Hakutulokset

  1. J

    Te ylipainoiset!

    162 cm 75 kg. enimmillään 86 kg. Kolesterolit hyvät, verenpaine 90/60, hemoglobiini 130, ei aineenvaihduntaongelmia. Jalat ja sormet usein kylmät, palelen herkästi. Ei tule aina uni ja sitten on päivällä "kooma". Hohhoi, ja silti saan lukea joka päivä kuinka paljon mun hoitaminen...
  2. J

    lapsen äkilliset oireet! auttakaa!

    no pullataikina kyllä tuottaa aikalaisesti kaasua suolistossa ja se voi olla kivuliasta. Mun lapset on aina ihmeparantuneet kun olen saanut lääkäriajan varattua niille epämääräisille "mitä ihmettä nyt kuuluu tehdä" -oireille. Oksentelu tuskin johtuu taikinasta, mutta sen oksutaudin voi...
  3. J

    Boikotoitko jotain? GALLUP

    Vaikka mitä. :D Tänään päätyi boikotoitavien listalle Vaasan leivät, koska ostin jotain uutta maistaakseni jtn. jyväleipää ja se olikin LIETTUALAISTA. Paahtoleipä virolaista. Antaa pjaskan olla, minä tahdon suomalaista leipää, suomalaisesta viljasta. Mieluiten ilman lisättyä gluteenia...
  4. J

    Uudistukseen liittyvät ruusut ja risut

    Jos ei ole kirjautuneena, pikaviestissä ei ole Lähetä-nappulaa !!!
  5. J

    Avokkaat ei pysy jalassa, mikä neuvoksi?

    no eka on helppo, jätä ne ballerinat kauppaan. ne ei sovi kenellekään. Ja sitten muutoin... sovitat kenkiä niin kauan että löydät sopivat. Mene mummopuolelle. Maksa satanen tai vähän toista. Unohda yli 7 cm korot. Osta remmikengät. Kenkäkauppias kyllä myy sinulle semmoiset mokkanahkapalat...
  6. J

    Englannissa asuneet! Mikä oli semmoisen paahdettavan "leivän" nimi?

    Tarkoitan! Kiitos! :heart: :D mä olen googlannu puoli tuntia ja miettiny pääni puhki, mutta täältähän mun olis pitäny kysyä... :D:D:D
  7. J

    Englannissa asuneet! Mikä oli semmoisen paahdettavan "leivän" nimi?

    Onkohan täällä briteissä käyneitä tai olevia? Olin siellä itse kauan sitten, ja nyt jossain nostalgiahuumassa haluaisin tiettyjä britti-eväitä. Niin mikä oli semmoisen leivänpaahtimessa paahdettavan pesusienen näköisen "leipäsen" nimi? Semmoinen kämmenen kokoinen, valkoista vehnää, aivan...
  8. J

    Kuka hullu äänestää Haavistoa?

    Mä!
  9. J

    KIRPPISKERHO tekee kuolemaa

    no mä voisin käydä kattomassa onko monoja ja suksia. Miten pääsen kerhoon?
  10. J

    "Meikittömät" missit!

    no kukaan fiksuhan ei halua missiksi. Siksi siellä ei tosiaankaan ole koko suomen kauneimat, vain bimbot ja hyvännäköiset. (itse olen ruma, mutta tunnen paljon kauniita, joilla ei ole käynyt mielessäkään missikisoihin osallistuminen) Jotain olennaista muutosta olisi saatava missikisojen...
  11. J

    Palstan pakko-oireiset, hoi! :D

    mun mies tarkastaa ovea - mutta ei mitään muuta! Mä hoen aamuisin eteisessä silmälasit-lompakko-puhelin-avaimet -mantraa. Jota lapset jatkaa, että onko kengät? Onko lapsi mukana? oletko juonut kahvin? Onko pää mukana? eli ehkä mulla ei ole oireita, mutta miehestä olen huolissani - se kun...
  12. J

    Onko kaikilla olohuoneessa sohvapöytä keskellä lattiaa?

    Teillä on liian pieni sohva.
  13. J

    Onko kaikilla olohuoneessa sohvapöytä keskellä lattiaa?

    Ei ole. Olohuoneen isolla matolla (eli sohvan ja telkkarin välissä) on legoja. Paljon, paljon legoja. Meillä syödään vain keittiössä. JOsko itse haluan vaikka juoda kaljan telkkaria katsoessa, niin pidän sitä kädessäni tai alusen päällä sohvan kaiteella.
  14. J

    Mikä siinä on niin kamalaa jos lihava käy kuntosalilla tai uimahallissa?

    mä vihaan uimahallissa käyntiä koska olen paksu ja karvainen. Mutta lasten takia menen sinne silti. Sunnuntaisin heti hallin avauduttua siellä on enimmäkseen "valaita". Silloin ei harmita ollenkaan niin paljon.
  15. J

    Vanhemmuus ongelmia.

    vaimo on oikiassa. Miehet ei vaan tajua, mitä on vastuu 24/7. Se on sama kuin "ei minuuttiakaan omaa aikaa". Ja se syö ihmistä. Ei nuoruudessa mitään vikaa ole, mutta tässä tapauksessa suunnittelussa. Oli vähän pölö idea hankkaía lapsi tähän saumaan. Ja kyllä, joka ainoalla naisella on...
  16. J

    Hyvä ihonhoitosarja vajaa nelikymppiselle, jolla ekat rypyt alkaa näkyä?

    mä käytän lumenea, koska se on kotimaista. en oikein jaksa uskoa että kräämeillä on paljonkaan eroa, vaikka hinnoissa kyllä on.
  17. J

    Jos ihmiset jaetaan tällä lailla neljään eri tyyppiin, niin mikä on se tyyppi joista pidät eniten/ihailet eniten?

    olen "vihreä" enkä oikein ihaile mitään näistä... Saamattomuuttani varmaan. Semmoiset hötkyilevät ihmiset on rasittavia.
  18. J

    Te olette paljon läskimpiä kuin Timo Soini!

    Kyllä vaan Tavjan hiuksia, vaatteita, käsilaukkua, miestä, r-vikaa, kissoja ja ties mitä sai haukkua vapaasti. Niin että miksei miehen läskejä saa? En missään nimessä äänestäisi Soinia. Siltikin mun mielestä Soini on ihan fiksu ihminen. Ne on ne sen puolueen jutut ja puolueen jäsenet ja...
  19. J

    Voiko 10-vuotias poika käyttää punaista takkia

    jos tahtoo. En minä tiedä, ei kai kiusaukseen syytä tarvita. Mua kiusattiin kun olin kaveri semmoisen "kestokiusatun" kanssa. Kai pojatkin punaisia pitää, kerta niitä myydään. Mun tyttöni on vähän paksu ja ostan sille usein vaatteita poikien puolelta, kun ne on väljempiä.
  20. J

    Te olette paljon läskimpiä kuin Timo Soini!

    mua kiinnosta soini yhtään, äänestin Haavistoa!

Yhteistyössä