tulen illalla kotia...ja sit mun lukeman kirjan hahmot tulee esiin ja sit tääl on vamppyyrejä ja sit ne ihmissusia ja sit mä oon pulassa ja sit.....kauheeta :o
  17. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    :laugh: mua pirettää kun syö purkkaakin
  18. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    ukko lähtee kuusamoon kalareissulle tiistaina ja tulee perjantaina ja muksut menee keskiviikkona mummolaan yöksi ku mulla on iltavuoro ja sitten torstaina aamuvuoro.....mä oon YKSIN kotona :o ....ei hyvä....pelottaa :o
  19. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    joo...sekunniksi :D ...taas pierettää :o ...join töis tavallista maitoa :/
  20. P

    Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

    öööö.....ei kai :D

Yhteistyössä