Hakutulokset

  1. Ä

    pienenä syntyneitä, täysi aikaisia

    Tyttö syntyi tammikuussa-06. Pituutta syntyessä 44,5 cm ja painoa 2405 grammaa. Neuvolassa pari viikkoa sitten (1v 3 kk) pituutta 74 cm ja oainoa 9 kiloa. Itse olin syntyessäni 42 cm ja painoa 2800 grammaa. Vertailin neuvolakortteja ja tyttö on vuoden ikäisenä ollut 5 senttiä pidempi kuin...
  2. Ä

    Neuvola-asiaa (purnausta)

    Hei! Kerronpa hieman omasta kokemuksesta. Meidän lapsi sai alkunsa seurustelumme alkutaipaleella. Raskausaika meni hyvin eikä neuvolassakaan oltu huolissaan. Lapsen synnyttyä meille tarjottiin kunnallista kotihoitoa ja vedottiin siihen, että olin synnyttänyt keisarinleikkauksella. Alku menikin...
  3. Ä

    Koska hankkia toinen lapsi

    Meillä on yksi tyttö 1,3 vuotta. Mahdolliseen pikkusiskoon tai -veljeen ikäeroa tulee ainakin 3 vuotta, koska miehen lääkityksen takia seuraavaa lasta ei saa "laittaa" alulla kuin vasta ensi keväänä. Voihan sitä olla ettei heti onnistukkaan.
  4. Ä

    Salarakas!!

    kaikki tekee niinkun parhaaks näkee..Kaikki tietää mikä on häviämisen hinta ja mistä on valmis luopumaan..Minä en ikinä olisi valmis pilaamaan parisuhdettani ja hajottamalla perhettäni panohalujeni takia..Enkä tehnyt sinkkunakaan hajottanut perheitä(ainakaan tietoisesti). Sitä saa mitä...
  5. Ä

    koska on ÄIDIN vuoro irtautua ja kuinka useasti on kohtuudel

    \ Ei tarvi välttämättä olla himo baariin vaan ihan omaa aikaa itselle..Meillä ukko tekee pitkää päivää 5päivää viikossa ja minä olen lapsen kanssa päivät..2krt kuussa lapsi menee mummolaan ja meillä vanhemmilla on kaksikeskistä aikaa..Muistahan että me kaikki äidit ollaan erilaisia..Ollan...
  6. Ä

    lapsi hoidossa liikaa?

    Kiitos tuesta...Kyllä minunkin mielestäni joka vkl vaikka yhtenä päivänä olisi liikaa..Tiedän vanhempia jotka vievät lapsen hoitoon 2krt kuussa koko vkl..Itse en siihen pystyisi.Jos lapsi on n.16h kuukaudessa isovanhemmilla(hereilläoloaika) en usko että hän kiintyy isovanhempiinsa liikaa.Samalla...
  7. Ä

    lapsi hoidossa liikaa?

    poika on 10kk.Mies on joka toinen viikonloppu töissä..Kohta puoleen helpottaa nuo miehen pitkätpäivät joten minä saan arkena hieman apua häneltä..Eli onko hän liikaa poissa kotoa jos hän on kaksi kertaa viikossa pois kotoa 17-12 välisenä aikan josta hän nukkuu 22-09.?Vahempani eivät näe...
  8. Ä

    lapsi hoidossa liikaa?

    Eka kerta avoimessa päiväkodissa oli ihmeellinen..Kerroin että poika on mummolassa hoidossa joka toinen vkl.Tarkotin sillä että on mummolassa yökyläässä pari yötä kuussa.Lähinnä sen takia että mulla on niveltupentulehdus ja ranteen on hyvä antaa välillä rentoutua koska olen pojan kanssa päivät...
  9. Ä

    onko meitä täällä paljonkin?

    Loppiaisena keskenmeno rv20+2. Jostain syystä lähti synnytys käyntiin,ei saatu supistuksia loppumaan ja pikkuinen täydellinen poika syntyi liian aikaisin pystyäkseen elämään. Meille niin Rakas esikoinen olikin Enkelilapsi. Saa nähdä pelottaako mahdolliset tulevat raskaudet alusta loppuun. Heti...
  10. Ä

    kohtukuoleman (rv22-) kokeneet...

    Halusin myös kertoa oman kokemukseni vaikka ei vastaakkaan suoraan haettuja tapauksia. Meidän esikoisemme, terve ja elävä poika lähti syntymään rv20+2. Sairaalaan päästyämme kohdunkaula oli hävinnyt ja kalvot tullu pahasti esille ilman suurempia kipuja. Yritettiin makuuttaa mutta synnytys oli...
  11. Ä

    Ystäviä Lahdesta/Hollolasta?

    Kaipailen uusia ystäviä pienten lasten äideistä Lahdesta tai Hollolan suunnalta. Olen 27v ja minulla on 11kk ikäinen poika. piritta@elisanet.fi
  12. Ä

    Millä viikolla sait keskenmenon?

    Terve sikiö lähti syntymään rv20+2 Täydellinen poika syntyi enkelin syliin
  13. Ä

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    \ koska ne on ja mitä maksaa
  14. Ä

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    \ onko se pelkkä sali vai onko siellä myös jotain jumppia?
  15. Ä

    Teitkö jtn että tuli keskenmeno?

    No ei sinänsä vaivaa, mutta olen kuitenkin miettinyt, että olinko liian hätäinen uuden raskauden suhteen eikä keho ollut vielä valmis. Tiedän kyllä useiden lääkäreiden olevan sitä mieltä, ettei nainen tule raskaaksi, jos keho ei ole siihen valmis, mutta mietinpäs silti. Sain elokuussa...
  16. Ä

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    nyt hetkeen en ole siellä käynyt mutta tykkäsin paikasta ja siks olisin halunnut sinne takas. Ja olen nyt päättänyt aloittaa tän laihiksen niin olis ihan syytäkin aloittaa myös kuntoilu. olin jäsen ja maksoin 54/kk. porukka ihan mukavaa ja hyviä jumppia
  17. Ä

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    jyskässä asutaan. kuntomaailmassa olen käynyt tai lähinnä vivianissa kun on pelkästään naisten sali, mut samaa ketjua.
  18. Ä

    ystäviä Lahdesta/Hollolasta?

    27v, 10kk ikäisen pojan äippä kaipailee uusia ystäviä ja pojalle leikkiseuraa Lahden ja Hollolan alueelta. piritta@elisanet.fi
  19. Ä

    kuntoilu seuraa jkl/vaajakoski

    täällä myös kaivattais kuntoilu/lenkkeily seuraa. laihdutuslupaus myös tehtynä. missä asutte ja missä salilla käytte?
  20. Ä

    Rahkakakku

    Kiinnostuneena kyselen minäkin, että voiko soodan korvata samalla määrällä leivinjauhetta?

Yhteistyössä