Hakutulokset

  1. mamma81

    seurapelejä/leikkejä???

    kamala työ vaan keksiä sitä tarinaa...
  2. mamma81

    seurapelejä/leikkejä???

    kellään ideoita pari kappaletta 50vuotis juhliin? itellä ajatuskatkos kiitti :p
  3. mamma81

    tää on ehkä väärä paikka kysyä....

    mutta.... tietääkö kukaan mistä voisin hankkia ns.valmiin puheen 50-vuotta täyttävälle... humoristinen... näin netissä joskus mutten muista sivua.... en osaa ite kirjoittaa puheita, oisin mielummin mulkannu vähän valmista omaan suuhun sopivaksi.... kiitos jo sjoku voisi auttaa mua.... :saint:
  4. mamma81

    pimennysverhoista

    siis mistä niitä saa ja minkö hintasia.. ku netistä kattelin niin löysin paikkoja jossa saa mittätilaustyönä enkä muunlaisia löytäny! ois kiva jos sais lastenhuoneet pimeeksi ku kesäki tulossa.... onko vaihtoehtoja pimennysverhoille.. siis hyviä??
  5. mamma81

    Onko sinulle jäänyt synnytyksestä traumoja?

    kyllä tästä synnytyksestä ja raskaudesta jäi jonkinasteiset traumat ettei kyllä kolmatta enää tehä.. ellei sitten vahingossa tule niin sitte kyl otetaan keisarinleikkauksella! :ashamed:
  6. mamma81

    hyviä ohjeita kaipailen!

    eikö muilla hyviä ohjeita?
  7. mamma81

    Ehkäisyasiaa...

    samaa järkeilly ite...aattelin kokeilla sitä nova-ring-fjuttua.. muule ei kans sopinu kierukka ja pillerit unohtu aina
  8. mamma81

    hyviä ohjeita kaipailen!

    kyllä kiitos jos olet hyväksi havainnu
  9. mamma81

    Mikä on "pakkasraja" vauvan ulkoiluun?

    niin ja aloitus oli 15minsaa ja seuraavaks +15min... pakkasraja 10
  10. mamma81

    hyviä ohjeita kaipailen!

    siis ristiäiset sunnuntaina enkä tiä vielä mimmosen voileipäkaukun teen!!! HYVIÄ ohjeita kiitos! kiitos! :flower:
  11. mamma81

    No johan...16 v tyttö tilasi palkkamurhan äidilleen

    Vankilassa onkin kivempaa.. eipähän tartte pelätä!!!
  12. mamma81

    voi vitsi, että olen tyhmä a.kka

    meillä jos mies himoittee kolmatta lasta niin saa synnyttää ite tai hommata koiranpennun ja kasvattaa sen! mie en lähe siihen hommaan enää ja onneksi mies on sen tajunnu,ei sekää enää uskolla, ainakaa ihan heti
  13. mamma81

    No johan...16 v tyttö tilasi palkkamurhan äidilleen

    niin on sairasti! Mutta joskus vaan tilanne menee liian pitkälle! on nääs meinannu käydä meilläki ja en vanno mitä teen jos joskus näen tän meidän korppikotkan! mua saa silloin pitää kii ja lujaa!!!! ja etenki jos se sattuu mun tontille! suojelen perhettäni keinolla millä hyvänsä! ei kaikki...
  14. mamma81

    voi vitsi, että olen tyhmä a.kka

    samalailla oisin tehny ku sieki!!!! nykyään mun ei tartte ku kattoo enää murhaavasti niin miehen pylly nousee sohvalta, jos ei päivän aikana muuten ole tapahtunu mtään.
  15. mamma81

    No johan...16 v tyttö tilasi palkkamurhan äidilleen

    ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???
  16. mamma81

    No johan...16 v tyttö tilasi palkkamurhan äidilleen

    sullakaan siis ei kauheen hyvät välit????
  17. mamma81

    onko muiden miehet oma-alotteisia kodinhoidon suhteen?

    kyllä viimisen 8kuukauden aikana joo, ku mut on operoitu 2kertaa, nii ei ollu vaihtoehtoi... tiä sitten enää
  18. mamma81

    No johan...16 v tyttö tilasi palkkamurhan äidilleen

    harmi.... eiks keltasilta sivuilta pitäis löytyy kaikkee???? mun toiveammattti oli pienenä palkkamurhaaja, mutta en tienny mihin kouluun olisin silloin hakenu niin menin lukioon!! :laugh: :laugh: :laugh:
  19. mamma81

    Mitä open ois pitäny tehhä?

    soittaa vanhemmille! ja katsoo sitten miten tehä! sillonko mie olin pieni niin silloin mentii ainakin terkkarille ja siellä oli makuupaikat sairaille
  20. mamma81

    kumpi

    hieronta,kyllä kiitos

Yhteistyössä