Hakutulokset

  1. I

    Vauvan silmä rähmii

    Meillä rähmi pojalla toinen silmä 5kk. Kyse oli ahtaahkosta kyynelkanavasta. Useimmiten ne aukeaa itsestään 6kk ikään mennessä ja ne mitkä ei aukea, sondeerataan n.8kk iässä. Kun kyynelkava on tukkeutunut, siihen tulee usein bakteeritulehduskin. Siksi määrätään tippakuureja. Rähmä on erittäin...
  2. I

    Kuonopanta

    Meillä on kuonopanta dallulla. Hankittiin mun raskaana ollessa, oli liukkaat kelit ja me asutaan mäen päällä joten oli vaarana et kaadun jos koira yhtään nykäsee. Sitten koiralla oli jalkaleikkaus ja sillon se oli tosi hyvä olla olemassa kun ei saanut kulkea ulkona kun hiipimällä varovaisesti...
  3. I

    halvin sterilisaatio

    Ööö.. meil makso 300eur..
  4. I

    Missä iässä lopetitte koiran rokotukset?

    Meinataan rokottaa loppuun saakka. Oon kyllä kuullu että ihan eläinlääkärit on joillekkin suositellu että ei rokottas enää vanhaa koiraa koska on hyödytöntä, että koira on jo tarvittavan vastustuskyvyn saanut ja se 2vuoden välien annettu rokotus ois vaan tehoste.
  5. I

    Lapsen etunimen vaihtaminen

    Ei tietoa mutta voihan sitä kutsua toisella nimellä ilman että sitä nimeä lähtee virallisesti muuttamaan.
  6. I

    Paljonko miehesi tienaa?

    Bruttona vuoteen 32 000 eur.
  7. I

    Ikäero

    Meillä on 13 vuotta ikäeroa ja olin aikas nuori kun ruvettiin seurustelemaan.. Eipä tuo ikäero ole missään tuntunut, ei seurustella toistemme ikien kanssa vaan ihan vaan toistemme kanssa. En vois kuvitellakkaan olevani oman ikäiseni kanssa, saatikka nuoremman.. Isähahmoa en ole iehestäni...
  8. I

    Miehet: Miten teidät saa mukaan kotitöihin nalkuttamatta?

    Meillä ei tee jos nalkuttaa, jos antaa miehen tehdä kotihommat omaan tahtiin niin tekee kyllä. Monesti kun rupeen itte siivoomaan, mies tulee mukaan kysymättä.

Yhteistyössä