Hakutulokset

  1. P

    kaalikeittodieetti??

    \ Mä olin kuurin soppakuurin aikana töissä, tosin mulla on fyysisesti kevyt työ :) Join kovasti koko ajan ja niinä päivinä kun sai syödä hedelmiä tai vihanneksia, pistelin niitä usein välipalaksi töissä. Mä join omista marjoista ilman sokeria keitettyä mehua ja kaupan sokeroimattomia täysmehuja.
  2. P

    kaalikeittodieetti??

    \ Mä taas keitin sen verran vähän että eka soppa kesti kolme päivää ja sit keitin viel toisen mokoman. Nyt pitäis pyrkiä pysymään saavutetussa painossa. :)
  3. P

    kaalikeittodieetti??

    \ Moi! En ole koneelle ehtinyt pariin päivään. Mulla oli tänään soppakuurista viimeinen päivä. Ja ihan maistuvaa se viimeinenkin soppa lautasellinen oli tänään. Kuitenkin saa syödä viikon aikana vähän muutakin. Silloin ensimmäisenä päivänä kun sai syödä naudan lihaa ostin kunnon filettä, ja...
  4. P

    kaalikeittodieetti??

    \ =) Joo innolla odotan viidettä ja kuudetta päivää, että saa syödä jonku hyvän pihvin. Mulla nyt neljä pv takana. Ihme kyllä keitto maistuu vieläkin ihan hyvältä. Eilen iltana kävin puntarissa niin vain kilo oli tippunut, mutta silti tuntuu ettei housut niin kiristä. Illalla pitänee taas...
  5. P

    kaalikeittodieetti??

    \ Tarkoitatko lihaa siihen keittoon? Mun ohjeessa keittoon tuli vain kasviksia! Nyt kolme päivää takana soppakuuria ja vielä se ihan maistuu. Kuurissa on mukavaa se kun saa joka päivä syödä jotain muutakin. =)
  6. P

    kaalikeittodieetti??

    Moi! Täällä ollaan kans kaalisoppa dietillä toista päivää. :wave: Tähän asti soppa on maistunut ihan hyvältä. Sopivasti mausteita eikä liikaa sitä selleriä. Ite oon juonut kahvia pari kuppia joka päivä, vaikka se on kiellettyjen listalla. Ja tänäänkin sokeroimattomia mehuja. Uskoisin että...
  7. P

    UUSI laihdutus ryhmä! yli 70kg! tsempataan toisiamme!!

    Olen 169cm pitkä ja painan siis 72.5kg. 14kg olen laihduttanut nyt. Tavoitteena on ensin 69kg ja jos oikein hyvin käy niin 65kg. Tulen mukaan jotta sais taas tsempattua itseä lisää. Olen taas sortunut hyvään vaikka ei olisi pitänyt :ashamed:
  8. P

    EI voi olla totta.... :'(

    Eikös Saku Koivullakin ollut tuo samainen syöpä ja on nyt julistettu täysin terveeksi? Ja jos en ihan väärin muista, on Hodgkinin taudin parantumisprosentti äärimmäisen korkeata luokkaa. Olen kuullut sanonnan että "jos nuoren miehen tarvitsee syöpä sairastaa, kannattaa se olla Horgkinin tauti"...
  9. P

    epiduraalista päänsärkyä kellään?

    Molemmissa synnytyksissä olen saanut epiduraali puudutuksen. Ekassa ei mitään oireita, mutta tokassa tuli tuo kauhea postspinaali päänsärky. Sanoinkin kaikille että nyt on kyllä ihan väärä pää kipeä kun pitäis olla alapää niin olikin yläpää. Sain veripaikan kaks päivää synnytyksen jälkeen kun...
  10. P

    Viesti sairaalasta?

    Hiukkasista elämän on suuret ihmeet luotu. Lahja kaikkein arvokkain on iloksemme suotu. Poika/tyttö (sukunimi) syntyi xx.xx klo xx.xx. Painoa xxxx g ja pituutta xx cm.
  11. P

    Cerazette pillerit

    Mulla jäi menkat tulematta kolmeksi kuukaudeksi ja olin tosi tyytyväinen Cerazetteen. yhtäkkiä ne sitten alkoikin ja nyt ovat kestäneet jo kolmetta viikkoa. Aluksi pientä tiputtelua, nyt reilummin. Naamakin kukoistaa. :(
  12. P

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Täällä uusi 27v kuumeilija! :) Eka yrityskierto menossa, kp 11/24-26 3 poikaa löytyy ennestän ja nyt neljättä, iltatähteä kovasti kuumeillaan ja on annettu lupa tulla :heart: =)
  13. P

    kivoja hattuja pienille pojille?

    hih... tuolta tinttu.com :istä taitaakin löytyö meille ensitalven hatut =) niin veikeitä ja suloisia hattuja :D
  14. P

    kivoja hattuja pienille pojille?

    kiitos vinkistä, mutta on jumbo ja itäkeskus vähän turhan kaukana :\| useempi sata kilometriä matkaa :D oiskos kellään tiedossa nettikauppoja mistä löytyis kivoja hattuja?
  15. P

    kivoja hattuja pienille pojille?

    elikkäs, onko kellään antaa vinkkiä mistä löytyisi kivoja/mukavan näköisiä ja lämpimiä hattuja talveksi. syksyksikkin on kyllä hatut vielä ostamatta, että myös vähän ohuempia etsiskellään myös.
  16. P

    millon alotellaan esinahan alta pesut?

    Esikoiseni on jo 6-vuotias, kohta seitsemän ja en ole ikinä pessyt hänen pippeliään sen kummemmin, siis ei olla mitenkään "jynssätty". Kämmen kupilla ja vedellä ollaan vaan huljutettu. Isältään on ahdas esinahka muksuna leikattu ja olenkin miehelle sanonut, että hän saa hoitaa nuo poikien...
  17. P

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kivat nimet edellisellä. Eino Akselia voisin harkita myös omalle pojalle. ;) Meillä Elmo Daniel -04 ja Eelis Benjamin -06. Mies on saksalaista syntyperää. Daniel on miehen kolmasnimi ja Benjamin tulee isoisän mukaan.
  18. P

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Jacob Sakarias (Sakarias on minun isoisä) Daniel Iivari (Iivari isäni toinen nimi) Benjamin Markus (Markus on isosetäni) Lasten isä on saksalainen ja minä suomalainen
  19. P

    Munanjohdin/munatorvi?

    Mulla jouduttiin poistamaan toinen munajohdin kohdunulkopuolisen raskauden yhteydessä. Kyllä lääkärit sanoivat, että se vaikuttaa jonkin verran raskaaksi tuloon. Yli vuoden yrityksen päästä syntyi poika =) Toista yritettiin muutamia kuukausia =) . Onnea yritykseen teille!
  20. P

    Taidanpa minäkin tulla tänne...

    \ Se rasvanpolttokuuri eli kaalisoppa kuuri löytyy tuon Sairaaladietti tietoa avauksen alta! Ei muuta kuin soppailemaan!

Yhteistyössä