Hakutulokset

  1. S

    Kokemuksia Bora-merkkisistä vaunuista?

    Mulla kauhee vaunukuume ja tässä noita tutkailen, mut ei mitään käsitystä onko hyvä merkki tuo Bora? Kaikkein kallein ei ainakaan tunnu olevan...
  2. S

    Kellään DNA:n liittymää?

    Onnistuuko tekstareiden lähetys/vastaanotto? Miehellä DNAn tuplakortti, eikä koko päivänä oo tekstarit menny perille eikä voi lähettää. Puhelut toimii normaalisti. Johtuuko vaan siitä et miehelle ei voi mennä viesti perille vai onko jossain muualla(kin :D) vikaa... :saint:
  3. S

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Joulukuun vauvat 23.11 MM- ja tyttö (38+6, 3340g, 49 cm) 30.11 polka ja poika (3830 g, 52 cm, rv 39+5 ) 1.12 Suzyco ja Alisa (rv37+6, 3220g, 49cm) Mötkylä ja poika (rv 39+3, 3350g, 49,5 cm) 3.12 Porsche & Nanna (3310g 49cm) 5.12 hippula ja poika (4200g ja 51cm)...
  4. S

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Joulukuun vauvat 23.11 MM- ja tyttö (38+6, 3340g, 49 cm) 30.11 polka ja poika (3830 g, 52 cm, rv 39+5 ) 1.12 Suzyco ja Alisa (rv37+6, 3220g, 49cm) Mötkylä ja poika (rv 39+3, 3350g, 49,5 cm) 3.12 Porsche & Nanna (3310g 49cm) 5.12 hippula ja poika (4200g ja 51cm)...
  5. S

    Kysymys koskien äitiyspakkausta 2007

    Eli te joilla pakkaus on, niin onko ollut vikoja? Huomasin hiljattain, että yksissä puolipotkareissa on varpaissa reikä. :o Eli ekaa kertaa olin niitä vauvalle pukemassa, joten käytössä ei ole mennyt. :D Ne oli kertaalleen pesty, joten ei siinäkään pitäs reikää tulla... :whistle...
  6. S

    Muumitalon (juhlaversiosta?) kokemusta?

    En tiedä onko siinä "tavallisessa" muumitalossa sitä keinua, mut jos on niin kokemuksia: Ostettiin tytölle se talo joululahjaksi, ja ensimmäisessä oli keinusta toinen "ketju" (tai mikä sit onkaan, mut se missä se istuinosa on kiinni) oli valmiiksi poikki. Vaihdettiin kaupassa, vanhasta...
  7. S

    Kaikkea sitä tulee kokkaillessa mieleen ;D (G:tä pukkaa..)

    Elikkäs tuossa kun ruokaa laittelin, tuli tällänen tärkee juttu mieleen. :D Jos teillä on lapselle opetettu, ettei esim. keksien yms kanssa kuljeta, vaan istutaan ne syömässä ja olette kylässä, jossa perheen omat lapset saa kulkea leikkimässä ja ties missä ja syödä samalla vaikka edellä...
  8. S

    Vinkkiä kaipaan!

    Oisko jollain hyvää runoa tai linkkiä ristiäiskutsuun? Innostuin nyt niin että itse jonkinlaiset yksinkertaiset mut kivat kutsut tekisin, mutta runoa olen vailla... Tiedän jo suunilleen millaisen kortin teen, mutta ois sitten kiva joku runon pätkä siihen saada... Ite en oo mikään runoilija...
  9. S

    Kokemuksia synnytyksen käynnistyksestä kaipailisin...

    Eli huomenna olen menossa, ja jos ei nyt mitään hässäkkää sairaalassa ole, niin oksitosiinitipalla koitetaa jos saadaan käyntiin. Onko jollain käynyt niin ettei tippa olisi tehonnut? Mulle kun sanottiin, että jos ei aloita supisteluja kunnolla, niin sitten vielä kotiin odottelemaan... Tahtois...
  10. S

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Marraskuussa :xmas: Joulukuisten lasketutajat :xmas: (Nimi*Ikä*Sairaala*Mones lapsi*Ultrassa nähty sukupuoli) 23.11. Asrai*29v*KYS*1. 28.11. papana03*24v*TAYS*2. 30.11. SnowTiger* 26v*1.*poika ?.12. kirsi*2. Jaanuska*31v*OYS*3...
  11. S

    :D Jep jep... Näinhän se lastenloru menee??

    http://www.youtube.com/watch?v=2wx3vsWGT2I Näin sitä saadaan Suomi maailmankartalle.. :whistle: On kuulemma suomalaissyntyinen videolla esiintyvä nainen... :whistle: Hävetti kuunella liikenteessä radiota kun kieltämättä tuli hekoteltua... :ashamed:
  12. S

    Autoilusta ja loppuraskaudesta...

    Kertokaas, onko teillä loppuraskaudesta mahtuneet turvavyöt kiinni? Mulla ei enää mene vyöt kiinni, ja toisinaan kuitenki tarttis autolla liikkua... :ashamed:
  13. S

    lasten influenssarokotuksesta...

    Kun sehän nyt on ilmainen 6kk-3v lapsille, ja eilen "tajusin", että tänään meidän neidille se sitten annetaan... Vai annetaanko? Ootteko antaneet sen laittaa? Miksi? Tai jos ette ole antaneet laittaa niin miksi ette? Siis joo, hyvähän se on, mutta en oo edes miettinyt asiaa, koska ite en ole...
  14. S

    Nää menee tänään allekirjoittaan...

    Asunnosta kauppakirjat. :D JEE! :saint: Vielä kun menis pari kuukautta nopeesti niin pääsis tekemään remonttia ja muuttamaan... :whistle: Arvatkaa tekiskö jo mieli aloittaa pakkaamista... :saint:
  15. S

    Jos paremmin ois asiat niin piloilla olisi! :)

    Ei ole tarkoitus kenenkään huonoa mieltä/tilannetta ym. enää pahentaa kehuskelulla, mut kehun nyt kuitenkin... :ashamed: Eilen meni tarjous asunnosta läpi, viimeistään marraskuun alussa pitäis päästä muuttamaan. :) Ja tänään rakenneultrassa näkyi eläväinen normaalisti kehittynyt tyttö...
  16. S

    Mistä mä löydän kerhovalikon?

    |O Ei löydy ei et pääsis kirjautuun kerhoon. :headwall: :saint:
  17. S

    Minkä kokoisia 2v lapset olleet?

    Oltiin tänään just 2v neuvolassa, ja neiti oli 14,5kg ja 91,4cm. Terkkari päivitteli et on pitkä. :o Normaalin kokoinen tuo musta, ainakin kun tuohon tottunut. :D Minkä kokoisia muut olleet?
  18. S

    Semperin keräys

    Mä oon varmaan vaan sokea, mut paljonko pisteitä siihen reppuun tarvitaan? :ashamed:
  19. S

    Kertokaas oonko turhaan kettuuntunut?

    Elikkäs, olin päiväkodissa työharjoittelussa... Samalla osastolla mun kanssa oli nainen, joka tietää kiertokautta mun appivanhemmat. Eli siis "työkaveri" on miehen lapsuuden perhetutun ystävä. Nämä perhetutut oli myös meidän häissä, paljon ei olla tekemisissä, joulukortit lähetetään ym. Eli siis...
  20. S

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Joulukuisten lasketut ajat (Nimi, ikä, synnytyssairaala, monesko) :xmas: 23.11 Asrai...................29v................KYS.........................1. 28.11 *papana03............24v...............TAYS......................2. 30.11...

Yhteistyössä